Skrevet av Emne: Januarvinduet  (Lest 134381 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Januarvinduet
« Svar #150 på: Januar 06, 2016, 09:20:56 »
Lafferty - please  ::)

Skjønner ikke helt hypen her. Bortsett fra for landslaget så har han ikke levert mye mål denne karen. I tillegg tror jeg han er relativt lik Wood i spillestilen.

Trenger vi ikke mer en som er komplementær med Wood?
Helt enig!
Bare å sjekke hvor mange mål Lafferty har scoret de siste årene....styr unna!

Cherry

Sv: Januarvinduet
« Svar #151 på: Januar 06, 2016, 11:27:11 »
Lafferty - please  ::)

Skjønner ikke helt hypen her. Bortsett fra for landslaget så har han ikke levert mye mål denne karen. I tillegg tror jeg han er relativt lik Wood i spillestilen.

Trenger vi ikke mer en som er komplementær med Wood?

Etter det jeg leser fra David Healy, så er Lafferty en Gla`gutt - og blitt litt "merket" av dette
både i Rangers og Norwich.
D er jo fort slik at HVIS man ikke leverer på banen , så bryr folk seg mer om hva gutten/spillerren egentlig driver med på fritiden ! 
Ikke no`must med Kyle Lafferty føler jeg, mye heller Grabban...men hva vet vi om det Evans sitter med
av research rundt denne karen og spillere generelt.  Menmer Cellino "splte" inn Lafferty for røsler..som sa nei takk.
 

Sydhagen

Sv: Januarvinduet
« Svar #152 på: Januar 06, 2016, 11:37:22 »
Ønsker en spiss som er jææææææævlig rask!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Januarvinduet
« Svar #153 på: Januar 06, 2016, 11:43:15 »
Ønsker en spiss som er jææææææævlig rask!

Ja rask kan man forvente seg

auren

Sv: Januarvinduet
« Svar #154 på: Januar 06, 2016, 17:43:58 »
http://www.ibtimes.co.uk/leeds-united-steve-evans-confident-signing-kyle-lafferty-two-three-good-players-1536379?

Skjønte ikke helt denne setningen:
Speaking to Sky Sports News, Evans said: "Our owner has had a few chats with his counterparts at Norwich and I have to let that process take its due course. It is frustrating when you would like to add to the group. He is a young man who we identified from a while out.

Lafferty er da ikke særlig ung. 28 år er for meg langt i fra ungt. Mener han en annen spiller mon tro?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sportcarl1

Sv: Januarvinduet
« Svar #155 på: Januar 06, 2016, 19:27:37 »
http://www.ibtimes.co.uk/leeds-united-steve-evans-confident-signing-kyle-lafferty-two-three-good-players-1536379?

Skjønte ikke helt denne setningen:
Speaking to Sky Sports News, Evans said: "Our owner has had a few chats with his counterparts at Norwich and I have to let that process take its due course. It is frustrating when you would like to add to the group. He is a young man who we identified from a while out.

Lafferty er da ikke særlig ung. 28 år er for meg langt i fra ungt. Mener han en annen spiller mon tro?

auren
nej att säga att han är ung är att ta i, han blir väl i princip äldst i laget om man jämför med starttruppen mot MK Don
 

Gufrias

Sv: Januarvinduet
« Svar #156 på: Januar 06, 2016, 20:51:27 »
http://www.ibtimes.co.uk/leeds-united-steve-evans-confident-signing-kyle-lafferty-two-three-good-players-1536379?

Skjønte ikke helt denne setningen:
Speaking to Sky Sports News, Evans said: "Our owner has had a few chats with his counterparts at Norwich and I have to let that process take its due course. It is frustrating when you would like to add to the group. He is a young man who we identified from a while out.

Lafferty er da ikke særlig ung. 28 år er for meg langt i fra ungt. Mener han en annen spiller mon tro?

auren
nej att säga att han är ung är att ta i, han blir väl i princip äldst i laget om man jämför med starttruppen mot MK Don
Bamba.
Hekta på Leeds siden 1974

Josch

Sv: Januarvinduet
« Svar #157 på: Januar 06, 2016, 21:46:13 »
http://www.ibtimes.co.uk/leeds-united-steve-evans-confident-signing-kyle-lafferty-two-three-good-players-1536379?

Skjønte ikke helt denne setningen:
Speaking to Sky Sports News, Evans said: "Our owner has had a few chats with his counterparts at Norwich and I have to let that process take its due course. It is frustrating when you would like to add to the group. He is a young man who we identified from a while out.

Lafferty er da ikke særlig ung. 28 år er for meg langt i fra ungt. Mener han en annen spiller mon tro?

auren
Lafferty  pluss en ung spiller  fra  Norwich. I bytte med Byram?

Leedsfan

Sv: Januarvinduet
« Svar #158 på: Januar 06, 2016, 21:55:33 »
Cook skal være solgt for 10mill+:(


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Januarvinduet
« Svar #159 på: Januar 06, 2016, 21:59:46 »
Cook selges ikke bra. Men det passer Cellino som hånd i hanske det

Leedsfan

Sv: Januarvinduet
« Svar #160 på: Januar 06, 2016, 22:09:32 »

Cook selges ikke bra. Men det passer Cellino som hånd i hanske det

Det er MYE penger, men å selge til Bournemouth er jo bare latterlig!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

J-R

Sv: Januarvinduet
« Svar #161 på: Januar 06, 2016, 22:27:56 »
Han bruker vel pengene på nye gode spillere, som han gjorde med Ross pengene....

Nedtur:-(

Promotion 2010

Sv: Januarvinduet
« Svar #162 på: Januar 06, 2016, 22:40:13 »

Cook selges ikke bra. Men det passer Cellino som hånd i hanske det

Det er MYE penger, men å selge til Bournemouth er jo bare latterlig!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er Petter-Andre som melde dette. Kanskje han kan utdype det her?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Forever Whites

Sv: Januarvinduet
« Svar #163 på: Januar 06, 2016, 22:41:08 »
Cook selges ikke bra. Men det passer Cellino som hånd i hanske det

Mangler det ikke et komma eller to her?  Ikkje bra.......
Medlem 94237

Leedsfan

Sv: Januarvinduet
« Svar #164 på: Januar 06, 2016, 22:42:41 »


Cook selges ikke bra. Men det passer Cellino som hånd i hanske det

Det er MYE penger, men å selge til Bournemouth er jo bare latterlig!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er Petter-Andre som melde dette. Kanskje han kan utdype det her?

Stemmer det ikke så er hans LUFC Twitter karriere over...


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Januarvinduet
« Svar #165 på: Januar 06, 2016, 22:42:59 »
Ser ingenting om dette noe sted...?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: Januarvinduet
« Svar #166 på: Januar 06, 2016, 22:46:21 »
Ser det ryktes Byram til West Ham og Cook til Bournemouth. Kan jo miste nattesøvnen av mindre.
 

Promotion 2010

Sv: Januarvinduet
« Svar #167 på: Januar 06, 2016, 22:48:02 »
Ser ingenting om dette noe sted...?

Petter-Andre
Cook to Bournemouth deal has been provisionally agreed... £10m plus add ons, personal terms to be agreed and medical to pass. #LUFC 1/2


Han har jo mye inside info gjennom arbeidet med Leeds Fans Ltd.  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Januarvinduet
« Svar #168 på: Januar 06, 2016, 22:50:26 »
Ok, avventer til Phil Hay eventuelt bekrefter dette.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Januarvinduet
« Svar #169 på: Januar 06, 2016, 23:07:18 »
Ã…rsaken til salget er kanskje like ille, hvis det stemmer:

And get this - from what I can understand, reason for sales is MC being cut-off from the family trust, leaving him with cash problems. #LUFC

Fra Petter Andre dette også.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Januarvinduet
« Svar #170 på: Januar 06, 2016, 23:17:42 »
Lewis Cook. Someone who should know says there's no deal. But Bournemouth obviously want him. Evans presser @ 9.30am. Will hopefully clarify

Phil Hay
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Sv: Januarvinduet
« Svar #171 på: Januar 06, 2016, 23:48:53 »
Lafferty - please  ::)

Skjønner ikke helt hypen her. Bortsett fra for landslaget så har han ikke levert mye mål denne karen. I tillegg tror jeg han er relativt lik Wood i spillestilen.

Trenger vi ikke mer en som er komplementær med Wood?
Hvis han er god er han komplementær med Wood.  ;)

Vi trenger en som er god på hodet og sterk i duellene. Dagens utgave av Wood er dessverre ikke noen av delene.
Jon R.

J-R

Sv: Januarvinduet
« Svar #172 på: Januar 07, 2016, 00:37:23 »
:-)

Eriksen55

Sv: Januarvinduet
« Svar #173 på: Januar 07, 2016, 01:21:08 »
:-)

Da kan enten MC eller PA ta seg en kjempebolle. Håper Cook blir. Isåfall bør noen sjekke kildene sine eller dempe oppmerksomhetsbehov sitt...

Kjente jeg ble lei meg før jeg fikk lest meg ned til de gode nyhetene om at det er bullshitt..jeg velger hvertfall å tro det!

 Jeg var helt sikker på at Cook nå var solgt!

Kato

Sv: Januarvinduet
« Svar #174 på: Januar 07, 2016, 08:09:09 »
Det er bare å stålsette seg. Dette januarvinduet kan bli vondt, veldig vondt.

Hvis vi går ut av denne måneden med et sterkere mannskap enn vi gikk inn i måneden med, skal jeg puste meget lettet ut.

Worst case scenario: Byram, Cook og Taylor ut. Ingen flere inn.

Best case scenario: Bellusci ut for 5 mill pund, pluss noen squadplayers. Midtstopper, spiss og ving inn.
 

samadhi

Sv: Januarvinduet
« Svar #175 på: Januar 07, 2016, 10:15:23 »
Vi må bare leve med at så lenge vi ikke er gode nok til å rykke opp vil vi miste våre beste spillere til bedre klubber. Rykker vi ikke opp i år eller neste år kan vi bare glemme å fremdeles ha spillere som Cook, Taylor og Byram i stallen. Vi begynner å bli vandt med livet under PL nå, men det stikker forsatt i hjertet når vår beste spiller blir linket bort til Bournmouth...

Nå spør vi oss hvordan vi ikke klarte opprykk med Howson, Johnsen, Snoddy, Gradel og Becchio på laget. Om noen år spør vi oss kanskje hvordan det var mulig å ikke klare det med Taylor, Cook, Mowatt og Byram  ::)
marching on together,
derudaf forever...

Kato

Sv: Januarvinduet
« Svar #176 på: Januar 07, 2016, 10:23:49 »
Vi må bare leve med at så lenge vi ikke er gode nok til å rykke opp vil vi miste våre beste spillere til bedre klubber. Rykker vi ikke opp i år eller neste år kan vi bare glemme å fremdeles ha spillere som Cook, Taylor og Byram i stallen. Vi begynner å bli vandt med livet under PL nå, men det stikker forsatt i hjertet når vår beste spiller blir linket bort til Bournmouth...

Nå spør vi oss hvordan vi ikke klarte opprykk med Howson, Johnsen, Snoddy, Gradel og Becchio på laget. Om noen år spør vi oss kanskje hvordan det var mulig å ikke klare det med Taylor, Cook, Mowatt og Byram  ::)

Det blir kolossalt vondt å selge Cook.
 

Dennis

Sv: Januarvinduet
« Svar #177 på: Januar 07, 2016, 10:31:21 »
Cook ut ville vært den verste siden Howson for min del. Man selger ikke bare en potensiell fremtidig landslagsspiller, men å selge egne produkter stikker dypt. Om det i tillegg stemmer at MC har likviditetsproblemer (klype salt foreløpig), kan vi med visshet si at kun brøkdelen (om noe) vil komme laget til gode.

Jeg håper han får gjort minimalt mer skade før han selger. Det kan bli stygt om han skal likvidere klubben før han eventuelt takker ja til en salgssum under hans forvridde forventninger.
Marching on together!

sportcarl1

Sv: Januarvinduet
« Svar #178 på: Januar 07, 2016, 10:59:37 »
är inte det minsta orolig att cook försvinner, championship är hans rätta nivå nu när han är 18år, här får han spela vecka ut och vecka in, däremot om 2 år och vi fortfarande härvar i championship så lär han inte vara kvar
 

Dennis

Sv: Januarvinduet
« Svar #179 på: Januar 07, 2016, 11:04:15 »
Evans virker i alle fall sikkert på at Lewis Cook blir i Leeds, jf samtale med Cellino. Jeg stoler ikke en tøddel på italieneren - samtidig har han vist at han kan endre mening umiddelbart - men det er i alle fall ikke en avtale klar allerede.

Drøyt tre uker igjen...
Marching on together!