Skrevet av Emne: Januarvinduet  (Lest 134387 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28966
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Januarvinduet
« Svar #210 på: Januar 09, 2016, 23:19:52 »
Eamo ‏@EamoV1  · 2h2 hours ago 
Didn't think much of him at the time but he's really turned our results around #ThankYouMonsignorPhilipMoger #LUFC

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kontakinte

Sv: Januarvinduet
« Svar #211 på: Januar 09, 2016, 23:28:24 »
Eamo ‏@EamoV1  · 2h2 hours ago 
Didn't think much of him at the time but he's really turned our results around #ThankYouMonsignorPhilipMoger #LUFC


Den drøyeste religiøsiske historie jeg må svelge, for og bevare mitt Darwinistiske hjert ;D

auren

Sv: Januarvinduet
« Svar #212 på: Januar 10, 2016, 00:10:56 »
Har vi virkelig ikke spilt flere enn 7 kamper på Elland Road i historien før han velsignet banen? Statistikk kan brukes til så mangt...


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sportcarl1

Sv: Januarvinduet
« Svar #213 på: Januar 10, 2016, 09:56:22 »
Bruker man penger man ikke har så skjer dette:

"Bolton, Fulham & Nottingham Forest given transfer embargoes

Championship sides Bolton, Fulham and Nottingham Forest are under a transfer embargo for the rest of the season after breaching Football League rules in 2014-15.
Fulham and Forest both exceeded Financial Fair Play limits of permitted maximum losses of £6m for a season.
Bolton failed to submit their required accounts and are unable make transfers until they comply with FFP obligations.
Premier League Bournemouth face a fine after also exceeding the permitted sum.
The Cherries were promoted to the top flight after winning the Championship last season.
Millwall also exceeded the allowance but have not been punished after they were relegated to League One."


http://www.bbc.com/sport/0/football/35174477
Hmmm, litt interessant dette. Altså poenget til FL er vel at klubbene skal konkurrere på ganske like vilkår...Problemet er jo at dette kun er basert på regnskapstallene. La oss ta et eksempel: Hvis Forest hadde solgt en spiller for £6 mill denne sesongen så ville vel regnskapet gått i null, og denne transferembargoen hadde vel da ikke inntruffet? Alikevel må man vel si at klubben hadde hatt et vesentlig forsprang på de andre? Hvis man skulle være så heldig å selge en spiller til £20mill, og samtidig handle inn spillere for for eksempel £18 mill, vil man da få transferembargo? Hvis ikke, så er jo egentlig dette ikke særlig rettferdig?

Bournemouth: hvilken straff får klubben?£1mill? i så fall spiller jo ikke dette noen rolle. De har uansett sikret seg massive inntekter med opprykket og dette blir en fis i verdensrommet. Altså: hvis man bruker penger som en full sjømann, men er så heldig å rykke opp så er jo gevinstene så enorme i PL at vanskjøtsel økonomisk i forkant ikke gjør så mye....problemet er jo hvis man ikke rykker opp....og det er vel derfor dette er som et slags ris bak speilet..?
Konklusjon: Det er altfor stor økonomisk avstand mellom PL og Championship...men det er umulig å forandre på tydeligvis >:(
konstigt med bournemouth,. nu har de köpt afobe från wolves för runt 10 miljoner pund enligt sky
 

sportcarl1

Sv: Januarvinduet
« Svar #214 på: Januar 10, 2016, 09:57:13 »
Hvor kan vi faktisk ende opp i dette vinduet når det gjelder spillere inn og ut.
Jeg ser for meg at vi kan miste Cook,Byram,Mowatt,Taylor,Adeyemi og Bridcutt. Og ingen inn av kvalitet
återstår att se hur rätt du får ;)
 

h.b

  • Gjest
Sv: Januarvinduet
« Svar #215 på: Januar 10, 2016, 10:25:34 »
Hvor kan vi faktisk ende opp i dette vinduet når det gjelder spillere inn og ut.
Jeg ser for meg at vi kan miste Cook,Byram,Mowatt,Taylor,Adeyemi og Bridcutt. Og ingen inn av kvalitet
återstår att se hur rätt du får ;)

Får da endelig håpe jeg tar grundig feil. Tok feil med Bridcutt. Og om jeg tar feil angående andre spillere inn får tiden vise. For tidlig å gi Carayol en dom enda

Promotion 2010

Sv: Januarvinduet
« Svar #216 på: Januar 10, 2016, 13:34:28 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Januarvinduet
« Svar #217 på: Januar 10, 2016, 13:42:02 »
LUFC Leeds United January Transfer Rumours - Week Two

Vital Leeds United is once again keeping you up to date with all the transfer rumours surrounding the club during the transfer window.

The week started well for Leeds with the news that on loan midfielder Liam Bridcutt had extended his loan deal with the club for the remainder of the season.

By the end of the week, Leeds had added a second player with Middlesbrough winger Mustapha Carayol signing on loan. His move coming out of the blue having not been previously linked with a move to Elland Road.

Leeds have been linked with a number of players coming into Elland Road this week.

Football League World have linked Peterborough striker Connor Washington with a move to Leeds.

The Daily Mail is linking highly regarded Aston Villa midfielder Jack Grealish with a move to Leeds.

Aston Villa midfielder Gary Gardner was also linked with a move to Leeds before opting to join fellow championship side Nottingham Forest according to The 72.

A number of players have been linked with a move away from Elland Road in the past week.

Young midfielder Lewis Cook is being linked with an £8m move to AFC Bournemouth with Shoot the first people to link him with a move to the south coast club.

Leicester City and Norwich City are the latest Premier League sides to be linked with Sam Byram according to Clubcall.
The Daily and Sunday Express are also linking him with a move to Crystal Palace. Byram has also been linked with Watford by Shoot , but the Premier League club have denied any interest. Swansea City are also interested according to Wales Online.

Striker Mirco Antenucci is being linked with Ascoli, Bari and Cagliari according to Inside Football and Alfredo Pedulla is linking him with Novara. Sport Witness also linked him with a move to Pescara.

Fellow Italian Giuseppe Bellusci is also being linked with a return to his home country. Inside Football state that a number of clubs are interested in the central defender with Hellas Verona having tabled a bid. They also claim that Leeds owner Massimo Cellino has slapped a £4m to £5m price tag on him.

Midfielder Tommaso Bianchi is also being linked with a return to Italy with Ascoli keen to sign him according to tuttomercatoweb.

Start
IN
Kyle Lafferty - Norwich City ( The Express)
Anthony Stokes - Celtic ( The Scotsman)
Jason Cummings - Hibernian ( The Mail Online )
Peter Crouch - Stoke City ( Yorkshire Evening Post)

OUT
Sam Byram - Arsenal, Everton & Liverpool (The Daily Express ) Aston Villa & Tottenham Hotspur, Sunderland ( FootballFanCast , Bournemouth ( (The Mail Online) West Ham (The Telegraph)
Lewis Cook -Manchester United & Liverpool (The Express)
Charlie Taylor - Crystal Palace ( The Guardian )



Week Two

IN
Connor Washington - Peterborough (Football League World)
Jack Grealish - Aston Villa (The Daily Mail)
Gary Gardner - Aston Villa (The 72)

OUT
Lewis Cook - Bournemouth (Shoot)
Sam Byram - Leicester & Norwich (Clubcall) Crystal Palace (The Daily and Sunday Express) Watford ( (Shoot) ), Swansea City (Wales Online)
Mirco Antenucci - Ascoli, Bari & Cagliari (Inside Football) Novara (Alfredo Pedulla) (Sport Witness)
Giuseppe Bellusci - Hellas Verona (Inside Football)
Tommaso Bianchi - Ascoli ( tuttomercatoweb)


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Januarvinduet
« Svar #218 på: Januar 10, 2016, 13:42:20 »
Sebastian Larsson fra Sunderland linket i Svensk avis:

http://www.insidefutbol.com/2016/01/10/leeds-united-linked-with-swoop-for-sunderland-midfielder-sebastian-larsson/263144/


Nej tack,  Seb gör alltid ett bra jobb och har en bra frisparksfot men på mittfältet är vi starka, bättre gå på anfallare och försvarare
 

AndyMathie

Sv: Januarvinduet
« Svar #219 på: Januar 10, 2016, 14:40:57 »
Sebastian Larsson fra Sunderland linket i Svensk avis:

http://www.insidefutbol.com/2016/01/10/leeds-united-linked-with-swoop-for-sunderland-midfielder-sebastian-larsson/263144/


Nej tack,  Seb gör alltid ett bra jobb och har en bra frisparksfot men på mittfältet är vi starka, bättre gå på anfallare och försvarare


Jeg ønsker meg en stopper som kan spille ved siden av Bellusci. Greit nok at Cooper har blitt hakket bedre, men han er fremdeles ikke så god at vi helt kan stole på han.

I tillegg trenger vi sårt en spiss som oser klasse og kan gjøre ting på egen hånd. Hadde likt å fått inn Grabban. Tror han kunne ha banka inn scoringene. Peter Crouch tror jeg også kunne blitt en kjempe suksess!
We are Leeds and we are proud of it!

sportcarl1

Sv: Januarvinduet
« Svar #220 på: Januar 10, 2016, 15:48:05 »
Sebastian Larsson fra Sunderland linket i Svensk avis:

http://www.insidefutbol.com/2016/01/10/leeds-united-linked-with-swoop-for-sunderland-midfielder-sebastian-larsson/263144/


Nej tack,  Seb gör alltid ett bra jobb och har en bra frisparksfot men på mittfältet är vi starka, bättre gå på anfallare och försvarare


Jeg ønsker meg en stopper som kan spille ved siden av Bellusci. Greit nok at Cooper har blitt hakket bedre, men han er fremdeles ikke så god at vi helt kan stole på han.

I tillegg trenger vi sårt en spiss som oser klasse og kan gjøre ting på egen hånd. Hadde likt å fått inn Grabban. Tror han kunne ha banka inn scoringene. Peter Crouch tror jeg også kunne blitt en kjempe suksess!
tror det blir en stopper jämte cooper, känns som han har evans  förtroende och kanske håller en jämnare standard än bamba och bellusci, bellusci som för övrigt fick stiga av igår viket innebär att vi är tunna där.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28966
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Januarvinduet
« Svar #221 på: Januar 10, 2016, 19:51:36 »
Sebastian Larsson fra Sunderland linket i Svensk avis:
http://www.insidefutbol.com/2016/01/10/leeds-united-linked-with-swoop-for-sunderland-midfielder-sebastian-larsson/263144/

Adam Pope ‏@APOPEY  · 15m15 minutes ago   Huddersfield, England   
For those asking I understand reports that #Lufc want Sunderland midfielder/winger Seb Larsson are well wide of the mark. No interest.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: Januarvinduet
« Svar #222 på: Januar 10, 2016, 21:07:44 »
Lot of talk that Middlesbrough would be willing to sell striker Kike for £2m. #lufc believed to have tried to loan him in November #lufclive


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kontakinte

Sv: Januarvinduet
« Svar #223 på: Januar 11, 2016, 09:59:31 »
Lot of talk that Middlesbrough would be willing to sell striker Kike for £2m. #lufc believed to have tried to loan him in November #lufclive


Sent from my iPhone using Tapatalk
Enda en spiss som ikke leverer? nei takk!

Leedsfan

Sv: Januarvinduet
« Svar #224 på: Januar 11, 2016, 10:10:19 »

Lot of talk that Middlesbrough would be willing to sell striker Kike for £2m. #lufc believed to have tried to loan him in November #lufclive


Sent from my iPhone using Tapatalk
Enda en spiss som ikke leverer? nei takk!

Nevn en spiller som leverer som vi realistisk kan kjøpe?


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Januarvinduet
« Svar #225 på: Januar 11, 2016, 10:37:06 »
Tar gjerne mot en spiss, men jeg tror en offensivt kreativ midtbanespiller er viktigere enn en ren spiss. I de fleste kampene jeg har sett i årets sesong, er det innlysende at avstanden fra midtbane til å sette spissen(e) i scoringsmuligheter er for stor. Den sentrale midtbanen er ikke nødvendigvis svak, men den består av mange spillere som er forholdsvis like og det er vel kun Alex Mowatt som er typisk offensiv av disse. Dessverre er hans fysiske form langt unna der den bør være.

Så lenge vi spiller med fem på midten, bør minst en av de tre sentrale raskt komme opp i "mellomrommet" og knytte midtbane og angrep. Det nytter ikke bare å gi disse instruksene, men spillere må beherske mottak, vendinger, overblikk og pasninger ut på kant eller direkte i bakrom.

Vil heller ha en "nummer 10" enn en ny spiss. Det er ekstremt sjelden at klubber treffer prikk med spisshandler i januar.
Marching on together!

auren

Sv: Januarvinduet
« Svar #226 på: Januar 11, 2016, 10:50:23 »
Den "perfekte" nr. 10 ville gjerne vært Fernando Forestieri? Dessverre valgte han Wednesday over oss...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Januarvinduet
« Svar #227 på: Januar 11, 2016, 10:52:55 »
Tar gjerne mot en spiss, men jeg tror en offensivt kreativ midtbanespiller er viktigere enn en ren spiss. I de fleste kampene jeg har sett i årets sesong, er det innlysende at avstanden fra midtbane til å sette spissen(e) i scoringsmuligheter er for stor. Den sentrale midtbanen er ikke nødvendigvis svak, men den består av mange spillere som er forholdsvis like og det er vel kun Alex Mowatt som er typisk offensiv av disse. Dessverre er hans fysiske form langt unna der den bør være.

Så lenge vi spiller med fem på midten, bør minst en av de tre sentrale raskt komme opp i "mellomrommet" og knytte midtbane og angrep. Det nytter ikke bare å gi disse instruksene, men spillere må beherske mottak, vendinger, overblikk og pasninger ut på kant eller direkte i bakrom.

Vil heller ha en "nummer 10" enn en ny spiss. Det er ekstremt sjelden at klubber treffer prikk med spisshandler i januar.


Midt på spikeren dette her!
Nå har vi fått "snøret sammen" forsvaret endel (men mangler fortsatt en sjef) med Bridcutts`ankomst - så nå mangler vi - som du helt korrekt skriver, en kreativ spiller....Cook er pt ikke målfarlig nok, Murphy er for treg, Mowatt for ustabil, Adeyemi også for omstendelig....Byram på vei vekk...Dallas er kant....

Jo, absolutt en kreativ no 10 takk!
 

samadhi

Sv: Januarvinduet
« Svar #228 på: Januar 11, 2016, 10:56:58 »
Hva med å lokke Wes Hoolahan på lån ut sesongen.
Spiller ikke mye for Norwich i PL. Hadde tilbrakt både nødvendig rutine og kreativitet.
Hadde utfylt 10`er rollen helt perfekt.
marching on together,
derudaf forever...

Leedsfan

Sv: Januarvinduet
« Svar #229 på: Januar 11, 2016, 11:09:27 »
Hva med å lokke Wes Hoolahan på lån ut sesongen.
Spiller ikke mye for Norwich i PL. Hadde tilbrakt både nødvendig rutine og kreativitet.
Hadde utfylt 10`er rollen helt perfekt.

Dette er feil, han har kun misset 4 kamper. Majoriteten er fra start i de resterende. 2 mål og 6 assist har han bidratt med, når det er sagt så har jeg vært lysten på en Hoolahan type lenge.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Januarvinduet
« Svar #230 på: Januar 11, 2016, 11:26:50 »
...
Nå har vi fått "snøret sammen" forsvaret endel (men mangler fortsatt en sjef) med Bridcutts`ankomst - så nå mangler vi - som du helt korrekt skriver, en kreativ spiller....Cook er pt ikke målfarlig nok, Murphy er for treg, Mowatt for ustabil, Adeyemi også for omstendelig....Byram på vei vekk...Dallas er kant....

Jo, absolutt en kreativ no 10 takk!

Enig tilbake  :)

Forsvaret er bedre, selv om det forekommer stupide, individuelle blundere enda. Disse er derimot enklere å luke ut enn kollektive feil og de vil bli færre ettersom selvtilliten øker som defensiv enhet.

Også enig i beskrivelsen av spillerne.

Et annet problem er at vi trenger langt, langt flere av de dype løpene gjennom leddene. Det krever ekstremt lite å forsvare seg mot ledd som er rigide. Helt i orden at Leeds ønsker å doble på kant (jeg er stor fan av backer som slår inn fra linja), men det også krever at man fyller i boksen. I tillegg til Wood, må motsatt kant og minst to sentrale spillere komme inn i boksen i vifteform.

Løpene inn i felt er ikke spesielt målrettet eller hurtige per dags dato. I Premier League feks, ser det ut til å være en uskreven regel at backen SKAL rundes eller at man minst skal stoppe opp foran han og tråkke litt på ballen, før den slås inn på stillestående spisser og et forsvar som har rukket å slå leir.
Marching on together!

samadhi

Sv: Januarvinduet
« Svar #231 på: Januar 11, 2016, 11:59:41 »
Hva med å lokke Wes Hoolahan på lån ut sesongen.
Spiller ikke mye for Norwich i PL. Hadde tilbrakt både nødvendig rutine og kreativitet.
Hadde utfylt 10`er rollen helt perfekt.

Dette er feil, han har kun misset 4 kamper. Majoriteten er fra start i de resterende. 2 mål og 6 assist har han bidratt med, når det er sagt så har jeg vært lysten på en Hoolahan type lenge.

Det har du helt rett i. Brukte wikipedia, men de var tydeligvis ikke oppdatert.
Da kan vi med andre ord se langt etter han...
marching on together,
derudaf forever...

Cherry

Sv: Januarvinduet
« Svar #232 på: Januar 11, 2016, 12:01:00 »
...
Nå har vi fått "snøret sammen" forsvaret endel (men mangler fortsatt en sjef) med Bridcutts`ankomst - så nå mangler vi - som du helt korrekt skriver, en kreativ spiller....Cook er pt ikke målfarlig nok, Murphy er for treg, Mowatt for ustabil, Adeyemi også for omstendelig....Byram på vei vekk...Dallas er kant....

Jo, absolutt en kreativ no 10 takk!

Enig tilbake  :)

Forsvaret er bedre, selv om det forekommer stupide, individuelle blundere enda. Disse er derimot enklere å luke ut enn kollektive feil og de vil bli færre ettersom selvtilliten øker som defensiv enhet.

Også enig i beskrivelsen av spillerne.

Et annet problem er at vi trenger langt, langt flere av de dype løpene gjennom leddene. Det krever ekstremt lite å forsvare seg mot ledd som er rigide. Helt i orden at Leeds ønsker å doble på kant (jeg er stor fan av backer som slår inn fra linja), men det også krever at man fyller i boksen. I tillegg til Wood, må motsatt kant og minst to sentrale spillere komme inn i boksen i vifteform.

Løpene inn i felt er ikke spesielt målrettet eller hurtige per dags dato. I Premier League feks, ser det ut til å være en uskreven regel at backen SKAL rundes eller at man minst skal stoppe opp foran han og tråkke litt på ballen, før den slås inn på stillestående spisser og et forsvar som har rukket å slå leir.

En Lee Bowyer var jo oppskriften på en slik spiller, tror vi kunne trengt en Joey Barton for dette også - men han snappet Burnley opp.  Håper virkelig scoutingen er "ongoing" ...ingen av navnene som ryktes har vært om en slik type spiller..MEN det var jo ikke Carayol heller, så håper Evans holdet kortene tett til brystet om denne typen! ;)

Disse løpene (som mangler ) er også for meg en gåte - i hvertfall når vi først kommer rundt på sidene som Taylor gjør fra venstre ...da er det kun, om noen max 1 - EN spiller foran mål i laget vårt!!?? Noe vifteform tror jeg ikke vi trener på pr i dag...
 

Leedsfan

Sv: Januarvinduet
« Svar #233 på: Januar 21, 2016, 10:23:50 »
England ødelegger markedet. En klubb som Celtic er enorm i Skottland, men den klarer ikke å konkurrere med klubber i engelsk Championship (nivå to) om spillere nå. Så langt er det kommet, konstaterer Celtic-manager Ronny Deila.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Januarvinduet
« Svar #234 på: Januar 21, 2016, 10:46:13 »
England ødelegger markedet. En klubb som Celtic er enorm i Skottland, men den klarer ikke å konkurrere med klubber i engelsk Championship (nivå to) om spillere nå. Så langt er det kommet, konstaterer Celtic-manager Ronny Deila.

Man ser mye av det samme som i Norge for noen år tilbake. Spillere fra England koster enorme summer for klubber i samme nasjon, grunnet reglene for bruk av home grown/utenlandske spillere og selvsagt enorme TV-avtaler. Naismith (29 år gammel reserve) 100 mill, Grabban & Afobe ("Championship-spisser") 220 millioner kroner. Det hører ikke hjemme noen plass.

Samtidig har kvaliteten på Premier League-lagene aldri vært svakere i forhold til resten av Europa. Dog er det artigere å se på enn på lenge, med antatte bunnlag som henger med i toppen og aldri noen kamper hvor resultatet er gitt på forhånd.
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Januarvinduet
« Svar #235 på: Januar 21, 2016, 10:53:01 »
England ødelegger markedet. En klubb som Celtic er enorm i Skottland, men den klarer ikke å konkurrere med klubber i engelsk Championship (nivå to) om spillere nå. Så langt er det kommet, konstaterer Celtic-manager Ronny Deila.

Man ser mye av det samme som i Norge for noen år tilbake. Spillere fra England koster enorme summer for klubber i samme nasjon, grunnet reglene for bruk av home grown/utenlandske spillere og selvsagt enorme TV-avtaler. Naismith (29 år gammel reserve) 100 mill, Grabban & Afobe ("Championship-spisser") 220 millioner kroner. Det hører ikke hjemme noen plass.

Samtidig har kvaliteten på Premier League-lagene aldri vært svakere i forhold til resten av Europa. Dog er det artigere å se på enn på lenge, med antatte bunnlag som henger med i toppen og aldri noen kamper hvor resultatet er gitt på forhånd.

Akkurat det du skriver her er helt sykt, det snakkes om boligboble i Norge, men i England så er det en spillerboble deluxe. Middemådigheter tjener seg rike og mette på et år eller to. Fansen er desperate etter suksess og mener at spillerne må få mer og mer i lønn for at de skal komme eller fortsette i klubben de er i.

Eneste jeg vet er at vi ikke er i stand til å følge med dette rotteracet.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Sv: Januarvinduet
« Svar #236 på: Januar 21, 2016, 12:15:45 »
På en annen måte har det aldri vært lettere å komme høyere i PL med mindre ressurser. Når alle over bruker sine penger dårlig, gjelder det å bruke sine penger bedre og smartere.
 

auren

Sv: Januarvinduet
« Svar #237 på: Januar 21, 2016, 14:13:06 »
Det er penger til bruk på spillere:

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 15 minfor 15 minutter siden  Vis oversettelse
Evans has told LUTV this afternoon that Leeds have submitted two bids for players in the past 24 hours. Waiting for developments. #lufc


Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 3 min3 minutter siden  
Evans was asked about available cash by LUTV. Said he's got access to the Byram money and more. #lufc


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Sv: Januarvinduet
« Svar #238 på: Januar 21, 2016, 14:15:30 »
Liker dårlig tanken på at dagens hovedtrener skal få bruke klubben siste 4 millioner pund på spillere.
 

Leedsfan

Sv: Januarvinduet
« Svar #239 på: Januar 21, 2016, 14:18:02 »
Liker dårlig tanken på at dagens hovedtrener skal få bruke klubben siste 4 millioner pund på spillere.

Hvorfor?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.