Skrevet av Emne: Har du spilt fotball ?  (Lest 2867 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jebediah

  • Gjest
Har du spilt fotball ?
« på: Februar 21, 2011, 19:00:47 »
Har du spilt fotball aktiv ?


altså jeg mener ikke om du har spilt på løkka eller i skolegården jeg mener om du har spilt for et lag og trent og slik

jeg spilte fotball fra jeg var 5 til 20 trente med et tysk lag ( Hamburger SV ) og spilte reservekamper med de fra jeg var 18 til 20. Men måtte slutte pga en kne skade.
« Siste redigering: Mars 04, 2011, 18:21:09 av Jebediah »

Ronald

Sv: Har du spilt fotball ?
« Svar #1 på: Februar 21, 2011, 20:58:58 »
Var aktiv fra 6 til 18 på diverse Bergenslag. Starta opp igjen etter militæret og spilte noen kamper for reservelaget til Fyllingen 89/90 før det ble sogn og fjordane og Jølster i 94, 5. og 6. div. ( ett par kamper i 4.div) Spiller fortsatt aktiv i 7.div - 7`ar selv om eg e godt og vel Old boys/veteran.

Konsentrerer meg mest om trener gjerningen no, der eg trener et av fylkes bedre 13 års lag. Eg mener det er viktig for en trener å spille regelmessig for å holde fotballforståelsen vedlike.

Drømmen er en tur til England med oldboyslaget og spille mot gamle Leedsgutter. Gjerne seriemestrene fra 91-92. 

lojosang

Sv: Har du spilt fotball ?
« Svar #2 på: Februar 21, 2011, 23:47:34 »
Jeg har en håndfull kamper bak meg som keeper i 7. divisjon bedrift etter comeback i vår. Før det la jeg opp en lite lovende fotballkarriære i 12-pårsalderen. ;D
- Leif Olav

Hobben

Sv: Har du spilt fotball ?
« Svar #3 på: Februar 22, 2011, 06:43:16 »
Guttespiller i Nærbø frem til 16 år, da ble det ein lang pause frem til 17 år, begynte da på Frøylands JRlag, før jeg selv gikk over til Undeheims jr/a lag (spilte på begge)!

Nå spiller jeg fotball kun i barnehagen :D! Og selvsakt på fritiden med kompiser da! :)
Rogaland Whites

trondt

Sv: Har du spilt fotball ?
« Svar #4 på: Februar 22, 2011, 08:20:50 »
Ja

Leedsulf

Sv: Har du spilt fotball ?
« Svar #5 på: Februar 22, 2011, 08:27:02 »
Spilte vel aktivt og mer eller mindre seriøst til jeg var ca 15-16. Ga meg på topp etter at jeg i semifinalen under Nordsjøcupen hadde et langskudd i krysset som de snakker om fortsatt der ute.

Har etter den tid hatt rollen som innleid statisk midtbanesirkel-mann på diverse ymse bedriftslag.

Håkon

Sv: Har du spilt fotball ?
« Svar #6 på: Februar 22, 2011, 09:09:12 »

Ja, har flere år som spiller i 7,6,5 og 4 divisjon på et lag fra
Sotra:) tror det var like stor glede å rykke opp i 4 divisjon den gangen
som det hadde vært å få leeds opp igjen:) fotball er fantastisk slik:):)
Leeds for alltid

Giske

Sv: Har du spilt fotball ?
« Svar #7 på: Februar 22, 2011, 14:40:07 »
Ca 160 kamper (2mål) som forsvarer for Giske IL i 5/6/7 divisjon Sunnmøre. La opp når jeg rundet 30 år/90 kg  :o

Kjent for å dempe ballen hardere enn jeg skjøt, var fryktelig temposvak og hadde et temperament som økte ilag med pulsen...

magnuer

Sv: Har du spilt fotball ?
« Svar #8 på: Februar 28, 2011, 17:03:57 »
Spilte guttefotball i Brevik IL til jeg var 15

pesi

Sv: Har du spilt fotball ?
« Svar #9 på: Mars 01, 2011, 01:02:18 »
Ja
spillte på Randaberg til jeg var 15-16. var aldri i nærheten av førstelaget  ;) hehe alkoholen kom vel inn i bildet i de tider  :P
men vi hadde ett bra lag Iven Austbø, Alexander Gabrielsen som er lagkamerater igjen nå i Sandefjord. Ett par av spillerene spiller på a-laget til RIL som rykka opp i Adecco ligaen
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Har du spilt fotball ?
« Svar #10 på: Mars 01, 2011, 08:31:33 »
Spele i 4 divisjon :) Kilkenny.. ganske ok teknikk og kondisjon, fart og spenst e da heller dårlig md  ;D
The Future Is Bright,
The Future Is White!

flynn

Sv: Har du spilt fotball ?
« Svar #11 på: Mars 01, 2011, 10:10:16 »
Gjorde knapt annet.
Spilte for Alvdal, som på 80-tallet suste opp fra 5 til 2.divisjon på 5 sesonger. Jeg spilte en del i både 2 og 3. divisjon, og ble vel delt toppscorer ett av årene, riktignok med beskjedent antall mål. Jeg gjorde meg nok mer bemerket på b-laget, der det ble over 100 scoringer etterhvert.

Spilte mot mange av de som preget fotballen i Norge i åra etter, ettersom vi møtte lag som Molde, Rosenborg, Bodø/Glimt, Ham-Kam, Kongsvinger osv. Har blant annet et flott bilde av meg selv i duell med Readys unge midstopper Dan Eggen....
Kan også nevne at Mini Jacobsen fikk tilnavnet luftens baron etter å ha scoret to mål på hodet i kamp mot oss, og at Jan Ã…ge Fjørtoft (da i Hødd) laget to mål på brassespark i samme kamp.

Nå for tiden spiller jeg ikke selv, men trener Fossum G15, som nettopp er tilbake etter en ukes treningsleir i Antalya, der vi blant annet bodde og spilte ved siden av Russlands U17 landslag!
Vårt beste lag spiller i 1.div i Oslo fotballkrets, men vi har også lag i både 2 og 3.div, så her snakker vi om både topp og bredde.

flynn

Oggy

Sv: Har du spilt fotball ?
« Svar #12 på: Mars 01, 2011, 20:27:22 »
En ikke alt for god karriere, i kjente klubber som Bryås og Bokam
frem til jeg var ca 22 år.

Ungdomsfotball i Bodø/Glimt før det, faktisk med 2 knallgode jenter
på laget  :)
Oggy

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Har du spilt fotball ?
« Svar #13 på: Mars 02, 2011, 23:30:14 »
427 kamper i 2. og 3. divisjon fra 88-04,ca 300 mål!

bwirum

Sv: Har du spilt fotball ?
« Svar #14 på: Mars 08, 2011, 15:14:06 »
Kjent for å dempe ballen hardere enn jeg skjøt, var fryktelig temposvak og hadde et temperament som økte ilag med pulsen...
Hadde gjort deg godt i dagens Leeds-forsvar du da? ;D

Selv hadde jeg en meget kort karriere som fotballspiller i yngre barndom før jeg ble håndballkeeper og aktiv stuper i noen år før jeg forsvant ut av landet og hele idrettskarrieren gikk i dass :)
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Har du spilt fotball ?
« Svar #15 på: Mars 11, 2011, 13:48:59 »
Ja, veldig lenge og spellær fortsatt, men nå er det veteran...!! 3,4,5,6 og 7. divisjon. Østfold, Buskerud og Agder ettersom hvor jeg har bodd. Trådde mine barnefotballsko i Sprint/ Jeløy og møtte mange av spillerne som senere spilte for Moss FK i toppserien. Fy farao og gode mange av dem var allerede som unger og ungdommer!!

Har ikke hatt noen stor karriere, men elsker fotball og har notert meg for mange mål i løpet av årene. Min beste sesong var i Agder som endte med opprykk fra 5. div med 25 mål i løpet av sesongen. Var vel 10-12 lag i avdelingen så vidt jeg husker- skikkelig artig sesong!!
Yeboahs vitne

lojosang

Sv: Har du spilt fotball ?
« Svar #16 på: Mars 11, 2011, 17:48:04 »
Kjent for å dempe ballen hardere enn jeg skjøt, var fryktelig temposvak og hadde et temperament som økte ilag med pulsen...
Hadde gjort deg godt i dagens Leeds-forsvar du da? ;D

Selv hadde jeg en meget kort karriere som fotballspiller i yngre barndom før jeg ble håndballkeeper og aktiv stuper i noen år før jeg forsvant ut av landet og hele idrettskarrieren gikk i dass :)

Aktiv stuper? Jürgen Klinsmann? :D
- Leif Olav

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Har du spilt fotball ?
« Svar #17 på: Mars 14, 2011, 13:06:17 »
Kjent for å dempe ballen hardere enn jeg skjøt, var fryktelig temposvak og hadde et temperament som økte ilag med pulsen...
Hadde gjort deg godt i dagens Leeds-forsvar du da? ;D

Selv hadde jeg en meget kort karriere som fotballspiller i yngre barndom før jeg ble håndballkeeper og aktiv stuper i noen år før jeg forsvant ut av landet og hele idrettskarrieren gikk i dass :)

Aktiv stuper? Jürgen Klinsmann? :D






....eler stuper slik som Pondus har noen ganger..... ;D
Yeboahs vitne