Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20  (Lest 367255 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #780 på: Januar 15, 2013, 13:08:06 »
Hvorfor pokker kan vi ikke se etter de beste unge spillerne i L1??
Sikker på at de ville gjort en bedre jobb enn de gråsteinene vi har!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #781 på: Januar 15, 2013, 14:00:26 »
Hvorfor pokker kan vi ikke se etter de beste unge spillerne i L1??
Sikker på at de ville gjort en bedre jobb enn de gråsteinene vi har!
Fordi Warnock tenker i steinalderen >:(

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #782 på: Januar 15, 2013, 14:14:12 »
Nå har vi hentet Ryan Hall som var ett av de mest spennende spillerne i L2 i riktig alder uten at det har gitt umiddelbare resultater.
marching on together,
derudaf forever...

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #783 på: Januar 15, 2013, 14:25:38 »
Nå skal det jo sies at det er vanskelig for enhver spiller å gjøre det bra slik som Leeds spiller for tiden...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #784 på: Januar 15, 2013, 14:48:55 »
Nå har vi hentet Ryan Hall som var ett av de mest spennende spillerne i L2 i riktig alder uten at det har gitt umiddelbare resultater.
Og hvor mange minutter har han spilt..?

Leedsulf

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #785 på: Januar 15, 2013, 15:50:41 »
Hall kunne sikkert hatt noe å bidra med han, men så lenge vi kun bruker forsvarsleddet + Becchio i kampene, blir det vanskelig å få utrettet noe særlig.

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #786 på: Januar 15, 2013, 17:10:16 »
Noen som vet noe om de kjappe spillerne vi faktisk eier?: Poleon & Payne?
 

leknes

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #787 på: Januar 15, 2013, 17:25:03 »
"Leeds boss Neil Warnock has been strongly linked with a move for Saint-Etienne attacker Max Gradel, who only departed Elland Road in the summer. Should that transfer fail to materialise, then the club could look to West Bromwich Albion's Jerome Thomas. However, a move for Wolves striker Kevin Doyle has reportedly broken down over personal terms.

Zulte Waregem striker Habib Habibou has also reportedly spent a period training with the club in recent weeks, with the African keen to gain a contract at Elland Road. Ross Barkley has arrived from Everton on a one-month loan deal and Warnock could attempt to keep the young midfielder at the club for the remainder of the season. "

Via Sportsmole: http://www.sportsmole.co.uk/football/barnsley/transfer-talk/news/championship-club-by-club-transfer-latest-january-15_64118.html

Eriksen55

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #788 på: Januar 15, 2013, 17:29:00 »
Nå har vi hentet Ryan Hall som var ett av de mest spennende spillerne i L2 i riktig alder uten at det har gitt umiddelbare resultater.
Og hvor mange minutter har han spilt..?

Spiller ingen rolle om han bare har spilt noen minutter. På trening du gjør deg fortjent til spilletid... Hadde han vært bedre hadde han fått spilt mer.

Latterlig å bruke penger på han om han ikke er bedre.

Det er 2 type spillere du henter... Talenter du tror kan bli bra og spillere som er bedre enn dem vi har. Alt annet og midt i mellom styrer man unna!

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #789 på: Januar 15, 2013, 18:02:36 »
Doyle er for meg en dårligere Keogh...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #790 på: Januar 15, 2013, 18:10:35 »
Doyle er utter crap. NEI TAKK

KEEP FIGHTING!!

peder

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #791 på: Januar 15, 2013, 18:35:15 »
Nå har vi hentet Ryan Hall som var ett av de mest spennende spillerne i L2 i riktig alder uten at det har gitt umiddelbare resultater.
Og hvor mange minutter har han spilt..?

Spiller ingen rolle om han bare har spilt noen minutter. På trening du gjør deg fortjent til spilletid... Hadde han vært bedre hadde han fått spilt mer.

Latterlig å bruke penger på han om han ikke er bedre.

Det er 2 type spillere du henter... Talenter du tror kan bli bra og spillere som er bedre enn dem vi har. Alt annet og midt i mellom styrer man unna!

Prøv å få det inn i hodet på Warnock, da er mye gjort  ;D

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #792 på: Januar 16, 2013, 10:56:43 »
The Nottingham Evening Post reports that Nottingham Forest are close to securing the future of Dexter Blackstock by offering the striker a new deal to stay until 2015.

by Mark Buckingham 10:53 AM

Like greit spør du meg

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #793 på: Januar 16, 2013, 11:31:30 »
Nå har vi hentet Ryan Hall som var ett av de mest spennende spillerne i L2 i riktig alder uten at det har gitt umiddelbare resultater.
Og hvor mange minutter har han spilt..?

Spiller ingen rolle om han bare har spilt noen minutter. På trening du gjør deg fortjent til spilletid... Hadde han vært bedre hadde han fått spilt mer.

Latterlig å bruke penger på han om han ikke er bedre.

Det er 2 type spillere du henter... Talenter du tror kan bli bra og spillere som er bedre enn dem vi har. Alt annet og midt i mellom styrer man unna!

Godt skrevt Eriksen55...hør , hør......skulle ikke forundre meg om du er FIFA13 manager ;) ;)
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #794 på: Januar 16, 2013, 11:50:29 »
Trodde Hall hadde vært syk en stund jeg?? Kan det være derfor han ikke er med for øyeblikket?
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #795 på: Januar 16, 2013, 13:51:50 »
På rumours siden nevnes Riise, Mackhail Smith, Bothroyd mfl.
Yeboahs vitne

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #796 på: Januar 16, 2013, 13:53:15 »
På rumours siden nevnes Riise, Mackhail Smith, Bothroyd mfl.

ja takk til alle 3!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Woody

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #797 på: Januar 16, 2013, 15:55:53 »
På rumours siden nevnes Riise, Mackhail Smith, Bothroyd mfl.

ja takk til alle 3!

Holder med de 2 siste ;)
LIFE IS LEEDS

Ove

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #798 på: Januar 16, 2013, 17:42:34 »
hvorfor ikke Riise i Leeds drakt? Back er jo et av de største problemene våre. Men tror dette er lite sannsynlig
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28963
  • Total likes: 2655
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #799 på: Januar 16, 2013, 17:53:51 »
hvorfor ikke Riise i Leeds drakt? Back er jo et av de største problemene våre. Men tror dette er lite sannsynlig

...jeg tror at Riise vil være som Harte, gjøre jobben leenge&vel på litt-under-toppen-nivået. Han er topptrent, har gode holdninger (sportslig sett), og har plenty offensive kvaliteter innabords. Men er altså ...sviktende defensivt (men har da rutinen inne). Så for et lag som mangler litt på toppnivået vil han gjøre en flott jobb.

...og for vår del, er det vi har noe bedre???

(nå aner jeg ikke hvilket prisnivå JAR legger seg på, men noe sier meg at det ikke er småpenger...)
Han skulle nok heller ankommet i DOL-tiden, og vi var vel ikke så frykkelig langt unna...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

pale

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #800 på: Januar 16, 2013, 18:02:19 »
hvorfor ikke Riise i Leeds drakt? Back er jo et av de største problemene våre. Men tror dette er lite sannsynlig

...jeg tror at Riise vil være som Harte, gjøre jobben leenge&vel på litt-under-toppen-nivået. Han er topptrent, har gode holdninger (sportslig sett), og har plenty offensive kvaliteter innabords. Men er altså ...sviktende defensivt (men har da rutinen inne). Så for et lag som mangler litt på toppnivået vil han gjøre en flott jobb.

...og for vår del, er det vi har noe bedre???

(nå aner jeg ikke hvilket prisnivå JAR legger seg på, men noe sier meg at det ikke er småpenger...)
Han skulle nok heller ankommet i DOL-tiden, og vi var vel ikke så frykkelig langt unna...
Penga rår. Vi betaler aldri i verden det han kan få andre steder. Blir vel qpr...

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #801 på: Januar 16, 2013, 19:58:39 »
På rumours siden nevnes Riise, Mackhail Smith, Bothroyd mfl.

Tja er det noe realitet i Riise ryktene, er jeg redd for at ryktene om at en viss Kongsberg kar trapper ned engasjementet sitt for klubben også er realistiske.

Joe Jordan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #802 på: Januar 16, 2013, 23:39:53 »
Hva man måtte mene om Riise som person driter jeg i, at han hadde  vært med på å heve dagens lag er det vel ingen tvil om. Men det er samtidig utopi, han finner seg en klubb som betaler.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Erik85

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #803 på: Januar 17, 2013, 06:22:31 »
Ryktene vil ha det til at det jobbes med Becchio til Wigan og at Gary Hooper er på vei inn fra Celtic.
Hva syns folk om dette scenarioet?
Becchio er legende og vil alltid være det for min egen del. Det sagt er han 29 år og ikke noen erfaring fra toppnivå.
Hooper er  24 år, å fått prøvd seg i CL. Det er snakk om ca 30k i uka.
Er dette GFH sin "marquee signing"?
 

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #804 på: Januar 17, 2013, 06:43:08 »
Ryktene vil ha det til at det jobbes med Becchio til Wigan og at Gary Hooper er på vei inn fra Celtic.
Hva syns folk om dette scenarioet?
Becchio er legende og vil alltid være det for min egen del. Det sagt er han 29 år og ikke noen erfaring fra toppnivå.
Hooper er  24 år, å fått prøvd seg i CL. Det er snakk om ca 30k i uka.
Er dette GFH sin "marquee signing"?
Hooper er for god til å være sann. Han har vært linket til toppklubber i Spania.
 

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #805 på: Januar 17, 2013, 09:18:29 »
"the Sun are this morning continuing to report Wigan Athletic want to sign Leeds United star Luciano Becchio. They quote Roberto Martinez as saying: “We want to end the window with a stronger squad.”
by Peter Fraser 8:18 AM"

er mer bekymret for salg enn kjøp jeg  :(
Ups & Ups!!

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #806 på: Januar 17, 2013, 09:36:01 »
Ryktene vil ha det til at det jobbes med Becchio til Wigan og at Gary Hooper er på vei inn fra Celtic.
Hva syns folk om dette scenarioet?
Becchio er legende og vil alltid være det for min egen del. Det sagt er han 29 år og ikke noen erfaring fra toppnivå.
Hooper er  24 år, å fått prøvd seg i CL. Det er snakk om ca 30k i uka.
Er dette GFH sin "marquee signing"?
;D ... Kommentar overflødig.

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #807 på: Januar 17, 2013, 09:45:24 »
Ryktene vil ha det til at det jobbes med Becchio til Wigan og at Gary Hooper er på vei inn fra Celtic.
Hva syns folk om dette scenarioet?
Becchio er legende og vil alltid være det for min egen del. Det sagt er han 29 år og ikke noen erfaring fra toppnivå.
Hooper er  24 år, å fått prøvd seg i CL. Det er snakk om ca 30k i uka.
Er dette GFH sin "marquee signing"?

Har INGEN som helst tro på at vi signerer Hooper.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #808 på: Januar 17, 2013, 09:51:55 »
17 Jan 2013 00:17:54
 Becchio to Wigan for £3.2m

Warnock will replace him with Mackail-Smith for £1.5m and is planning a £1m bid for Jerome Thomas

Very reliable source who told me about the signings of Diouf, Varney + Austin




Tja, ikke vet jeg hva som holder vann av alle ryktene, men lite tvil om Becks og Wigan ihvertfall. Veldig mye om det ryktet.
Yeboahs vitne

Oppdrettslaksen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #809 på: Januar 17, 2013, 09:52:30 »
Gary Hooper er en spiller jeg har et lidenskapelig FM-forhold til. Mannen skjøt meg egenhåndig opp i PL og ble der en medvirkende faktor at vi etterhvert vant PL. Hvis dette bør sees på som et tegn, så ser jeg helst at vi signer Gary Hooper asap zulu! :)