Skrevet av Emne: Tidligere lånspiller: Sanchez Watt  (Lest 21360 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #90 på: August 03, 2010, 16:19:45 »
Genialt! Enkelt og greit! Watt har riktig attitude - masse talent - fart - teknikk - og tydeligvis en klar vilje om å spille for oss - og på toppen av det hele kan han brukes både på topp og på siden. Når vi slipper å bruke en masse penger vi ikke har på å få inn en spiller av hans kaliber så er det rett og slett perfekt. At han blir værende hele sesongen gir også en "betryggende" effekt. Forumet vibrerer nesten nå ;D

Let the games begin!!!

Agree,can't wait:)

B-m

Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #91 på: August 03, 2010, 16:21:15 »
Glimrende.

Glem ny spiss, nå har vi 3 über-raske vinger i Sam, Gradel og Watt hvor de to sistnevnte også kan spille spiss. Også har vi tre target-spisser i Somma, Paynter og Becchio. Spill 4-3-3 og konsentrer oss om å kjøpe 1-2 sentrale midtbanespillere med klasse - ser at Hayden Mullins fra Portsmouth er nevnt - hadde vært perfekt. Jeg mener at Leeds-laget per dags dato kler en 4-3-3/4-5-1 mye bedre enn 4-4-2.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

auren

Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #92 på: August 03, 2010, 16:24:04 »
Her er hva Arsenals hjemmeside skriver om lånet og Watt:

Young forward Sanchez Watt has today joined newly-promoted Leeds United on loan for the entire 2010/2011 begin_of_the_skype_highlighting              2010/2011      end_of_the_skype_highlighting season.

Nineteen year-old Sanchez will be familiar with his surroundings for next season, as he spent the last two months of the 2009/2010 begin_of_the_skype_highlighting              2009/2010      end_of_the_skype_highlighting on loan at Elland Road, helping the Yorkshire club to promotion to the Championship.
 
Sanchez made a memorable first-team debut last season. Being named in the starting line-up for the Carling Cup Third Round match against West Bromwich Albion in September 2009, the London-born striker impressed throughout the match and rounded off a fine performance by scoring Arsenal's first goal in the 2-0 home victory.
 
Sanchez, full name Herschel Sanchez Watt, featured in all three Carling Cup matches last season. In addition to his scoring debut against West Brom, Sanchez came on as a substitute in the home victory over Liverpool and the away defeat to Manchester City. The young striker was also in the first-team squad, as an unused substitute, in the away UEFA Champions League victory over Standard Liege last September.
 
Sanchez, who was prolific for the Reserves last season, scoring five goals from just 10 appearances, was also a key member of Arsenal's Under-18 double-winning side in the 2008/09 season. Equally comfortable on the wing or up front, he appeared in all eight of the FA Youth Cup fixtures, netting a brace in the Semi-Final before striking in both legs of the victory over Liverpool in The FA Youth Cup Final.
 
Sanchez joined Arsenal as a scholar in summer 2007, signing professional terms with Arsenal a year later in summer 2008. His fine performances were rewarded last November, when he signed a new long-term contract with the Club.
 
Sanchez, who spent February of last season on loan at Southend United, will immediately join up with Simon Grayson's squad ahead of the new season.
 
Everyone at Arsenal Football Club wishes Sanchez the best of luck during his time with Leeds United.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #93 på: August 03, 2010, 16:50:55 »
Yeboahs vitne
På prøvespill

Innlegg: 16



    Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #62 på: I dag kl. 16:02:39 » Sitat 

--------------------------------------------------------------------------------
Genialt! Enkelt og greit! Watt har riktig attitude - masse talent - fart - teknikk - og tydeligvis en klar vilje om å spille for oss - og på toppen av det hele kan han brukes både på topp og på siden. Når vi slipper å bruke en masse penger vi ikke har på å få inn en spiller av hans kaliber så er det rett og slett perfekt. At han blir værende hele sesongen gir også en "betryggende" effekt. Forumet vibrerer nesten nå

Let the games begin!!!

Mannen fikk ett innhopp sist sesong, hva jeg vet og forumet VIBRERER. Skal ikke være noen vibrasjonsdemper men dette er vel og ta litt vel hardt i. Men for all del, håper fyren viser seg frem positivt og får pangsukess. MOT.

TK20

Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #94 på: August 03, 2010, 16:55:14 »
Yeboahs vitne
På prøvespill

Innlegg: 16



    Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #62 på: I dag kl. 16:02:39 » Sitat  

--------------------------------------------------------------------------------
Genialt! Enkelt og greit! Watt har riktig attitude - masse talent - fart - teknikk - og tydeligvis en klar vilje om å spille for oss - og på toppen av det hele kan han brukes både på topp og på siden. Når vi slipper å bruke en masse penger vi ikke har på å få inn en spiller av hans kaliber så er det rett og slett perfekt. At han blir værende hele sesongen gir også en "betryggende" effekt. Forumet vibrerer nesten nå

Let the games begin!!!

Mannen fikk ett innhopp sist sesong, hva jeg vet og forumet VIBRERER. Skal ikke være noen vibrasjonsdemper men dette er vel og ta litt vel hardt i. Men for all del, håper fyren viser seg frem positivt og får pangsukess. MOT.

 ??? ??? Ett innhopp? Trodde han fikk seks innhopp og én start, eller noe?

I tillegg tror jeg han passer bedre inn i dagens stall enn han gjorde i fjorårets. Allikevel er jeg enig i at vi ikke trenger å ta helt av.

Kato

Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #95 på: August 03, 2010, 17:24:57 »
Kjempegreier. En striker og en playmaker nå så rykker vi opp ;)
 

Borge

Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #96 på: August 03, 2010, 18:56:09 »
glimrende nyheter:-)
Borge

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #97 på: August 03, 2010, 19:28:40 »
Veldig fornøyd med dette. Litt til nå (sjefen) så tror jeg vi skal overraske noen og en hver kommende sesong!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #98 på: August 03, 2010, 19:33:04 »
Veldig fornøyd med dette. Litt til nå (sjefen) så tror jeg vi skal overraske noen og en hver kommende sesong!

Ja,til og med eg begynner å lure nå ;D

stefan

Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #99 på: August 03, 2010, 20:05:41 »
Det skal bli utrolig spennende å se hvor stor innflytelse Watt kan få denne sesongen. Med ham på plass så virker det faktisk som om vi er godt utrustet på begge vingene til en 442, og til en 433 formasjon. Det vil være genialt om vi ikke fremstår som svekket uten Snoddy og Max. Samtidig så tror jeg også White kan få en god sesong. Gutten er flink med ballen og har masse fart.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

mac_gyver

Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #100 på: August 03, 2010, 20:24:09 »
Tror ikke dette bare er en signering for å fylle opp stallen før sesongstart. Grayson vet akkurat hva han får i Watt i og med at han var en tur hos oss tidligere i år. Jeg har alltid trua på unggutter, de utvikler seg raskt og er motiverte og gir alt. I tillegg kommer han fra et helproft og dønn seriøst system i Arsenal.
Bra Grayson!
Pride of Yorkshire

Joensen

Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #101 på: August 03, 2010, 20:36:52 »
Bra blir spennede dette,gleder meg til Lørdag :)

Tom S

Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #102 på: August 03, 2010, 20:50:29 »
"The formation is similar to Arsenal and I'm going here to give my all!"
- S Watt

Lover bra !!!
COME ON LEEDS !!

ToreLA

Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #103 på: August 03, 2010, 21:23:36 »
Bra med gode spillere, men er litt skeptisk til lånegutter fra lag som Arsenal. Han kan helt klart gjøre en jobb og hjelpe oss, men hva skjer så? Skal han ta plassen til Snodgrass og hjelpe oss til Premier League for så å forlate oss svekket i en ti ganger sterkere liga? Nei, vi trenger å bygge eget lag nå dersom målet er å bli et Premier League-lag. Det er bedre å havne på 11. plass og bygge et lag enn å havne på 7. plass med lånespillere.


Stifler

Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #104 på: August 03, 2010, 22:30:30 »
Bra med gode spillere, men er litt skeptisk til lånegutter fra lag som Arsenal. Han kan helt klart gjøre en jobb og hjelpe oss, men hva skjer så? Skal han ta plassen til Snodgrass og hjelpe oss til Premier League for så å forlate oss svekket i en ti ganger sterkere liga? Nei, vi trenger å bygge eget lag nå dersom målet er å bli et Premier League-lag. Det er bedre å havne på 11. plass og bygge et lag enn å havne på 7. plass med lånespillere.

Hva med en permanent overgang om et opprykk skjer ?
Tror nok også vi henter inn noen nye spillere om det blir PL til neste år ::)
-Nr 2 er den første taperen-

ToreLA

Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #105 på: August 04, 2010, 08:28:20 »
Dersom Watt gjør jobben sin er en permanent overgang utelukket. Vi kan jo krysse fingrene for at han bare gjør det helt ok kanskje, for da kan det jo bli en permanent overgang av det...

Er redd det ikke er godt nok å satse på forsterkninger når opprykket er sikret. Laget må bygges over tid. Det er få spillere i dagens Leeds som kan gjøre en god nok jobb i Premier League.


Here we go again

  • Gjest
Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #106 på: August 04, 2010, 09:48:10 »
Flott låneavtale dette!

Men håper fortsatt på en superspiss/midtbanegeneral, selv om det kanskje blir med håpet? ;)

Cherry

Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #107 på: August 04, 2010, 14:10:36 »
akurat den flanke`n jeg håpet på..........skikkleiiiii trua nå!

eneste bekymring nå er at Paynter vel fortsatt også er på krykker, men vi har scoret
brukbart med mål i oppkjørings kampene....vi får spille med de vi har nå!

Litt VEL mange spillere i stalle nå vel?
 

B-m

Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #108 på: August 04, 2010, 15:24:22 »
Dersom Watt gjør jobben sin er en permanent overgang utelukket. Vi kan jo krysse fingrene for at han bare gjør det helt ok kanskje, for da kan det jo bli en permanent overgang av det...



Watt you say 'bout me mama?
 ::)
He he du er nu artig av og til du Tore! Håper selvfølgelig på en knallsesong for Watt!!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Bites Yer Legs

Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #109 på: August 04, 2010, 15:56:13 »
Dersom Watt gjør jobben sin er en permanent overgang utelukket. Vi kan jo krysse fingrene for at han bare gjør det helt ok kanskje, for da kan det jo bli en permanent overgang av det...

Er redd det ikke er godt nok å satse på forsterkninger når opprykket er sikret. Laget må bygges over tid. Det er få spillere i dagens Leeds som kan gjøre en god nok jobb i Premier League.

Ligner litt på Hull sitt dilemma da de rykket opp. Frazier Campbell, på lån fra scum, herjet jo for dem og var en sterk bidragsyter til opprykket. Når de så var oppe var Campbell "for god", og benken i Spurs ble foretrukket foran PL-spill for Hull. Skal sies at det vel var et ledd i Berbatov-dealen, usikker på om det var Campbells eget valg.

Ser poenget ditt, men det blir noe absurd å håpe på at en Leeds-spiller ikke skal prestere sitt ytterste. Jeg håper på en Watt i kjempeform uansett hvilke resultater det innebærer  ;)
KEEP FIGHTING!!

ToreLA

Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #110 på: August 04, 2010, 16:53:06 »
Det var selvsagt ikke seriøst ment at han ikke skulle prestere, bare så det er sagt!

Håper selvsagt på at Watt gjør det bra og hjelper oss den første måneden, men pent må finne seg i benken når Snodgrass er tilbake.


testo

Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #111 på: August 04, 2010, 17:48:52 »
Det var selvsagt ikke seriøst ment at han ikke skulle prestere, bare så det er sagt!

Håper selvsagt på at Watt gjør det bra og hjelper oss den første måneden, men pent må finne seg i benken når Snodgrass er tilbake.

Snodgrass spiller på høyre side vet jeg, og watt på venstre
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

ToreLA

Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #112 på: August 04, 2010, 18:43:09 »
Kunne sverge på at Watt var høyre jeg, men ok, da håper jeg at Sam holder ham på benken.


Runar

Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #113 på: August 04, 2010, 19:00:03 »
Kunne sverge på at Watt var høyre jeg, men ok, da håper jeg at Sam holder ham på benken.

Begge er jo venstrebeinte. Jeg spår at dersom vi skal spille en tilnærmet 4-3-3 utgave så vil kantspillerne våre skifte på hvilken kant de spiller mye underveis.
 

Masinga

Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #114 på: August 05, 2010, 10:16:03 »
Foran hver sesong er jeg spent på om noen av Leeds` egne talenter vil slå gjennom. Har Leeds noen i startgropen? Slikt sett håper jeg Watt kan vise vei for andre i Akademiet. Egentlig er det en tankevekker at Leeds må låne unge spillere fra andre klubber.
Masinga, medl.nr. 1250

jarle

Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #115 på: August 05, 2010, 10:28:37 »
Foran hver sesong er jeg spent på om noen av Leeds` egne talenter vil slå gjennom. Har Leeds noen i startgropen? Slikt sett håper jeg Watt kan vise vei for andre i Akademiet. Egentlig er det en tankevekker at Leeds må låne unge spillere fra andre klubber.


Nei det ingen tankevekker... vi har gitt bort talentene våre i hopetall de siste 5 årene for de vi ikke har hatt penger og fordi de ønsker seg til klubber som spiller høyere opp i ligaene enn det vi har gjort en stund.

Når du spiller jr football eller i 3 divisjon og Rosenborg ringer så lytter du... enkelt og greit!

Leechap

  • Gjest
Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #116 på: August 05, 2010, 10:47:10 »
Satser både på megawatt - kilowatt eller kun watt bare ikke energien kommer gjennom tragisk luftspenn i Hardanger. Så slukker vi lampen når Derby ligger på rygg - eller paddeflat på magen og forbereder oss til ny kraftprøve mot Nottingham Forest. Hilsen elektrikeren som jordet sin far . . .

Masinga

Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #117 på: August 05, 2010, 11:24:45 »
Foran hver sesong er jeg spent på om noen av Leeds` egne talenter vil slå gjennom. Har Leeds noen i startgropen? Slikt sett håper jeg Watt kan vise vei for andre i Akademiet. Egentlig er det en tankevekker at Leeds må låne unge spillere fra andre klubber.


Nei det ingen tankevekker... vi har gitt bort talentene våre i hopetall de siste 5 årene for de vi ikke har hatt penger og fordi de ønsker seg til klubber som spiller høyere opp i ligaene enn det vi har gjort en stund.

Når du spiller jr football eller i 3 divisjon og Rosenborg ringer så lytter du... enkelt og greit!
Javel. Da kan vi bare legge ned Akademiet?

Men Watt ønsker vitterlig å spille Championsship. Fordi han ikke er god nok ennå for Arsenal. Ingen talenter kan regne med feite kontrakter før de har vist noe på banen.

Jeg vet veldig godt at Leeds har gitt slipp på en del spillere de siste årene fordi man trengte penger. Men Leeds og veldig mange andre klubber (inkl. RBK) er avhengige av å utvikle fra egne rekker for å holde det gående. Skal Leeds hevde seg i CCC og med tiden rykke opp i PL er man avhengig av å få frem spillere selv, mer enn noensinne. Vi klarte det i 1998. Da ga O`Leary tillit til en hel rekke juniorer, med suksess. Spørsmålet er om Grayson og hans forgjengere har vært like opptatt av dette.
Masinga, medl.nr. 1250

Kato

Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #118 på: August 05, 2010, 11:36:52 »
Har Grayson vært opptatt av dette?

Nå er vel ikke Lague One nødvendigvis den beste utviklingsarenaen for unge spillere
 

Masinga

Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #119 på: August 05, 2010, 11:42:11 »
Har Grayson vært opptatt av dette?

Nå er vel ikke Lague One nødvendigvis den beste utviklingsarenaen for unge spillere
League One er like bra som noen annen arena.
Masinga, medl.nr. 1250