Skrevet av Emne: Ex-spiller: Giuseppe Bellusci  (Lest 171435 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

AndyMathie

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #390 på: Januar 09, 2016, 19:07:02 »
Som så mange ganger før så er nok engang Bellusci MOTM. At folk gidder å fortsette nedhuggingen av en så god spiller begynner for meg å bli en gåte?! ;-)  :-*
We are Leeds and we are proud of it!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #391 på: Januar 10, 2016, 19:56:11 »
West Yorkshire Sport ‏@WYSdaily  · 18m18 minutes ago 
Leeds United defender Giuseppe Bellusci has recovered from slight hamstring strain yesterday & is fit to play at Ipswich on Tuesday #lufc

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #392 på: Januar 10, 2016, 20:04:13 »
Som så mange ganger før så er nok engang Bellusci MOTM. At folk gidder å fortsette nedhuggingen av en så god spiller begynner for meg å bli en gåte?! ;-)  :-*

Har ingenting imot Bellusci. Men for meg så er han desverre for rufsete i spillestilen. Flink på offansive grep, men han glemmer fort det defansive når han uten tanke bare ruser frem i angrep.
Personlig vil jeg helst ha 2 nye stoppere. men er villig til å gå opå akkord med en rutinert sjef bak der med Bellusci på sin side. Hvis den nye greier å temme han da

Leedsfan

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #393 på: Januar 30, 2016, 18:26:49 »



Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kontakinte

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #394 på: Januar 30, 2016, 23:18:57 »



Sent from my iPhone using Tapatalk
case closed!!

Promotion 2010

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #395 på: Januar 31, 2016, 11:48:54 »



Sent from my iPhone using Tapatalk
case closed!!

Bra å se dette, men karen gjør mye rart!  ;)


Kanskje han skårer høyt på dette fordi han selv setter seg i farlige situasjoner.....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Smudge

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #396 på: Januar 31, 2016, 12:00:47 »
Mange spillere kan spille bra i 89 minutter...

auren

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #397 på: Januar 31, 2016, 13:25:12 »
Bellusci har vært god i flere kamper på rad nå, og har vel ikke gjort noen blundere på ganske mange kamper. All kudos både til ham og til Evans som bruker ham fast. Kanskje det er tillit over tid som skal til, selv om du driter litt på draget inne i mellom..?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

gulle

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #398 på: Januar 31, 2016, 13:33:23 »
Bellusci har vært god i flere kamper på rad nå, og har vel ikke gjort noen blundere på ganske mange kamper. All kudos både til ham og til Evans som bruker ham fast. Kanskje det er tillit over tid som skal til, selv om du driter litt på draget inne i mellom..?

auren
Belluci er bra han, men jeg blir allikavel nervøs av han, han kommer av og. til farende inn i situasjoner der han står i fare for å måtte forlate banen, eller lage straffe.
Men vi kan vel ikke få  spillere som har "alt" fra det prisnivået vi henter dem
Nå rykker vi opp! Jasederja

Leedsfan

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #399 på: Januar 31, 2016, 13:55:52 »
Bellusci har vært god i flere kamper på rad nå, og har vel ikke gjort noen blundere på ganske mange kamper. All kudos både til ham og til Evans som bruker ham fast. Kanskje det er tillit over tid som skal til, selv om du driter litt på draget inne i mellom..?

auren
Belluci er bra han, men jeg blir allikavel nervøs av han, han kommer av og. til farende inn i situasjoner der han står i fare for å måtte forlate banen, eller lage straffe.
Men vi kan vel ikke få  spillere som har "alt" fra det prisnivået vi henter dem

Får han ofte rødt kort? Lager han ofte straffe?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #400 på: Januar 31, 2016, 13:57:07 »
Bellusci har vært god i flere kamper på rad nå, og har vel ikke gjort noen blundere på ganske mange kamper. All kudos både til ham og til Evans som bruker ham fast. Kanskje det er tillit over tid som skal til, selv om du driter litt på draget inne i mellom..?

auren
Belluci er bra han, men jeg blir allikavel nervøs av han, han kommer av og. til farende inn i situasjoner der han står i fare for å måtte forlate banen, eller lage straffe.
Men vi kan vel ikke få  spillere som har "alt" fra det prisnivået vi henter dem

Får han ofte rødt kort? Lager han ofte straffe?

Jepp, i fjor.......garantert muligens!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #401 på: Januar 31, 2016, 14:09:35 »
Bellusci har vært god i flere kamper på rad nå, og har vel ikke gjort noen blundere på ganske mange kamper. All kudos både til ham og til Evans som bruker ham fast. Kanskje det er tillit over tid som skal til, selv om du driter litt på draget inne i mellom..?

auren
Belluci er bra han, men jeg blir allikavel nervøs av han, han kommer av og. til farende inn i situasjoner der han står i fare for å måtte forlate banen, eller lage straffe.
Men vi kan vel ikke få  spillere som har "alt" fra det prisnivået vi henter dem

Får han ofte rødt kort? Lager han ofte straffe?

Jepp, i fjor.......garantert muligens!  ;)

Noen vil ikke at han skal spille fordi han kanskje lager et rødt kort eller straffe, og når man leser statistikken så gjør han lite av begge delene.

Jeg ser også på han med argusøyne og husker det han gjør, Cooper satser også i 50&50 situasjoner og vinner ikke alltid de duellene, men han er "fritatt" eller vi glemmer det dumme han gjør. Blir ikke dette for dumt?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

AndyMathie

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #402 på: Januar 31, 2016, 17:54:44 »
Igjen bestemann bak i forsvar. Elsker Bellusci og han beviser gang på gang "the naysayers!" at de er langt på finnmarksvidda når det gjelder fotballvurderinger ;-)

Bellusci blir viktig i årene som kommer og regner med at han er en av nøkkelspillerne den dagen vi rykker opp til Premier League!
We are Leeds and we are proud of it!

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #403 på: Januar 31, 2016, 18:01:34 »
Igjen bestemann bak i forsvar. Elsker Bellusci og han beviser gang på gang "the naysayers!" at de er langt på finnmarksvidda når det gjelder fotballvurderinger ;-)

Bellusci blir viktig i årene som kommer og regner med at han er en av nøkkelspillerne den dagen vi rykker opp til Premier League!


Måte på hvor lang karriere Bellusci skal ha da. Hakke troa på at han spiller fotball etter fylte 60 år

gulle

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #404 på: Januar 31, 2016, 19:27:09 »
Bellusci har vært god i flere kamper på rad nå, og har vel ikke gjort noen blundere på ganske mange kamper. All kudos både til ham og til Evans som bruker ham fast. Kanskje det er tillit over tid som skal til, selv om du driter litt på draget inne i mellom..?

auren
Belluci er bra han, men jeg blir allikavel nervøs av han, han kommer av og. til farende inn i situasjoner der han står i fare for å måtte forlate banen, eller lage straffe.
Men vi kan vel ikke få  spillere som har "alt" fra det prisnivået vi henter dem

Får han ofte rødt kort? Lager han ofte straffe?
han var vel ute i 8 kamper i fjor grunnet suspensjoner ,og du må jo medgi at han er uryddig i spillestilen
Men jeg også synes han er vår beste midtstopper når han har dagen
Tror dessverre vi må opp et hakk for å nå PL
Nå rykker vi opp! Jasederja

GeirO

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #405 på: Januar 31, 2016, 20:48:53 »



Sent from my iPhone using Tapatalk
case closed!!

Bra å se dette, men karen gjør mye rart!  ;)


Kanskje han skårer høyt på dette fordi han selv setter seg i farlige situasjoner.....
Merkelig statistikk. Et tilfeldig utvalg av parametre. Hvor er :
Hvem har gjort flest tabber? Hvem har flest feilpasninger? Hvem har flest kort? Hvem har direkte skyld i flest baklengs? Og så videre og videre.....
Bare så det er sagt; jeg tar ikke stilling til hvem som er best av disse to.
MOT

Leedsfan

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #406 på: Januar 31, 2016, 20:51:38 »



Sent from my iPhone using Tapatalk
case closed!!

Bra å se dette, men karen gjør mye rart!  ;)


Kanskje han skårer høyt på dette fordi han selv setter seg i farlige situasjoner.....
Merkelig statistikk. Et tilfeldig utvalg av parametre. Hvor er :
Hvem har gjort flest tabber? Hvem har flest feilpasninger? Hvem har flest kort? Hvem har direkte skyld i flest baklengs? Og så videre og videre.....
Bare så det er sagt; jeg tar ikke stilling til hvem som er best av disse to.

Kunne sikkert lagd flere kategorier, men tror Cooper har sendt sine feilpasninger, en periode så var han i nærheten av mange baklengs (litt Tom Lees over han) osv osv. Tror ikke poenget med statistikk oversikten er å sette Cooper i dårlig lys, men å få frem at Bellusci er en god fotballspiller!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Lundewhites

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #407 på: Februar 01, 2016, 02:13:03 »



Sent from my iPhone using Tapatalk
case closed!!

Bra å se dette, men karen gjør mye rart!  ;)


Kanskje han skårer høyt på dette fordi han selv setter seg i farlige situasjoner.....
Merkelig statistikk. Et tilfeldig utvalg av parametre. Hvor er :
Hvem har gjort flest tabber? Hvem har flest feilpasninger? Hvem har flest kort? Hvem har direkte skyld i flest baklengs? Og så videre og videre.....
Bare så det er sagt; jeg tar ikke stilling til hvem som er best av disse to.

Kunne sikkert lagd flere kategorier, men tror Cooper har sendt sine feilpasninger, en periode så var han i nærheten av mange baklengs (litt Tom Lees over han) osv osv. Tror ikke poenget med statistikk oversikten er å sette Cooper i dårlig lys, men å få frem at Bellusci er en god fotballspiller!

Statistikk er så mangt, her er en der Bamba er et hav foran Bellusci

http://www.squawka.com/football-player-rankings#performance-score#player-stats#english-football-league-championship|season-2015/2016#leeds#all-player-positions#16#40#0#0#90#07/08/2015#01/02/2016#season#1#all-matches#possession#desc#total

Vi trenger 2 nye stoppere skal vi kjempe om opprykk fra denne divisjonen er jeg redd.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Jon R

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #408 på: Februar 01, 2016, 20:34:40 »
Merkelig å ha en statistikk over stoppere der hodedueller vunnet/tapt ikke er med. Er Bellusci bedre enn Cooper der også? Tilfeldig at det er utelatt her?  :P

Veldig bra at Bellusci og Doukara har fått et kraftig oppsving i preastasjonskurven under Evans. Begge er hentet inn for dyre penger ( når vi snakker Leeds United) og ingen av de klarte å heve laget i vesentlig grad første 15 mnd i klubben.

Forøvrig helt enig i at Bellusci for tiden er vår beste stopper. Dette sier dog mer om Cooper og Bamba enn Bellusci.  :D



Jon R.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #409 på: Februar 16, 2016, 22:28:52 »
Jeg sitter ikke lenger med hjertet i halsen når Bellusci går inn i en duell. Og i gårdagens kamp hadde han flere viktige klareringer.

Selv om han fremdeles begår enkelte unødvendige forseelser, er det ingen tvil om at italieneren har spilt seg kraftig opp fra nivået han holdt tidligere.

Han har fått en del pepper fra meg tidligere, men nå synes jeg at det er på sin plass med litt ros også.
Super Leeds since 1968

raggen

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #410 på: Februar 16, 2016, 22:36:16 »
Jeg sitter ikke lenger med hjertet i halsen når Bellusci går inn i en duell. Og i gårdagens kamp hadde han flere viktige klareringer.

Selv om han fremdeles begår enkelte unødvendige forseelser, er det ingen tvil om at italieneren har spilt seg kraftig opp fra nivået han holdt tidligere.

Han har fått en del pepper fra meg tidligere, men nå synes jeg at det er på sin plass med litt ros også.

enig.. virker som han ikke er like "heit" i toppen når han går inn i taklingene og går fort bort fra situasjoner som han gikk inn i og pratet på seg gule kort.
Så enig med deg og velfortjent ros til GS
Forever Leeds United!!!!!!!!

Eriksen55

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #411 på: Februar 17, 2016, 08:20:01 »
Jeg sitter ikke lenger med hjertet i halsen når Bellusci går inn i en duell. Og i gårdagens kamp hadde han flere viktige klareringer.

Selv om han fremdeles begår enkelte unødvendige forseelser, er det ingen tvil om at italieneren har spilt seg kraftig opp fra nivået han holdt tidligere.

Han har fått en del pepper fra meg tidligere, men nå synes jeg at det er på sin plass med litt ros også.

+1

Håper han kan fortsette like stabilt. La du merke til den langpassningen han sendte ut på venstreflanke tidlig i kampen, foranledningen til Ante sin sjanse? Det er en gave å ha en stopper med slik pasningsfot. Stor kudos til Bellusci for å ha kommet tilbake. Jeg har vært veldig ambivalent til Bellusci, men har hele tiden følt han egentlig har mye å bidra med.
« Siste redigering: Februar 17, 2016, 08:23:03 av eriksen55 »

auren

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #412 på: Februar 17, 2016, 08:52:21 »
Han høster skryt også fra denne kanten. Ingen tvil om at toppnivået hans er PL-klasse. Nå han nå har luket ut personlige feil og har vært stabilt god over tid, er jeg ikke lenger bekymret med ham i bakerste ledd. Nesten i hvert fall  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #413 på: Februar 17, 2016, 09:04:09 »
Han høster skryt også fra denne kanten. Ingen tvil om at toppnivået hans er PL-klasse. Nå han nå har luket ut personlige feil og har vært stabilt god over tid, er jeg ikke lenger bekymret med ham i bakerste ledd. Nesten i hvert fall  :)

auren

Enig, blitt mye mer stabil. Samtidig dukker det fremdeles opp noe hodeløst innimellom. Den første store sjansen han hindrer for Boro, kommer etter at han selv har falt fra fireren 3-4 meter for dypt (og opphevet offsiden). Kort vei der fra himmel til helvete.
 

lojosang

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #414 på: Februar 17, 2016, 09:11:02 »
Han høster skryt også fra denne kanten. Ingen tvil om at toppnivået hans er PL-klasse. Nå han nå har luket ut personlige feil og har vært stabilt god over tid, er jeg ikke lenger bekymret med ham i bakerste ledd. Nesten i hvert fall  :)

auren

Enig, blitt mye mer stabil. Samtidig dukker det fremdeles opp noe hodeløst innimellom. Den første store sjansen han hindrer for Boro, kommer etter at han selv har falt fra fireren 3-4 meter for dypt (og opphevet offsiden). Kort vei der fra himmel til helvete.

Han var også heldig som slapp kort da han sparka en fyr i hodet i det som burde vært hodeduell.
Men han har spilt over all forventning siden før jul. Det skal både han selv og Evans ha skryt for.
- Leif Olav

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #415 på: Februar 17, 2016, 10:34:20 »
Jeg sitter ikke lenger med hjertet i halsen når Bellusci går inn i en duell. Og i gårdagens kamp hadde han flere viktige klareringer.

Selv om han fremdeles begår enkelte unødvendige forseelser, er det ingen tvil om at italieneren har spilt seg kraftig opp fra nivået han holdt tidligere.

Han har fått en del pepper fra meg tidligere, men nå synes jeg at det er på sin plass med litt ros også.

+1

Håper han kan fortsette like stabilt. La du merke til den langpassningen han sendte ut på venstreflanke tidlig i kampen, foranledningen til Ante sin sjanse? Det er en gave å ha en stopper med slik pasningsfot. Stor kudos til Bellusci for å ha kommet tilbake. Jeg har vært veldig ambivalent til Bellusci, men har hele tiden følt han egentlig har mye å bidra med.


Melder meg også på rosen og jer er i tillegg til flere her en av dem som har fått hjerteinfarkt av Bellusci tildigere. Meget god kamp mot Boro!!
Yeboahs vitne

baste

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #416 på: Februar 17, 2016, 19:57:04 »
Bellusci har spilt seg stort opp. Vi har vært uheldig med skade på Berardi og Taylor. Men alle skadefri, så trur æ vi hadde sanket mer poeng. Og stemningen i Leeds leiren hadde vært enda bedre.

Små marginer, når vi har så tynn stall.

Optimistisk foran neste sesong. Trur vi har en bra stamme å bygge på nå.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #417 på: Februar 17, 2016, 20:26:55 »
Bellusci har spilt seg stort opp. Vi har vært uheldig med skade på Berardi og Taylor. Men alle skadefri, så trur æ vi hadde sanket mer poeng. Og stemningen i Leeds leiren hadde vært enda bedre.

Små marginer, når vi har så tynn stall.

Optimistisk foran neste sesong. Trur vi har en bra stamme å bygge på nå.


Enig med deg, slipper vi unna noen ekstraordinære sprell fra sjefen nå så kan dette bli bra :)

Runar

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #418 på: Februar 17, 2016, 20:37:51 »
Bellusci har spilt seg stort opp. Vi har vært uheldig med skade på Berardi og Taylor. Men alle skadefri, så trur æ vi hadde sanket mer poeng. Og stemningen i Leeds leiren hadde vært enda bedre.

Små marginer, når vi har så tynn stall.

Optimistisk foran neste sesong. Trur vi har en bra stamme å bygge på nå.


Enig med deg, slipper vi unna noen ekstraordinære sprell fra sjefen nå så kan dette bli bra :)

Ja og krasjer ingen bilene sine tjener aller forsikringsselskapene mye penger :-)

Sprell fra sjefen kommer nok uansett..
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #419 på: Februar 17, 2016, 20:53:26 »
Bellusci har spilt seg stort opp. Vi har vært uheldig med skade på Berardi og Taylor. Men alle skadefri, så trur æ vi hadde sanket mer poeng. Og stemningen i Leeds leiren hadde vært enda bedre.

Små marginer, når vi har så tynn stall.

Optimistisk foran neste sesong. Trur vi har en bra stamme å bygge på nå.


Enig med deg, slipper vi unna noen ekstraordinære sprell fra sjefen nå så kan dette bli bra :)

Ja og krasjer ingen bilene sine tjener aller forsikringsselskapene mye penger :-)

Sprell fra sjefen kommer nok uansett..

Sprell kommer nok, det er de ekstraordinære vi må unngå :)