Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 24  (Lest 367887 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #900 på: August 31, 2016, 17:23:07 »
James Masters ‎@Masters_JamesD 
Been told Eunan O'Kane expected to join #lufc on loan for the rest of the season from #afcb. #DeadlineDay

auren

Lee Sobot ‏@LeeSobotYEP  · 6 minfor 6 minutter siden 

Bit of chatter that #lufc made a bid to take Bournemouth's Ireland international midfielder Eunan O'Kane on loan but the deal has stalled.


auren
Lånehandelen gikk i vasken. Nå dreier det seg om en permanent overgang i stedet, i følge flere kilder.

http://leedsallover.com/breaking-leeds-united-to-sign-okane/
http://www.insidefutbol.com/2016/08/31/leeds-united-move-for-bournemouth-star-back-on/302871/
http://the72.co.uk/63937/leeds-near-completing-permanent-deal-for-premier-league-midfielder/
http://www.fansnetwork.co.uk/football/leedsunited/news/43715/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Glenn K

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #901 på: August 31, 2016, 17:51:39 »
Eunan O´Kane på en permanent overgang til Leeds er "done deal" ifølge Sky Sources!

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #902 på: August 31, 2016, 17:54:09 »
Eunan O´Kane på en permanent overgang til Leeds er "done deal" ifølge Sky Sources!
Blir vel en ny tråd på han, da?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Nørgaard

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #903 på: August 31, 2016, 19:38:12 »
Kan vi forvente flere spillere?
En spiss?

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #904 på: August 31, 2016, 19:44:25 »
Lee Sobot

The Sun are reporting that Arsene Wenger rebuffed an #lufc loan move for striker Yaya Sanogo. Wants to keep him at the Emirates #lufclive
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #905 på: August 31, 2016, 20:28:42 »
John Rawson

#Lufc still chasing a striker I'm told not privy to who though. Understand they are looking at loan options

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #907 på: August 31, 2016, 22:57:49 »
Kjøp tilbake Matt Smith!
Helt umulig selvfølgelig, men det bare viser Cellinos ekstremt dårlige sportslige dømmekraft! Skulle aldri vært solgt >:(

dansale

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #908 på: August 31, 2016, 23:00:08 »
Har me lånt Martin Samuelsen i frå West Ham? Ser på VG Sporten at når han blir intervjuet så står det "Norge og Leeds (Utlånt i fra West Ham)
Forza Leeds!

SupALeedS

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #909 på: August 31, 2016, 23:01:45 »
Han er lånt ut til blackburn
Alex

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #910 på: August 31, 2016, 23:11:52 »
Tweet of the day  ;D

Lee Sobot ‏@LeeSobotYEP 12 min12 minutter siden
As a few have quipped, looks like we were indeed in for a striker but it Sa-no-go. One hour left #lufc

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #911 på: August 31, 2016, 23:59:01 »
Kjøp tilbake Matt Smith!
Helt umulig selvfølgelig, men det bare viser Cellinos ekstremt dårlige sportslige dømmekraft! Skulle aldri vært solgt >:(
Si ikke det. Vi fikk jo tross alt minst 500 000 for han.
Jon R.

SupALeedS

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #912 på: September 01, 2016, 00:02:52 »
Da var vinduet stengt. Tror vi har sikret oss en god midtbane spiller. Men var det egentlig det vi trengte?
Alex

sportcarl1

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #913 på: September 01, 2016, 00:06:22 »
Kjøp tilbake Matt Smith!
Helt umulig selvfølgelig, men det bare viser Cellinos ekstremt dårlige sportslige dømmekraft! Skulle aldri vært solgt >:(
Si ikke det. Vi fikk jo tross alt minst 500 000 for han.
och vad gav vi för honom?helt ok anfallare annars, är väl som Antenucci eller Sharp med sina för och nackdelar
 

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #914 på: September 01, 2016, 00:10:36 »
Da var vinduet stengt. Tror vi har sikret oss en god midtbane spiller. Men var det egentlig det vi trengte?

Er ikke mest bekymra over hvem vi fikk inn...
...er vesentlig mer bekymra over alle de vi ikke fikk UT...

Dette betyr at vi risikerer å måtte sette innpå Bambi, Murphy +++
Spillere som jeg hadde håpet å aldri mere se i ei Leeds-drakt...

Men ok...nå er de med videre - det er min plikt som supporter å støtte dem videre - ALAW?


#LeedsLeedsLeeds


There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

SupALeedS

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #915 på: September 01, 2016, 00:19:04 »
Positive er vel at Taylor blir leeds spiller noen måneder til..
Alex

Kato

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #916 på: September 01, 2016, 06:31:39 »
Tenker det var en bra deadline day for oss. 1 god spiller inn, og like viktig Taylor som blir. Men vi begynner vel å bli mange nå.
 

Dennis

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #917 på: September 01, 2016, 11:00:08 »
Tenker det var en bra deadline day for oss. 1 god spiller inn, og like viktig Taylor som blir. Men vi begynner vel å bli mange nå.

Blir spennende å se hvordan Taylor reagerer. Syns han i flere kamper har virket veldig ufokusert/uinteressert. Har derimot fått mye skryt fra Monk om profesjonalitet i sommer, så satser på at han krummer nakken og gjør sitt beste frem til januar/sommeren. Det bør også være i hans interesse å levere sportslig, som reklame.

At stallen har så mange spillere som Monk virker å avskrive er bekymringsverdig. Fortsatt er Silvestri, Bamba, Murphy, Diagouraga og Doukara(?) på lønningslista og må holdes motivert for å opprettholde moral og kvaliteten på treningene. Får håpe og tro at Monk gir de sjansen til å motbevise han, nå som det ikke ble noen overganger og det ikke finnes noe emergency loan-vindu.

Ideelt sett skulle minst et par av disse blitt lånt ut/solgt.
Marching on together!

Nørgaard

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #918 på: September 01, 2016, 12:00:03 »
For første gang i mange år er fornemmelsen vel god hos de fleste efter dette vindue.

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #919 på: September 02, 2016, 14:17:42 »
Overgangsvinduet er stengt for denne gangen. Det går fremdeles an å hente spillere på free transfer. Her er noen muligheter. Synspunkter?
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-ten-free-agents-that-could-spark-the-club-s-interest-1-8102548
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #920 på: September 02, 2016, 14:25:14 »
Overgangsvinduet er stengt for denne gangen. Det går fremdeles an å hente spillere på free transfer. Her er noen muligheter. Synspunkter?
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-ten-free-agents-that-could-spark-the-club-s-interest-1-8102548

Poyet var vel en gang veldig høyt ansett? (Forøvrig en meeeeeget vital brikke i mitt Sheff Utd som rykket opp til PL på FM 2015 ::) ::))

Ellers syns jeg Sessegnon på et år eller to hadde vært spennende. Hoillet er vel et typisk eksempel på en spiller som aldri virkelig har slått gjennom.
Marching on together!

gulle

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #921 på: September 03, 2016, 13:26:24 »
Kjøp tilbake Matt Smith!
Helt umulig selvfølgelig, men det bare viser Cellinos ekstremt dårlige sportslige dømmekraft! Skulle aldri vært solgt >:(
Si ikke det. Vi fikk jo tross alt minst 500 000 for han.
och vad gav vi för honom?helt ok anfallare annars, är väl som Antenucci eller Sharp med sina för och nackdelar
enig, TABBE , en fit matt smith med tillit over litt tid og gode vingspillere ville skapt trøbbel for mange ch.ship forsvar ,
Nå rykker vi opp! Jasederja

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ibster

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #923 på: September 05, 2016, 10:40:50 »
Kjøp tilbake Matt Smith!
Helt umulig selvfølgelig, men det bare viser Cellinos ekstremt dårlige sportslige dømmekraft! Skulle aldri vært solgt >:(
Si ikke det. Vi fikk jo tross alt minst 500 000 for han.
och vad gav vi för honom?helt ok anfallare annars, är väl som Antenucci eller Sharp med sina för och nackdelar
enig, TABBE , en fit matt smith med tillit over litt tid og gode vingspillere ville skapt trøbbel for mange ch.ship forsvar ,

Jeg er glad vi solgte Matt Smith. Vedder på at Wood putter flere enn ham denne sesongen.

Cherry

 

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #925 på: September 05, 2016, 21:09:26 »
#lufc linked with all sorts of free agents, former Watford defender Essaid Belkalem according to Algerian publication La Gazette du Fennec.

Dog hevdes det at denne spilleren allerede har signert for en rumensk klubb.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

AndyMathie

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #926 på: September 05, 2016, 22:56:10 »
Kieran Richardson til Leeds?
http://www.hitc.com/en-gb/2016/09/04/report-leeds-united-interested-in-free-agent-kieran-richardson/page/1/

Som VB cover, helt greit mener jeg.

Vi har garantert et bedre cover allerede i Tyler Denton! Styr unna sier æ!
We are Leeds and we are proud of it!

ar9


SupALeedS

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #928 på: September 06, 2016, 11:21:46 »
Savner litt leder typer i laget vårt, noen som er litt mer rutinerte å som kan lære bort litt til ung gutta, samtidig å ta i et tak og "gå foran" når vi sliter i kampene...Tipper 1-2 free transfer signeringer...

Men hvem er tilgjengelig? Og ikke minst aktuelle?
Alex

Eriksen55

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #929 på: September 06, 2016, 15:48:23 »
Savner litt leder typer i laget vårt, noen som er litt mer rutinerte å som kan lære bort litt til ung gutta, samtidig å ta i et tak og "gå foran" når vi sliter i kampene...Tipper 1-2 free transfer signeringer...

Men hvem er tilgjengelig? Og ikke minst aktuelle?

Ekstrand og Bendtner