Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19  (Lest 537292 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1230 på: Juli 17, 2012, 11:09:05 »
Enig med Leedsfan. Siste virkelige talente vårt var vel Aron Lennon...

Milner må ikke glemmes..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rasmussen7

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1231 på: Juli 17, 2012, 11:11:26 »
Milner kom før Lennon... Men etter disse to har d vært bekkmørkt...:-/

Leedsulf

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1232 på: Juli 17, 2012, 12:26:12 »
Da var det offisielt.

Goalkeeper Andy Lonergan has joined Bolton Wanderers for an undisclosed fee.

The 28-year-old completed a medical with the Championship newcomers on Monday evening and has signed a three-year deal at the Reebok Stadium.


http://www.leedsunited.com/news/20120717/lonergan-joins-bolton_2247585_2851501

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1233 på: Juli 17, 2012, 12:28:36 »
Da var det offisielt.

Goalkeeper Andy Lonergan has joined Bolton Wanderers for an undisclosed fee.

The 28-year-old completed a medical with the Championship newcomers on Monday evening and has signed a three-year deal at the Reebok Stadium.


http://www.leedsunited.com/news/20120717/lonergan-joins-bolton_2247585_2851501
Ikke akkurat noen bombe :)

Tipper Austin inn i løpet av i dag eller i morgen.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1234 på: Juli 17, 2012, 14:13:14 »
Da var det offisielt.

Goalkeeper Andy Lonergan has joined Bolton Wanderers for an undisclosed fee.

The 28-year-old completed a medical with the Championship newcomers on Monday evening and has signed a three-year deal at the Reebok Stadium.


http://www.leedsunited.com/news/20120717/lonergan-joins-bolton_2247585_2851501

Ingen bombe selvsagt, men syns likevel det er litt trist. Lonners må ha følt at han virkelig kom til noe, etter å ha blitt jaktet over en lengre periode av Simon Grayson. Syns også han var en god keeper, om ikke den virkelig bautaen og forsvarslederen.

Så spørs det om det blir noe førstelagsspill på han på Reebok; Bogdan spilte seg sterkt opp i våres.
Marching on together!

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1235 på: Juli 17, 2012, 15:29:14 »
Lennon , Milner , Simon Walton(?) , Delph , Danny Rose .... Sko hatt en bedre sum , Walton var jo et stort talent men ble ødelagt av skader !
Pontus ❤

Cebhin

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1236 på: Juli 17, 2012, 15:48:27 »
Kilgallon,Woods og Carson er vel også spillere vi skulle fått mer for?

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1237 på: Juli 17, 2012, 22:51:34 »
Kilgallon,Woods og Carson er vel også spillere vi skulle fått mer for?

Riktig! Woods fikk vi vell greit for ?


Savner også skikkelig fart på sidene som vi hadde i Max Gradel...

Zavon Hines er free agent etter mislykket opphold i Burnley , synes å huske at han er Latterlig kjapp!
Pontus ❤

Cebhin

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1238 på: Juli 18, 2012, 00:52:18 »
Chelsea ble vel dømt til å betale £5m for Woods og Taiwo i sin tid.. I etterkant kan man jo si at dette var bra betalt men vi må huske at dette VAR store talenter på denne tiden. Taiwo har jeg ikke oversikt over pdd men Woods råtner i Yeovil.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1239 på: Juli 18, 2012, 01:50:55 »
Chelsea ble vel dømt til å betale £5m for Woods og Taiwo i sin tid.. I etterkant kan man jo si at dette var bra betalt men vi må huske at dette VAR store talenter på denne tiden. Taiwo har jeg ikke oversikt over pdd men Woods råtner i Yeovil.

Vi har jo fått godt betalt for Delph også, spørsmålet er om han rekker å bevise noe i AV før kontrakten hans går ut. Vært mye plaget med skader dessverre.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1240 på: Juli 18, 2012, 01:58:19 »
Så Lambert sko låne ut Delph , noen som kunne tenkt seg han viss han var fit og ble me på Pre season?

Jeg liker Delph veldig godt ...
Pontus ❤

Hobben

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1241 på: Juli 18, 2012, 11:01:41 »
Chelsea ble vel dømt til å betale £5m for Woods og Taiwo i sin tid.. I etterkant kan man jo si at dette var bra betalt men vi må huske at dette VAR store talenter på denne tiden. Taiwo har jeg ikke oversikt over pdd men Woods råtner i Yeovil.

Er ikke Taiwo i QPR? eller er jeg helt på jordet...???
Rogaland Whites

Hobben

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1242 på: Juli 18, 2012, 11:02:52 »
Så Lambert sko låne ut Delph , noen som kunne tenkt seg han viss han var fit og ble me på Pre season?

Jeg liker Delph veldig godt ...

Jeg også liker han men jeg tror gutten trenger mye trening for å komma tilbake til nivået igjen, og jeg synes det ser litt mørkt ut for Delph for tiden, tror ikke han hadde hevet oss pga skadene osv.
Rogaland Whites

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1243 på: Juli 18, 2012, 11:24:50 »
Chelsea ble vel dømt til å betale £5m for Woods og Taiwo i sin tid.. I etterkant kan man jo si at dette var bra betalt men vi må huske at dette VAR store talenter på denne tiden. Taiwo har jeg ikke oversikt over pdd men Woods råtner i Yeovil.

Er ikke Taiwo i QPR? eller er jeg helt på jordet...???
Tom Taiwo var vel spilleren som kom fra oss. Taye Taiwo var vel på lån i QPR fra AC Milan.

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1244 på: Juli 18, 2012, 11:27:49 »
Milner kom før Lennon... Men etter disse to har d vært bekkmørkt...:-/
Tja, litt grått, kanskje?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

nord

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1245 på: Juli 18, 2012, 11:44:09 »
Så Snodgrass vælg det som er bedst for din fremtid - vælg LUFC :-).

Det er lang tid siden at Milner og Lennon rejste !
 

vidarlufc

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1246 på: Juli 18, 2012, 12:18:48 »
Noken som skal på kampen Brann - Ã…lesund?

Hadde vore fantastisk å tatt med banner:

WELCOME TO LEEDS AUSTIN!
SEE YOU IN SANDEFJORD 1st AUGUST.
MARCHING ON TOGETHER
-vidarLUFC-

Tjalla

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1247 på: Juli 18, 2012, 12:25:42 »
Chelsea ble vel dømt til å betale £5m for Woods og Taiwo i sin tid.. I etterkant kan man jo si at dette var bra betalt men vi må huske at dette VAR store talenter på denne tiden. Taiwo har jeg ikke oversikt over pdd men Woods råtner i Yeovil.

Er ikke Taiwo i QPR? eller er jeg helt på jordet...???
Tom Taiwo var vel spilleren som kom fra oss. Taye Taiwo var vel på lån i QPR fra AC Milan.

Korrekt. Mr Tom Taiwo spiller i dag i L1 i Carlisel såvidt jeg vet. En ok spiller der riktignok.
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1248 på: Juli 18, 2012, 13:08:14 »
http://www.leedsunited.com/news/20120718/austin-arrival-imminent_2247585_2852557

Ytterst uvanlig at sånt skrives på den offisielle siden før overgangen er done deal!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Ian Baird

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1249 på: Juli 18, 2012, 13:58:07 »
Chelsea ble vel dømt til å betale £5m for Woods og Taiwo i sin tid.. I etterkant kan man jo si at dette var bra betalt men vi må huske at dette VAR store talenter på denne tiden. Taiwo har jeg ikke oversikt over pdd men Woods råtner i Yeovil.

Er ikke Taiwo i QPR? eller er jeg helt på jordet...???
Tom Taiwo var vel spilleren som kom fra oss. Taye Taiwo var vel på lån i QPR fra AC Milan.

Korrekt. Mr Tom Taiwo spiller i dag i L1 i Carlisel såvidt jeg vet. En ok spiller der riktignok.

Luke Garbutt for £600.000 til Everton for noen år siden er et annet eksempel.
Mange lovende ungutter som ikke slår til. Slik er vel naturen? Bare en liten brøkdel som virkelig slår igjennom. Kanskje derfor overgangssummene settes såpass lavt for unge lovende spillere?

Nå er ikke Luke Garbutt eneste Leeds-talentet Everton har ødelagt. Minns de ødela Ian Snodin en gang i tiden også   >:(
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1250 på: Juli 18, 2012, 14:58:02 »
Chelsea ble vel dømt til å betale £5m for Woods og Taiwo i sin tid.. I etterkant kan man jo si at dette var bra betalt men vi må huske at dette VAR store talenter på denne tiden. Taiwo har jeg ikke oversikt over pdd men Woods råtner i Yeovil.

Er ikke Taiwo i QPR? eller er jeg helt på jordet...???
Tom Taiwo var vel spilleren som kom fra oss. Taye Taiwo var vel på lån i QPR fra AC Milan.

Korrekt. Mr Tom Taiwo spiller i dag i L1 i Carlisel såvidt jeg vet. En ok spiller der riktignok.

Ikke nå lenger. Dette sier Wikipedia:
Sitat
Thomas James William "Tom" Taiwo (born 27 February 1990) is an English football midfielder who is now a free agent.

...

On 11 June 2012, Taiwo revealed he would not be signing a new contract with Carlisle, citing family reasons for his departure from Brunton Park, and stating he wanted to move closer to his native Yorkshire.
Hekta på Leeds siden 1974

B-m

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1251 på: Juli 18, 2012, 15:02:31 »
Er folket fornøyd med Austin(om han kommer)?

Tror Austin kan heve nivået et par hakk i en bedre divisjon, viser jo tidvis høy klasse.


Positivt at White kanskje blir i klubben, Warnock hinter frempå at han har lyst til å fortsette i Leeds. Én av få spillere med fart, noe vi sårt trenger.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Hallgi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1252 på: Juli 18, 2012, 15:47:14 »
BT skriver at de hadde fått bekrefta at ikkje noko nytt bud var inne for Austin i gårkveld, men at Leeds varsler nytt bud. Håper virkelig det kan komme i havn snarlig, med ein gang han får Leeds-kontrakt vil han nok være verdt iallfall 10 ganger prisen vi får han for no: gleder meg til å sjå han takle seg gjennom Championship!

http://fotball.bt.no/eliteserien/article243396.ece
ALAW (& I am the pirate amongst us)

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1253 på: Juli 18, 2012, 16:45:46 »
BT skriver at de hadde fått bekrefta at ikkje noko nytt bud var inne for Austin i gårkveld, men at Leeds varsler nytt bud. Håper virkelig det kan komme i havn snarlig, med ein gang han får Leeds-kontrakt vil han nok være verdt iallfall 10 ganger prisen vi får han for no: gleder meg til å sjå han takle seg gjennom Championship!

http://fotball.bt.no/eliteserien/article243396.ece
Rett og slett for dumt hvis noen andre snapper ham, fordi Shaun Harvey eller hvem som forhandler ikke får ræva i gir.....Er overbevist om at Austin kan bli en hit :)

David Harle

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1254 på: Juli 18, 2012, 17:15:02 »
Chelsea ble vel dømt til å betale £5m for Woods og Taiwo i sin tid.. I etterkant kan man jo si at dette var bra betalt men vi må huske at dette VAR store talenter på denne tiden. Taiwo har jeg ikke oversikt over pdd men Woods råtner i Yeovil.

Er ikke Taiwo i QPR? eller er jeg helt på jordet...???


Tom Taiwo var vel spilleren som kom fra oss. Taye Taiwo var vel på lån i QPR fra AC Milan.

Korrekt. Mr Tom Taiwo spiller i dag i L1 i Carlisel såvidt jeg vet. En ok spiller der riktignok.

Luke Garbutt for £600.000 til Everton for noen år siden er et annet eksempel.
Mange lovende ungutter som ikke slår til. Slik er vel naturen? Bare en liten brøkdel som virkelig slår igjennom. Kanskje derfor overgangssummene settes såpass lavt for unge lovende spillere?

Nå er ikke Luke Garbutt eneste Leeds-talentet Everton har ødelagt. Minns de ødela Ian Snodin en gang i tiden også   >:(


Enig! De skulle heller ha kjøpt Sheridan! Vi erstattet jo Snodin med bla Mickey Adams, Mark Aizlewood, Bobby Mcdonald og John Pearson. Alle ok div 2 spillere på den tiden, og kom oss til semien i FA cupen og Play off finale.

gulle

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1255 på: Juli 18, 2012, 18:47:38 »
BT skriver at de hadde fått bekrefta at ikkje noko nytt bud var inne for Austin i gårkveld, men at Leeds varsler nytt bud. Håper virkelig det kan komme i havn snarlig, med ein gang han får Leeds-kontrakt vil han nok være verdt iallfall 10 ganger prisen vi får han for no: gleder meg til å sjå han takle seg gjennom Championship!

http://fotball.bt.no/eliteserien/article243396.ece
Som type er Austin det vi har manglet en stund   Håper han tar nivået,da vil han fylle et hull
Nå rykker vi opp! Jasederja

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1256 på: Juli 18, 2012, 19:28:33 »
RA var jo "årets spiller" i Tippeligaen i fjor, man skal prestere over tid da......og det har han
fortsatt med i årets sesong!  Spennende!
Moro å høre at Warnock er "våken" ift spillere i Norge.....
Eneste som kan ødelegge for Austin er alle kortene han mottar jevnt & trutt, som stort sett kommer av at han kommer for sent inn i tacklinger....så han må opp ett hakk på tempo!

...men løp  kjøp! GTFFO (Get that famous fing...........)
 

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1257 på: Juli 18, 2012, 22:20:17 »
RA var jo "årets spiller" i Tippeligaen i fjor, man skal prestere over tid da......og det har han
fortsatt med i årets sesong!  Spennende!
Moro å høre at Warnock er "våken" ift spillere i Norge.....
Eneste som kan ødelegge for Austin er alle kortene han mottar jevnt & trutt, som stort sett kommer av at han kommer for sent inn i tacklinger....så han må opp ett hakk på tempo!

...men løp  kjøp! GTFFO (Get that famous fing...........)

Tipper Austin får færre kort i Championsship enn i Bingoligaen :)

SveinArve

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1258 på: Juli 19, 2012, 00:13:35 »
Michael Owen 10/1 i odds på å gå til Leeds på Skybet.

Noen som kan tenke seg han i Leedstrøya? Garantert mykje mål om han holder seg skadefri.
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Rasmussen7

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1259 på: Juli 19, 2012, 00:34:46 »
Hadde ikke begynnt å gråte av verken sorg eller glede av den grunn... Bra spiller men tipper han skal ha skyhøy lønn for å signere for Leeds.