Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12  (Lest 48445 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

johnny gangster

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #90 på: Juli 10, 2009, 00:49:20 »
går rykter om at Villa vil by 6 mill pund for Delph...

kilde???

og ja visst dette er riktig så SELG ;D
Hvorfor skal vi selge? Leeds vil aldri finne en fullgod erstatter når vi er i den divisjonen vi er. 

6 Mill pund er godt betalt for Delph.
Forøvrig så hadde du ikke hørt om Delph for 12 mnd siden . Så da er det bevist at det er mulig å finne erstattere som kan være like god endog bedre...............
Behold Delph, men ikkje til einkvar pris. Mens Beckford kan mi godt selga til dei som vill by mest, han har berre eit år igjen av kontrakta og nektar og signere. Men kan og ve at bates/grayson velg å behalde begge for å gå 100% for opprykk om ikkjedet går får dei heller gi beckford bort gratis.Og om han går uansett om opprykk tener me like mykje på at me beholdt han eit år til og han skora 25-35 mål for oss og gjore at me rykkte opp som å selga han for 30-40 mill nok no. Behold i det minste Delph og få inn ein bra erstattar på topp om eventuelt Beckford fer.

Grayson har og sagt at det kan vere aktuelt å låne spelara for så korte periodar som 1 mnd. kan bli spennande utøve sesongen om ein slit tillit i PL kjem på lån til Leeds ein periode, skal aldri sei aldri! ;D Har trua!

MacMurder

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #91 på: Juli 10, 2009, 09:09:42 »
går rykter om at Villa vil by 6 mill pund for Delph...

kilde???

og ja visst dette er riktig så SELG ;D
Hvorfor skal vi selge? Leeds vil aldri finne en fullgod erstatter når vi er i den divisjonen vi er. 

6 Mill pund er godt betalt for Delph.
Forøvrig så hadde du ikke hørt om Delph for 12 mnd siden . Så da er det bevist at det er mulig å finne erstattere som kan være like god endog bedre...............
Joda jeg hadde hørt om Delph for 12mnd siden. Hadde du hørt om Snodgrass eller Becchio for 12mnd siden? Hører vår kjære venn Blackwell er ute etter Snodders, skal vi ikke bare selge unna ham også når vi først er igang? Om vi får £10m eller 50p spiller ingen rolle, pengene vil ikke den gamle geitebukken bruke på nye spillere uansett. 
Poenget er at de erstatterene vi eventuelt skulle få inn neppe vil være av samme standard og samtidig vil de trenge tid til å tilpasse seg. Skal vi rykke rett opp denne sesongen må vi for en hver pris beholde våre beste spillere.
« Siste redigering: Juli 10, 2009, 15:20:24 av MacMurder »

raggen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #92 på: Juli 10, 2009, 09:31:48 »
ett opprykk er mere verdt enn det v ihadde fått for både delph,xnoddy og becks til sammen så håper vi beholder de alle. så får becks bare gå etter at kontrakta har gått ut hvis han vil være så j....
Forever Leeds United!!!!!!!!

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #93 på: Juli 10, 2009, 12:14:10 »
Det blir spennende å se til helga om Beckford og Delph spiller mot York. Sitter med en dårlig følelse på at disse forsvinner om ikke lenge...
marching on together,
derudaf forever...

ArneS

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #94 på: Juli 10, 2009, 12:29:03 »
Det har vært konkrete henvendelser på begge, men alle tilbud har blitt avvist så langt...

http://www.leedsunited.com/news/statement-delph-and-beckford-20090709_2247585_1717990
Den 17. mann

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #95 på: Juli 10, 2009, 21:21:58 »
flere på teamtalk mener at Snodgrass forsvinner til Sheffield Utd mens Becchio går til Boro...da blir jeg alvorlig bekymret...fordi papa smurf kommer sikkert ikke til å erstatte disse...

sveifors

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #96 på: Juli 11, 2009, 00:30:39 »
Ridsdale fornekter seg ikke

Ridsdale Tried To Sell Us A Turkey!
Warren Feeney is now facing hip surgery after injury spoilt his move from Cardiff City to Leeds United.
The Northern Ireland striker's move to United looked to be complete, until the problem was unearthed during his medical.

"Medical staff tell us it's exactly the same problem Roger Johnson had last season," said Bluebirds chairman Peter Ridsdale. "Warren is back with us and will have surgery to sort out his hip. He'll be back to 100 per cent in a short time."
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

TK20

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #97 på: Juli 11, 2009, 02:14:34 »
flere på teamtalk mener at Snodgrass forsvinner til Sheffield Utd mens Becchio går til Boro...da blir jeg alvorlig bekymret...fordi papa smurf kommer sikkert ikke til å erstatte disse...

Kan vi droppe de barnslige kallenavnene på vår styreformann? Jeg blir flau på mine medsupporteres vegne.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #98 på: Juli 11, 2009, 08:37:41 »
flere på teamtalk mener at Snodgrass forsvinner til Sheffield Utd mens Becchio går til Boro...da blir jeg alvorlig bekymret...fordi papa smurf kommer sikkert ikke til å erstatte disse...

Kan vi droppe de barnslige kallenavnene på vår styreformann? Jeg blir flau på mine medsupporteres vegne.
Uffda beklager ærede Johnny Douglas. Mr. Bates komer sikkert ikke til å erstatte disse...

TK20

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #99 på: Juli 11, 2009, 10:12:39 »
flere på teamtalk mener at Snodgrass forsvinner til Sheffield Utd mens Becchio går til Boro...da blir jeg alvorlig bekymret...fordi papa smurf kommer sikkert ikke til å erstatte disse...

Kan vi droppe de barnslige kallenavnene på vår styreformann? Jeg blir flau på mine medsupporteres vegne.
Uffda beklager ærede Johnny Douglas. Mr. Bates komer sikkert ikke til å erstatte disse...

Prøv heller å vær litt konstruktiv. Personlig er jeg på god vei vekk fra dette forumet på grunn av trangsynthet og usakligheter fra de samme personene om og om igjen.

Hvert eneste lille fragment av en nyhet blåses opp og samles under din "jeg hater Ken Bates"-kampanje, blant annet løse transfer-rykter som det ovennevnte. Jeg skal ikke la meg lokke inn i denne diskusjonen, men husk dette: det er i stor grad på grunn av Bates at vi har Snodgrass og Becchio i klubben, de ble kjøpt i fjor, husker du ikke?

Det kan hende vi sitter her neste sesong og sier "Søren, Ken Bates vil la Crowe gå", og at dette kjøpet også betegnes som helt briljant, på lik linje med Snoddy og Becchio.

Enig i at mannen har mange svin på skogen, men hans innkjøpspolitikk er jeg veldig godt fornøyd med.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #100 på: Juli 11, 2009, 15:31:00 »
flere på teamtalk mener at Snodgrass forsvinner til Sheffield Utd mens Becchio går til Boro...da blir jeg alvorlig bekymret...fordi papa smurf kommer sikkert ikke til å erstatte disse...

Kan vi droppe de barnslige kallenavnene på vår styreformann? Jeg blir flau på mine medsupporteres vegne.
Uffda beklager ærede Johnny Douglas. Mr. Bates komer sikkert ikke til å erstatte disse...

Prøv heller å vær litt konstruktiv. Personlig er jeg på god vei vekk fra dette forumet på grunn av trangsynthet og usakligheter fra de samme personene om og om igjen.

Hvert eneste lille fragment av en nyhet blåses opp og samles under din "jeg hater Ken Bates"-kampanje, blant annet løse transfer-rykter som det ovennevnte. Jeg skal ikke la meg lokke inn i denne diskusjonen, men husk dette: det er i stor grad på grunn av Bates at vi har Snodgrass og Becchio i klubben, de ble kjøpt i fjor, husker du ikke?

Det kan hende vi sitter her neste sesong og sier "Søren, Ken Bates vil la Crowe gå", og at dette kjøpet også betegnes som helt briljant, på lik linje med Snoddy og Becchio.

Enig i at mannen har mange svin på skogen, men hans innkjøpspolitikk er jeg veldig godt fornøyd med.
Siden du ikke er enig i det vi skriver så er vi trangsynt og lite konstruktive...jaja..kan ikke huske at jeg har beskyldt deg for noe sånt selv om jeg ikke er enig med deg :)MOT!

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #101 på: Juli 11, 2009, 16:37:26 »
flere på teamtalk mener at Snodgrass forsvinner til Sheffield Utd mens Becchio går til Boro...da blir jeg alvorlig bekymret...fordi papa smurf kommer sikkert ikke til å erstatte disse...

Kan vi droppe de barnslige kallenavnene på vår styreformann? Jeg blir flau på mine medsupporteres vegne.
Uffda beklager ærede Johnny Douglas. Mr. Bates komer sikkert ikke til å erstatte disse...

Prøv heller å vær litt konstruktiv. Personlig er jeg på god vei vekk fra dette forumet på grunn av trangsynthet og usakligheter fra de samme personene om og om igjen.

Hvert eneste lille fragment av en nyhet blåses opp og samles under din "jeg hater Ken Bates"-kampanje, blant annet løse transfer-rykter som det ovennevnte. Jeg skal ikke la meg lokke inn i denne diskusjonen, men husk dette: det er i stor grad på grunn av Bates at vi har Snodgrass og Becchio i klubben, de ble kjøpt i fjor, husker du ikke?

Det kan hende vi sitter her neste sesong og sier "Søren, Ken Bates vil la Crowe gå", og at dette kjøpet også betegnes som helt briljant, på lik linje med Snoddy og Becchio.

Enig i at mannen har mange svin på skogen, men hans innkjøpspolitikk er jeg veldig godt fornøyd med.
Siden du ikke er enig i det vi skriver så er vi trangsynt og lite konstruktive...jaja..kan ikke huske at jeg har beskyldt deg for noe sånt selv om jeg ikke er enig med deg :)MOT!

Skjønner du helt ærlig ikke hva han sikter til når han skriver trangsynthet og usakligheter?
KEEP FIGHTING!!

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #102 på: Juli 13, 2009, 08:49:51 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_5427693,00.html

Kanskje ikke så veldig Leeds relatert, men ser at Adam Johnsen som hadde ett mislykket låneopphold hos oss for noen sesongen tilbake, nå linkes med Chelsea og Real Madrid (!)
marching on together,
derudaf forever...

Budda

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #103 på: Juli 13, 2009, 09:46:00 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_5427693,00.html

Kanskje ikke så veldig Leeds relatert, men ser at Adam Johnsen som hadde ett mislykket låneopphold hos oss for noen sesongen tilbake, nå linkes med Chelsea og Real Madrid (!)

Den hører vel til under denne:

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=12066.135
Endre

Budda

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #104 på: Juli 13, 2009, 21:31:59 »
Endre

Evig Pint

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #105 på: Juli 13, 2009, 23:18:30 »
Liker Grayson.. Generelt virker han som en mann som tenker før han snakker. :)
Marching on together

Stifler

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #106 på: Juli 14, 2009, 00:56:31 »
Grayson snakker hele tida at Leeds selger kun om budet er høyt nok.
Hvorfor ikke gå ut å si at klubben skal gjøre hva som helst for å beholde spillerne?

Virker som de bare venter på at klubber skal by på Becks og Delph.
-Nr 2 er den første taperen-

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #107 på: Juli 14, 2009, 10:38:43 »
Grayson snakker hele tida at Leeds selger kun om budet er høyt nok.
Hvorfor ikke gå ut å si at klubben skal gjøre hva som helst for å beholde spillerne?

Virker som de bare venter på at klubber skal by på Becks og Delph.

Nå er jo Becks på transferlista da, det er vel lite synonymt med 'ikke til salgs'?  ;)

Derimot enig med tanke på Delph. Likevel er det ingenting i fotball som virkelig betyr ikke til salgs lenger. Kanskje er det en taktikk for å få flest mulig klubber med i en budrunde?
Marching on together!

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #108 på: Juli 14, 2009, 11:54:18 »
nå må vi også huske på at vi faktisk er i 3.div- og ikke har veeeldi`mye penger - så jeg synes fortsatt det er imponerende at vi kan/kunne si NEI til 6 mill £ for Delph......men veldig gledelig da.
Kommer det noe bud nære denne summen for Beckford, så er han nok GONE. ..sånn er det.
 

sveifors

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #109 på: Juli 14, 2009, 13:25:26 »

Har hørt fra kilde i England at Bates har satt prislapp på Delph på 8 mill£, Aston Villa bød 6 mill og fikk avslag.

Aston Villa planlegger visstnok et nytt bud på Delph.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #110 på: Juli 14, 2009, 13:54:10 »
nå må vi også huske på at vi faktisk er i 3.div- og ikke har veeeldi`mye penger - så jeg synes fortsatt det er imponerende at vi kan/kunne si NEI til 6 mill £ for Delph......men veldig gledelig da.
Kommer det noe bud nære denne summen for Beckford, så er han nok GONE. ..sånn er det.
Hvis vi ikke erstatter Beckford kan dette gå riktig ille...
 forgot to add that we would have been 20 points worse off without Beckford. We would have won 6 fewer home games! In all, we would have won 9 games fewer; Drawn 7 games more and lost 2. It makes stark reading!

Tjalla

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #111 på: Juli 14, 2009, 14:12:35 »
nå må vi også huske på at vi faktisk er i 3.div- og ikke har veeeldi`mye penger - så jeg synes fortsatt det er imponerende at vi kan/kunne si NEI til 6 mill £ for Delph......men veldig gledelig da.
Kommer det noe bud nære denne summen for Beckford, så er han nok GONE. ..sånn er det.
Hvis vi ikke erstatter Beckford kan dette gå riktig ille...
 forgot to add that we would have been 20 points worse off without Beckford. We would have won 6 fewer home games! In all, we would have won 9 games fewer; Drawn 7 games more and lost 2. It makes stark reading!

Kanskje greit å ta med at om ikke Beckford hadde vært på banen så hadde noen andre startet. Kan hende at om vi får noen mill (tror dog lite på de enorme summene som nevnes for en league 1-toppscorer), så kan vi handle inn en erstatter og kanskje også få inn en forsterkning til som gjør laget bedre. Lets face it, Beckford er ikke landslagsklasse akkurat.  ;)
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

Torpe-do

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #112 på: Juli 14, 2009, 18:58:44 »
Lets face it, Beckford er ikke landslagsklasse akkurat.  ;)

HEYHEYHEYHEY! TYNN IS!! VEEEELDIG TYNN IS!!
;)


Tjalla

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #113 på: Juli 14, 2009, 19:28:47 »
Lets face it, Beckford er ikke landslagsklasse akkurat.  ;)

HEYHEYHEYHEY! TYNN IS!! VEEEELDIG TYNN IS!!
;)



Ikke uvanlig med tynn is på denne tiden av året. Tar likevel sjansen og satser på svømmeferdighetene.  ;D Får vi 3mill£ pluss for Beckford så mener jeg Leeds bør selge. Just one mans opinion ofcourse   8)
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

Mr. Leeds

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #114 på: Juli 14, 2009, 21:59:53 »
Lets face it, Beckford er ikke landslagsklasse akkurat.  ;)

HEYHEYHEYHEY! TYNN IS!! VEEEELDIG TYNN IS!!
;)



Ikke uvanlig med tynn is på denne tiden av året. Tar likevel sjansen og satser på svømmeferdighetene.  ;D Får vi 3mill£ pluss for Beckford så mener jeg Leeds bør selge. Just one mans opinion ofcourse   8)

Støttes av meg også ;D! Med mindre det kan svares ja på begge disse;

1. Med et år igjen av kontrakten - vil hodet hans være 100% i Leeds?
2. Klarer han å være mindre sutrete og legge igjen mer "effort" enn sist sesong?

 - noe jeg tviler på når vi tenker tilbake til sesongen som var.. En utrolig viktig spiller JAVISST men han hadde også en god del negative bidrag - som f.eks flere unødvendige røde kort - som kanskje kunne gjort tabellen annerledes om han hadde holdt hodet en smule mer på plass.. Får aldri svar på dette selvsagt, men jeg syns det er vel mye hedring av en spiller som tross alt har et par negative sider også.. Mannen er ikke gud - han er en god målscorer... på nivå 3 i England.

Selg om vi får over £3mill.. Så roper vi på en erstatter selvsagt.. Men dette er jo noe vi må leve med folkens.. Om tilbudet "er rett" så forsvinner han. Spillerne vil selvsagt komme lengst mulig i karriærene sine. Slik vil det alltid være. "klubbspillere" som f.eks Gary Kelly er en utdøende rase.

Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Torpe-do

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #115 på: Juli 14, 2009, 23:35:15 »
Greitt nok. Er pengene der; selvsagt. Det er vel det som er statuen per dags dato uansett. Overgående innlegg var vel, om enn for utydelig, noe gjennomsyret med ironi:)

Jeg tror Beckford's suksess ligger mye i laget som helhet. Med andre ord at mange andre vil kunne ha en god målratio pga av gode medspillere som legger opp til mål.

På den andre siden; han kan bli enda bedre denne sesongen. Han har ikke vært i ligaen som proff hele livet, og har til tross for alderen helt sikkert mye å lære fortsatt. Kanskje det å kjøle ned hodet i heten, vil være en slik mangel.

MEN! Jeg klarer ikke helt slutte å la meg fascinere av et scenario der han lukter på markedet, spiller sesongen for oss, vi rykker opp, og han kommer med halen mellom bena og vil være med på noe stort noe..

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #116 på: Juli 15, 2009, 02:13:17 »
Coleman targeting double delight
Accrington boss John Coleman is hopeful of completing the loan signing of League One outfit Leeds goalkeeper Alan Martin.
Coleman is in the market for a keeper after losing Kenny Arthur to Rochdale and he confirmed 20-year-old Martin is on his radar.
He told Press Association Sport: "I've got to speak to Simon Grayson (the Leeds manager) this week but I'm hopeful of getting the deal finalised."
The Accrington manager is also hopeful of completing a deal for an unnamed League One striker in the coming days.
He added: "That is something that's ongoing and we hope to tie it up by the end of the week, it will be a loan deal until January."


Også: Accrington close on Martin
http://www.skysports.com/story/0,19528,12874_5433785,00.html

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #117 på: Juli 15, 2009, 02:30:41 »
Shaun Barker fra Blackpool (HøjreBack eller Midtstopper) skulle være aktuel
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_5264839,00.html

Derby manager Nigel Clough claims to be closing in on Blackpool defender Shaun Barker. (Sky Sports)

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #118 på: Juli 15, 2009, 12:45:24 »
ikke noe rykte, men et ønske: KJØP!, KJØP!, KJØP!
er nok lite realistisk. Zak har PL-potensiale!



WHITBREAD PLACED ON LIONS LIST
Millwall defender Zak Whitbread has been placed on the transfer list after turning down the offer to discuss a new contract at The Den.
The 25-year-old centre-half has a year left on his current deal and has in the past been linked with Everton and Blackburn, as well as a number of Championship clubs.
Millwall do not want to lose American-born Whitbread for nothing next summer and have therefore made him available for transfer.
Lions managing director Andy Ambler said: "Zak has one year left on his current contract but has turned down our offer to discuss a new deal.
"As a result of that, Zak has been placed on the transfer list."

Tjalla

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #119 på: Juli 15, 2009, 13:07:10 »
ikke noe rykte, men et ønske: KJØP!, KJØP!, KJØP!
er nok lite realistisk. Zak har PL-potensiale!



WHITBREAD PLACED ON LIONS LIST
Millwall defender Zak Whitbread has been placed on the transfer list after turning down the offer to discuss a new contract at The Den.
The 25-year-old centre-half has a year left on his current deal and has in the past been linked with Everton and Blackburn, as well as a number of Championship clubs.
Millwall do not want to lose American-born Whitbread for nothing next summer and have therefore made him available for transfer.
Lions managing director Andy Ambler said: "Zak has one year left on his current contract but has turned down our offer to discuss a new deal.
"As a result of that, Zak has been placed on the transfer list."


Enig der gitt. Det jeg har sett av han så virker det som en spiller som kan ta Leeds forsvaret til nye høyder og er også noe å bygge laget opp rundt (kanskje i spann med Huntington bak der?). Kanskje ikke så realistisk at han vil flytte til West Yorkshire og forsette med L1-spill, men "dreams sometimes come true" ;)
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?