Skrevet av Emne: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)  (Lest 59115 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #330 på: Oktober 19, 2010, 22:51:51 »
Sorry, Larry, dette er ikkje godt nok.
Få orden i rekkene, eller finn deg ein ny jobb!

Greit nok å tape ein kamp eller to, men å bli utspilt i to kamper på rad (og av to bunnlag) på Elland Road det er totalt uakseptabelt.


we all love leeds
Helt enig.Men Larry kommer aldri til å si opp jobben, og han får ikke sparken av Bukkeskjegget før vi ligger an til nedrykk.Bates driter i om vi kommer på 7. eller 15. plass...er fornøyd med alt annet enn nedrykk >:(

Joe Jordan

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #331 på: Oktober 19, 2010, 22:52:45 »
Trasig tap men ikke uventet. Fikk ikke sett kampen så kan ikke peke på enkeltspillere men registrerer at frustrasjonen over Naylor er rimelig konstant.

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Hobben

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #332 på: Oktober 19, 2010, 22:53:57 »
Vil tippe mange reagerer på det jeg skriver nå, men jeg begynner og tvile på Grayson som manager.

Vi treffer faktikst ikke på en eneste pasning, forsvaret vårt må være blant divisjonens ringeste. At Naylor for spille når Bruce æ klar æ for meg en gåte, jeg synest ikke han imponerte meg mot Boro sist og idag, gjør han det meg jammen igjen, driter seg ut, han treffer ikke ballen, noen vi lærer i en alder av 6 år.

Synest også at McCartney er latterlig dårlig fremover, grusomme innlegg, jeg kunne slått bedre, er da ikke så forbaksa vansklig og få ballen oppover.

Lurer også på hvorfor Somma er nede i forsvaret og roter det enda mer til?.....

Og hver gang vi skal fremover og en av våre spillere for ballen så går vi oss fast...

Jeg er forbannet og skuffet. I morgen vil jeg kanskje stå opp og si at vi slår Cardiff på Mandag. Men nå.. Tja, tror faktikst det er vi som for svi på mandag, desverre.

Rogaland Whites

Blank_File

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #333 på: Oktober 19, 2010, 22:54:17 »
Dette var faktisk ræva. Stopperne deres brøyt oss så ofte at det er helt flaut. En sjanse og ett mål.
Naylor har snart skyld i halvparten av målene våre hvis man fjerner de man har sluppet inn mot Preston og Barnsley. Den største feilen Larry gjorde var å utnevne Naylor til kaptein.

Men dette "glimrende" angrepet vårt var i beste fall fraværende i dag. Jeg orker ikke dette mer. Og den dåsen av en kommentator på LUTV, "Leeds really gave it a shot at the end." No we did not you stupid boob! Dette var som å se Looserpool mot Everton på søndag.

Ferre

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #334 på: Oktober 19, 2010, 22:55:17 »
Forferdelig dårlig! Defensivt er vi som vanlig shaky når motstanderen spiller ball langs bakken. Naylor og Collins er dessverre ikke gode nok for NpC. Offensivt var det heller ikke mye bedre i dag - totalt planløst, ingen bevegelser eller initiativ. Ut av det jeg har sett av Leeds så langt i år virker det som om vi mangler både offensiv og defensiv struktur, og synes vi vingler litt for mye mellom formasjonene, selv om det selvfølgelig er bra å ha flere strenger å spille på.

Somma har forresten ingenting ute på kanten å gjøre. Vi må og bør ha vår desidert beste avslutter så nær motstandermålet som mulig. Hva tenker du på Grayson?

En liten børs (minus siste minutter):

Brown 5
Connolly 5
Naylor 3
Collins 4
McCartney 5
Snodgrass 4
Howson 5
Faye 4
Watt 4
Becchio 5
Somma 4

Johnson 6

Erik_

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #335 på: Oktober 19, 2010, 22:56:51 »
Taktiskt feigt av Grayson & Co :-[

Smertefullt å se en spiss som før denne kampen hadde scoret sju på ni kamper, bruker kreftene sine defensivt fra 30 min og utover. At det i tillegg skjer på Elland Road av alle ting...

Leedsulf

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #336 på: Oktober 19, 2010, 22:57:55 »
Trasig tap men ikke uventet. Fikk ikke sett kampen så kan ikke peke på enkeltspillere men registrerer at frustrasjonen over Naylor er rimelig konstant.

0-2-målet er ene og alene hans.
I første omgang har han i tillegg flere av disse sedvanlige utrusningene som han feilberegner totalt og åpner en kvadratkilometer med rom bak seg. Heldigvis klarte ikke Leicester utnytte mulighetene. Kan jo også ta med at han vinner ingen dueller, og treffer med 1 av 20 pasninger.
Han spilte vel til en grei 2'er på børsen.

Dersom Grayson så kampen, er nok Bruce inne på mandag.

Hobben

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #337 på: Oktober 19, 2010, 22:59:04 »
Jeg mener også at SG kan ta ut Howson. Han har vært usynlig i flere kamper, nytter ikke å være lokal, du må også være god nok for NPC!
Rogaland Whites

Blank_File

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #338 på: Oktober 19, 2010, 22:59:22 »
Det var greit nok å se en gang for alle at Somma ikke passer på kant. Enig i at det er perler for svin. Men dette har da vitterlig ikke vært prøvd mer enn i svært korte perioder tidligere. Hvis Simon nå prøver det igjen begynner jeg også å lure.

Men kritikken mot McCartney skjønner jeg lite av. Syns han er den beste venstrebacken vi har hatt på leeeenge.

Andersen

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #339 på: Oktober 19, 2010, 23:00:29 »
At vi ligger på 10. plass er greit,  har tippet DE HVITE  rundt der omkring i år. Men at SG etter 12. kamper ikke har fått midtbane  forsvar til å fungere er ubegripelig for meg! Har han absolutt ikke noe å komme med av taktiske grep?  Til slutt er det manageren som får svi............... LEEDS4EVER.

Trond90

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #340 på: Oktober 19, 2010, 23:00:40 »
Det var greit nok å se en gang for alle at Somma ikke passer på kant. Enig i at det er perler for svin. Men dette har da vitterlig ikke vært prøvd mer enn i svært korte perioder tidligere. Hvis Simon nå prøver det igjen begynner jeg også å lure.

Men kritikken mot McCartney skjønner jeg lite av. Syns han er den beste venstrebacken vi har hatt på leeeenge.
Enig, McCartney har vært bra av det jeg har sett.. var somma som lot Naughton gå rett forbi, men nå håper jeg Grayson kanskje kan låne en GOD stopper ? Noen andre som mener det?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Hobben

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #341 på: Oktober 19, 2010, 23:02:33 »
Det var greit nok å se en gang for alle at Somma ikke passer på kant. Enig i at det er perler for svin. Men dette har da vitterlig ikke vært prøvd mer enn i svært korte perioder tidligere. Hvis Simon nå prøver det igjen begynner jeg også å lure.

Men kritikken mot McCartney skjønner jeg lite av. Syns han er den beste venstrebacken vi har hatt på leeeenge.
Enig, McCartney har vært bra av det jeg har sett.. var somma som lot Naughton gå rett forbi, men nå håper jeg Grayson kanskje kan låne en GOD stopper ? Noen andre som mener det?


Grei nok bak. Men frem synest jeg han er forferdlig, slår innlegga rett i føtene på motstanderene. De to i slutten var forferdelige og se på.
Rogaland Whites

Blank_File

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #342 på: Oktober 19, 2010, 23:03:56 »
Det var greit nok å se en gang for alle at Somma ikke passer på kant. Enig i at det er perler for svin. Men dette har da vitterlig ikke vært prøvd mer enn i svært korte perioder tidligere. Hvis Simon nå prøver det igjen begynner jeg også å lure.

Men kritikken mot McCartney skjønner jeg lite av. Syns han er den beste venstrebacken vi har hatt på leeeenge.
Enig, McCartney har vært bra av det jeg har sett.. var somma som lot Naughton gå rett forbi, men nå håper jeg Grayson kanskje kan låne en GOD stopper ? Noen andre som mener det?


Grei nok bak. Men frem synest jeg han er forferdlig, slår innlegga rett i føtene på motstanderene. De to i slutten var forferdelige og se på.

Han hadde et par veldig fine avleveringer også. Hadde vært fornøyd med McCartney i denne divisjonen. Han er ikke et problem i nåværende backrekke.

Leedsulf

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #343 på: Oktober 19, 2010, 23:04:39 »
Det var greit nok å se en gang for alle at Somma ikke passer på kant. Enig i at det er perler for svin. Men dette har da vitterlig ikke vært prøvd mer enn i svært korte perioder tidligere. Hvis Simon nå prøver det igjen begynner jeg også å lure.

Men kritikken mot McCartney skjønner jeg lite av. Syns han er den beste venstrebacken vi har hatt på leeeenge.
Enig, McCartney har vært bra av det jeg har sett.. var somma som lot Naughton gå rett forbi, men nå håper jeg Grayson kanskje kan låne en GOD stopper ? Noen andre som mener det?


Grei nok bak. Men frem synest jeg han er forferdlig, slår innlegga rett i føtene på motstanderene. De to i slutten var forferdelige og se på.

Bommet kanskje med det siste der ja, men de siste kampene sett under ett er han en av få som faktisk har klart å slå noen brukbare crossere...

Blank_File

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #344 på: Oktober 19, 2010, 23:06:20 »

Helt enig.Men Larry kommer aldri til å si opp jobben, og han får ikke sparken av Bukkeskjegget før vi ligger an til nedrykk.Bates driter i om vi kommer på 7. eller 15. plass...er fornøyd med alt annet enn nedrykk >:(


Gjelder ikke denne forventingen for de fleste av oss her inne, egentlig?


Jepp. De som enda klager over at vi ligger på tiende burde vært stilt på linje og skutt!  ;D

Jon R

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #345 på: Oktober 19, 2010, 23:06:21 »
Denne kampen gav ihvertfall noen svar, om enn mest av sorten vi ikke liker.

Faye er pr idag ikke svaret på midtbaneproblemet vårt. Sliter enormt med tempoet når motstanderen setter fart på ballen.

Naylor holder ikke mål.

Somma er ingen ving.

Snodgrass har et godt stykke igjen til toppformen.

Kilkenny virker utrolig tung i kroppen. Har han lagt på seg?

Johnson er pr idag vår beste midtbänespiller.

Gradel er glimrende å ha som joker når det offensive går i stå og motstanderen begynner å bli slitne i beina.

Laget er ubalansert. Formasjonene sitter ikke.

Stabilitet er total mangelvare.

Børsen: Brown 6 - Connolly 6, Naylor 5, Collins 6, Mc Cartney 5 - Snodgrass 5, Faye 4,  Howson 6,  Watt 4 - Becchio 6, Somma 4
Subs: * JOHNSON 7, Gradel 7, Kilkenny 5
Jon R.

Andersen

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #346 på: Oktober 19, 2010, 23:06:50 »
Ja få inn en ny stopper med en gang! det samme med en midtbanespiller , men til syvende og sist er det vel penger det strander på ! Bates, SG gjør noe nå !!!!!!! LEEDS4EVER.

Jon R

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #347 på: Oktober 19, 2010, 23:09:31 »
Jeg mener også at SG kan ta ut Howson. Han har vært usynlig i flere kamper, nytter ikke å være lokal, du må også være god nok for NPC!

Av de som startet kampen synes jeg Howson var den eneste på midten som spilte til godkjent.
Jon R.

Blank_File

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #348 på: Oktober 19, 2010, 23:10:01 »
Det er en annen ting jeg irriterer meg litt over i en kamp som dette. Vi spiller mot et lag der midtstopperne til Leicester styrer spillet og sørger for at vi ikke klarer å bryte gjennom i midten. Hvorfor i all verden prøver ikke vingene seg på å passere mer enn de gjør? Til og med Gale-Max snudde og gikk inn igjen i banen. Snoddy kom aldri rundt, og Somma er ikke ving....





Jeg tror jeg akkurat svarte på mitt eget spørsmål!  :D

testo

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #349 på: Oktober 19, 2010, 23:10:23 »
Dette drar jeg nesten dit hen at når det gjelder resultat og spill så begynner dette å minne meg stykt om Brian Clough sin tid i leeds....jeg har hatt tro på Simon og hans rolige holdning lenge nok nå og ønsker han faktisk ut av leeds fort som bare F. Han har vist gang på gang at han ikke har det som skal til i denne ligaen.....
Sorry Simon....Game Over for meg.....
« Siste redigering: Oktober 19, 2010, 23:12:05 av testo »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Another_Roger

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #350 på: Oktober 19, 2010, 23:17:25 »
Syns Leeds taper heile tida, men tabellen viser 17 poeng. Det er i grunn ikkje så verst det. Det er jo godt over 1 poeng i snitt og ganske nær playoff.

TK20

KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #351 på: Oktober 19, 2010, 23:18:02 »
Dette drar jeg nesten dit hen at når det gjelder resultat og spill så begynner dette å minne meg stykt om Brian Clough sin tid i leeds....jeg har hatt tro på Simon og hans rolige holdning lenge nok nå og ønsker han faktisk ut av leeds fort som bare F. Han har vist gang på gang at han ikke har det som skal til i denne ligaen.....
Sorry Simon....Game Over for meg.....

Jeg er helt uenig med deg. Vil gi Grayson tid ut sesongen.

Noen måtte bare si det.

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #352 på: Oktober 19, 2010, 23:21:05 »
- Kilkenny MÃ… få spela.. keffør?
Jo, han e den einaste playmakeren mi ha.. før han kom inn slo mi BERRE langt.. elle, mi slo ikkje berre langt, mi slo langt og dårlig.. hadde naylor og collins sikta på becchio skulle eg skjønt da, men når dei treffe hjørneflagget KVAR gong, dao skjønne eg faen ikkje ke dei drive med.
- Faye e desverre ikkje svaret på midtbaneprobleme vårt.. går for sakte, både med og uten ball.

TRØST: Mi ha eit halvt lag ute md skada, mn ha alikavel hatt ein relativt BRA opning av NPC 10/11..
The future is bright, the future is white!

Bredinho
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Blank_File

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #353 på: Oktober 19, 2010, 23:25:33 »

Jeg er helt uenig med deg. Vil gi Grayson tid ut sesongen.

Noen måtte bare si det.

Helt enig! Og jeg vil faktisk dra det så langt som å si at de som mener noe annet på nåværende tidspunkt er dumme.

testo

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #354 på: Oktober 19, 2010, 23:28:26 »
Dette drar jeg nesten dit hen at når det gjelder resultat og spill så begynner dette å minne meg stykt om Brian Clough sin tid i leeds....jeg har hatt tro på Simon og hans rolige holdning lenge nok nå og ønsker han faktisk ut av leeds fort som bare F. Han har vist gang på gang at han ikke har det som skal til i denne ligaen.....
Sorry Simon....Game Over for meg.....

Jeg er helt uenig med deg. Vil gi Grayson tid ut sesongen.

Noen måtte bare si det.

Mulig jeg er enig med deg imorgen men ikke nå  ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leif Sverre

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #355 på: Oktober 19, 2010, 23:29:36 »
Syns Leeds taper heile tida, men tabellen viser 17 poeng. Det er i grunn ikkje så verst det. Det er jo godt over 1 poeng i snitt og ganske nær playoff.



Og fantastiske 19-21 i målforskjell !!!!
 

Sleivind

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #356 på: Oktober 19, 2010, 23:32:21 »
Syns Leeds taper heile tida, men tabellen viser 17 poeng. Det er i grunn ikkje så verst det. Det er jo godt over 1 poeng i snitt og ganske nær playoff.



Og fantastiske 19-21 i målforskjell !!!!

Og 11 av baklengsmålene kom i to kamper  ::)

nord

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #357 på: Oktober 19, 2010, 23:32:52 »
Leicester er sikkert meget bedre end tabellen viser! Pluss at de har en ny træner!  ???
 

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #358 på: Oktober 19, 2010, 23:35:42 »
nei, dei ha ingen ny trenar.. dei ha SVENNIS.. at mi tape mot SVENNIS e flaut.. tidenes snøsokk
The Future Is Bright,
The Future Is White!

testo

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #359 på: Oktober 19, 2010, 23:40:59 »
Syns Leeds taper heile tida, men tabellen viser 17 poeng. Det er i grunn ikkje så verst det. Det er jo godt over 1 poeng i snitt og ganske nær playoff.



Og fantastiske 19-21 i målforskjell !!!!

Og 11 av baklengsmålene kom i to kamper  ::)

Og Naylor står for resten   :-[
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje