Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1432254 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

J-R

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3960 på: Oktober 31, 2015, 10:48:45 »
Kan ikke se at supporter-eierskap er betryggende.
Det koster myyyyye penger å drive klubb.
Spillerene har ikke akkurat småpenger i lønn.

Her er oversikt over de klubbene som er supporter-eid.
Da er det bare å belage seg på hvor Leeds vil ligge i systemet........

https://en.wikipedia.org/wiki/Category:Fan-owned_English_League_football_clubs

Swansea?

Hva med Barcelona? De tyske klubbene?

Swansea: Supporterene har ikke majoritetseierskap i den klubben.

Barcelona og tyske klubber har jeg ikke mye kjennskap til. Barcelona er vel ikke grunnlag for sammenligning med. Hvilke tyske klubber som er eid av supportere kjenner jeg ikke til heller.

Men vi snakker jo her om engelsk liga, eller?
Blir jo litt feil å sammenligne med klubber fra andre land.

Det siste argumentet kjøper jeg ikke. Spanske og tyske storklubber er åpenbare eksempler på at en klubb ikke må være eid av en mogul for å drive stort.

Det blir minst like feil å sammenligne med klubber som fansen har startet i bunnen av ligasystemet etter konkurs, eller i protest mot eieren. Et fan-eid Leeds United vil starte veldig mange divisjoner høyere oppe, med en etablert fanbase, spillerstall og hjemmebane.

Det hadde vært så mye enlere å drive en klubb som er fanseid hvis. Klubben hadde eide noenting. De klubbene på kontinentet eier sine egne stadioner. Det hadde vært så mye enklere hvis Leeds hadde vært i Premier League. Da ville penga automatisk rulle inn. Nå er Leeds i den situasjon at klubben ikke eier noenting. Altså kan ikke fansen belåne klubben. Klubben trenger store innsprøytninger av penger for å kunne nå dit hvor det er økonomi for fansen å drive en klubb
Takk!

Sydhagen

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3961 på: Oktober 31, 2015, 10:50:44 »
Tror nok klubben hadde fått lån på ER til 15 mill pund med pant i ER.
Er nok en mye billigere løsning enn å betale 2 mill pund i året i leige.
Det samme med TA?

Men tror nok man trenger en sterk mann/gruppe bak et slikt oppkjøp uansett for å drifte klubben og eventuelle spillerkjøp.
Kanskje viss Pearson og Farnan slår seg sammen?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3962 på: Oktober 31, 2015, 11:44:06 »
Luftslott har vi hatt mange av de 15 siste åra. Trenger vi et til?
Nei, men det hadde vært deilig med en klubbledelse som opptrer stabilt, rasjonelt og til klubbens beste.
Det finnes sikkert 100 000 supportere der ute som vil " klubbens beste". Videre finnes det like mange ulike oppfatninger om hva dette " beste" skal bestå i. Pr i dag klarer vel ikke engang supporterne å samle seg om LUST og deres iherdige bestrebelser for å påvirke klubbens indre liv. Det er dessverre en lang lang vei å gå før dette kan ligne et realistisk prosjekt.
« Siste redigering: Oktober 31, 2015, 11:46:16 av Jon R »
Jon R.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3963 på: Oktober 31, 2015, 12:14:13 »
..og når alle sparepengene til klubbens supportere er borte...og eksempelvis Chris Wood skal ha månedslønnen sin pålydende kr.500.000,- ...hva da?
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28968
  • Total likes: 2657
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3964 på: Oktober 31, 2015, 12:16:03 »

Jeg tror ikke LFU prøver å kjøpe og drive klubben alene med £500K i banken. LFU består av svært kompetente folk.

Om de har rike backere nå eller vil selge videre vet jeg ikke, men nå har i hvert fall fansen en hånd på rattet. Det må bety, hvis avtalen er vanntett nok, at Redbull eller Peak 6 ikke vil få kjøpt klubben.

Jeg skjønner skepsisen med tidligere take overs i minne, men det virker her forumet som at mange ikke ønsker fansen inn på eiersiden. Ufattelig med tanke på de siste 10 årene.

Dette  er en mulighet vi må ta vare på. Klubben kan bli vår igjen etter 10 år med Bates, GFH og Cellino. Thwaites og folka i LFU burde hylles, Petter-Andre inkludert.

Gårsdagen kan bli historisk! Nå har vi muligheten til å snu utviklingen. Få en ny generasjon tilbake til ER osv.

Cellino ut og fansen inn er så åpenbart en forbedring at jeg ikke orker diskutere dette mer. Så takk for meg!

Her var det mye fornuft samlet på liten plass :)

Jeg skjønner jo at div. fans ikke 'kjøper fine festtaler' sånn uten videre etter de vandrende skandalene siden Ridsdales tid, men jeg har troen på at Dylan & co vet å binde til seg troverdige folk (mer enn hva Bates hadde ved salget f.eks, om Cellino nå virkelig vil gi fansen en hånd på rattet vil han overgå mine forventninger til ham med solid margin (...og jeg har ikke kjøpt inn champagnen ennå).

Men nå må LFU støttes for alt det er verdt, og man må sørge for flere folk ala Dylan til å handle affairs... :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

willum

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3965 på: Oktober 31, 2015, 12:37:24 »
Ok. Dette engasjerer meg så mye at jeg ikke klarer å holde meg unna.

For det første. Klubben har egne inntekter. Og ved god kommersiell drift et betydelig inntektspotensial. PL er gullegget selvsagt. Men hva tror dere om eierne de siste 10 årene. Har de spyttet penger inn i klubben eller tatt penger ut?

Men ja - LFU må ha rike folk i ryggen for å få til et satsing slik vi ønsker. Det tror jeg de vil finne. Avtalen i går kom nok litt brått på, men det er/var en sjanse man ikke kunne la gå fra seg.

Og det er viktig at vi potensielle småinvestorer også er med. Vi har valget mellom å stå sammen og prøve å få dette til å fungere, eller vi kan lene oss tilbake, komme med selvoppfyllende profetier om at dette aldri vil gå gjennom, for så å slå oss på brystet og si at vi hadde rett når Leeds United om ett år heter Red Bull Leeds. Jeg ville angret som en hund om jeg ikke forsøkte alt jeg kunne nå for å forhindre dette. I mine øyne handler dette om å redde klubben fra å bli noe jeg ikke vil bry meg om lengre.

Og igjen. Det er ikke sikkert at LFU skal drive klubben alene. Men om LFU kjøper fra Cellino har fansen selv kontroll på hvem vi ønsker å selge til!! Jeg skjønner ikke at flere ikke hopper i taket av dette.

Og om at fansen skal være medeiere. Det vil ikke bli SMS-avstemming om lagguttak. Er det slik i Swansea? Det blir representativt demokrati, der aksjeeierne kan velge representant(er) til styret.

willum

« Siste redigering: Oktober 31, 2015, 12:55:20 av willum »

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3966 på: Oktober 31, 2015, 12:49:50 »
Ok. Dette engasjerer meg så mye at jeg ikke klarer å holde meg unna.

For det første. Klubben har egne inntekter. Og ved god kommersiell drift et betydelig inntektspotensial. PL er gullegget selvsagt. Men hva tror dere om eierne de siste 10 årene. Har de spyttet penger inn i klubben eller tatt penger ut?

Men ja - LFU må ha rike folk i ryggen for å få til et satsing slik vi ønsker. Det tror jeg de vil finne. Avtalen i går kom nok litt brått på, men det er/var en sjanse man ikke kunne la gå fra seg.

Og det er viktig at vi potensielle småinvestorer også er med. Vi har valget mellom å stå sammen og prøve å få dette til å fungere, eller vi kan lene oss tilbake, komme med selvoppfyllende profetier om at dette aldri vil gå gjennom, for så å slå oss på brystet og si at vi hadde rett når Leeds United om ett år heter Red Bull Leeds. Jeg ville angret som en hund om jeg forsøkte alt jeg kunne nå for å forhindre dette. I mine øyne handler dette om å redde klubben fra å bli noe jeg ikke vil bry meg om lengre.

Og igjen. Det er ikke sikkert at LFU skal drive klubben alene. Men om LFU kjøper fra Cellino har fansen selv kontroll på hvem vi ønsker å selge til!! Jeg skjønner ikke at flere ikke hopper i taket av dette.

Og om at fansen skal være medeiere. Det vil ikke bli SMS-avstemming om lagguttak. Er det slik i Swansea? Det blir representativt demokrati, der aksjeeierne kan velge representant(er) til styret.

willum


Ønsker å tro at du her har 100 % rett...er likevel forsiktig med jubelen...

Få kokker er ofte lik minst søl...selv om at vi akkurat nå har MER ENN NOK SØL med den ene kokken vi har i aktivitet  ;D

We all love Leeds...MOT!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

willum

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3967 på: Oktober 31, 2015, 12:59:45 »
Ok. Dette engasjerer meg så mye at jeg ikke klarer å holde meg unna.

For det første. Klubben har egne inntekter. Og ved god kommersiell drift et betydelig inntektspotensial. PL er gullegget selvsagt. Men hva tror dere om eierne de siste 10 årene. Har de spyttet penger inn i klubben eller tatt penger ut?

Men ja - LFU må ha rike folk i ryggen for å få til et satsing slik vi ønsker. Det tror jeg de vil finne. Avtalen i går kom nok litt brått på, men det er/var en sjanse man ikke kunne la gå fra seg.

Og det er viktig at vi potensielle småinvestorer også er med. Vi har valget mellom å stå sammen og prøve å få dette til å fungere, eller vi kan lene oss tilbake, komme med selvoppfyllende profetier om at dette aldri vil gå gjennom, for så å slå oss på brystet og si at vi hadde rett når Leeds United om ett år heter Red Bull Leeds. Jeg ville angret som en hund om jeg forsøkte alt jeg kunne nå for å forhindre dette. I mine øyne handler dette om å redde klubben fra å bli noe jeg ikke vil bry meg om lengre.

Og igjen. Det er ikke sikkert at LFU skal drive klubben alene. Men om LFU kjøper fra Cellino har fansen selv kontroll på hvem vi ønsker å selge til!! Jeg skjønner ikke at flere ikke hopper i taket av dette.

Og om at fansen skal være medeiere. Det vil ikke bli SMS-avstemming om lagguttak. Er det slik i Swansea? Det blir representativt demokrati, der aksjeeierne kan velge representant(er) til styret.

willum


Ønsker å tro at du her har 100 % rett...er likevel forsiktig med jubelen...

Få kokker er ofte lik minst søl...selv om at vi akkurat nå har MER ENN NOK SØL med den ene kokken vi har i aktivitet  ;D

We all love Leeds...MOT!!!

Jeg skjønner at vi ikke skal sprette champagnen for tidlig, men bare det at muligheten nå for alvor er til stede er nok til at kroppen skjelver av spenning. Det er opp til oss fansen nå! La oss forsøke i hvert fall!

auren

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3968 på: Oktober 31, 2015, 13:06:42 »
Uansett så er det jo svært positivt at Cellino nå er villig til å selge klubben. Forhåpentligvis er vi kvitt den sleipe italienske ålen en gang for alle!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28968
  • Total likes: 2657
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3969 på: Oktober 31, 2015, 13:28:10 »
Ønsker å tro at du her har 100 % rett...er likevel forsiktig med jubelen...

Få kokker er ofte lik minst søl...selv om at vi akkurat nå har MER ENN NOK SØL med den ene kokken vi har i aktivitet  ;D

We all love Leeds...MOT!!!

Virker som du tror at 'små-investorene' vil få innflytelse. Det tror - og håper - jeg virkelig ikke. Om den jevne waccoer får den minste innflytelse, say no more  :D
Nei, jeg håper på folk som willum lister opp, og med en klar 'øverste stemme'.

Men igjen, det er laaangt igjen før noe av dette blir realitet...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3970 på: Oktober 31, 2015, 14:22:28 »
Ønsker å tro at du her har 100 % rett...er likevel forsiktig med jubelen...

Få kokker er ofte lik minst søl...selv om at vi akkurat nå har MER ENN NOK SØL med den ene kokken vi har i aktivitet  ;D

We all love Leeds...MOT!!!

Virker som du tror at 'små-investorene' vil få innflytelse. Det tror - og håper - jeg virkelig ikke. Om den jevne waccoer får den minste innflytelse, say no more  :D
Nei, jeg håper på folk som willum lister opp, og med en klar 'øverste stemme'.

Men igjen, det er laaangt igjen før noe av dette blir realitet...

Neidda mr.Sve...jeg tror ikke at dine og mine (selv om det ville hjulpet betraktelig  ;D ) stemmer blir hørt...men slike store grupperinger av 'eiere' vil trenge mange og lange prosesser for å enes om ofte de minste ting...så veien til at noe slikt er på fote og fungerende er...ja du sier det....laaaaaaang...
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Gufrias

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3971 på: Oktober 31, 2015, 21:14:29 »
Ønsker å tro at du her har 100 % rett...er likevel forsiktig med jubelen...

Få kokker er ofte lik minst søl...selv om at vi akkurat nå har MER ENN NOK SØL med den ene kokken vi har i aktivitet  ;D

We all love Leeds...MOT!!!

Virker som du tror at 'små-investorene' vil få innflytelse. Det tror - og håper - jeg virkelig ikke. Om den jevne waccoer får den minste innflytelse, say no more  :D
Nei, jeg håper på folk som willum lister opp, og med en klar 'øverste stemme'.

Men igjen, det er laaangt igjen før noe av dette blir realitet...

Neidda mr.Sve...jeg tror ikke at dine og mine (selv om det ville hjulpet betraktelig  ;D ) stemmer blir hørt...men slike store grupperinger av 'eiere' vil trenge mange og lange prosesser for å enes om ofte de minste ting...så veien til at noe slikt er på fote og fungerende er...ja du sier det....laaaaaaang...
De trenger antakelig bare å bli enige om en eneste ting: Hvordan de skal arrangere valg av ett medlem til Leeds'styre.
Hekta på Leeds siden 1974

baste

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3972 på: November 01, 2015, 00:25:39 »
håpa på nye eiere så snart som mulig. Dette går rett i dass.
Trudde at dette skulle bli sesongen, hvor vi var med å kjempe om opprykk. Spesielt etter å ha sett åpningsmatchen LIVE.
Pearson var inne i klubben og styrte godt. Når han dro tilbake til Hull, så raknet alt igjen.
Dvs at Cellino er hovedproblemet i klubben, han MÃ… gå/ selge


Former Leeds United defender Dominic Matteo believes things began to 'go wrong' at Elland Road again once Adam Pearson left the club, according to BBC Radio Leeds.

Pearson was brought in by Massimo Cellino as the club's executive director over the summer.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3973 på: November 01, 2015, 16:48:53 »
Ser den, da Pearson styrte var vel MC også suspendert. Så kom MC tilbake og da sa Pearson takk for seg. Etter en stund.  Selv om MC muligens har bedret  økonomien i klubben så har han utvilsomt vist at han ikke har fotballfaglige kunnskaper som duger og at han selv ikke evner og innse det. Tror mye vil løse seg når han pakker kofferten for godt.

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3974 på: November 01, 2015, 18:43:20 »
Ser den, da Pearson styrte var vel MC også suspendert. Så kom MC tilbake og da sa Pearson takk for seg. Etter en stund.  Selv om MC muligens har bedret  økonomien i klubben så har han utvilsomt vist at han ikke har fotballfaglige kunnskaper som duger og at han selv ikke evner og innse det. Tror mye vil løse seg når han pakker kofferten for godt.


Her er du nok fullstendig på jordet.


Litt facts kanskje?   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

samadhi

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3975 på: November 01, 2015, 19:12:42 »
Ser den, da Pearson styrte var vel MC også suspendert. Så kom MC tilbake og da sa Pearson takk for seg. Etter en stund.  Selv om MC muligens har bedret  økonomien i klubben så har han utvilsomt vist at han ikke har fotballfaglige kunnskaper som duger og at han selv ikke evner og innse det. Tror mye vil løse seg når han pakker kofferten for godt.

Det stemmer vel ikke helt. Da Cellino kom tilbake etter returen var noe av det første han gjorde å ansatte Adam Pearson. At Cellino var grunnen til at Pearson også senere forlot klubben skulle vel ikke forundre noen?

Skulle likt å høre intervjuer med både Pearson og Rosler om deres syn på det indre liv i Leeds United. Tipper de to sitter på en del interessante historier.
marching on together,
derudaf forever...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28968
  • Total likes: 2657
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3976 på: November 02, 2015, 18:57:16 »
Massimo ombestemmer seg i ett sett, men dette ser da lovende ut mht et evt salg. PÃ… DEN OFFISIELLE SIDEN NETTOPP:

News A STATEMENT FROM MASSIMO CELLINO
United chairman to attend no further fixtures...



-Massimo Cellino has confirmed his intention to attend no further Leeds United fixtures. Mr Cellino said: “It pains me to make this decision as I have put my heart and soul into this club. “But what I was subjected to at the Blackburn game left me feeling like I had no other option but to take a step away. “After the time, effort and emotion I have given to the club to try and enable us to move forward, it hurt me a lot to hear the fans singing what they did on Thursday night. “The fans made it clear they believe I am no longer the best person for this job, and for the first time I am starting to think that they may be correct.” - See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/16s101pqe9tl01gqaoed7srfyt#sthash.KfOHre28.dpuf

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Erik M

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3977 på: November 02, 2015, 19:25:43 »
Massimo ombestemmer seg i ett sett, men dette ser da lovende ut mht et evt salg. PÃ… DEN OFFISIELLE SIDEN NETTOPP:

News A STATEMENT FROM MASSIMO CELLINO
United chairman to attend no further fixtures...



-Massimo Cellino has confirmed his intention to attend no further Leeds United fixtures. Mr Cellino said: “It pains me to make this decision as I have put my heart and soul into this club. “But what I was subjected to at the Blackburn game left me feeling like I had no other option but to take a step away. “After the time, effort and emotion I have given to the club to try and enable us to move forward, it hurt me a lot to hear the fans singing what they did on Thursday night. “The fans made it clear they believe I am no longer the best person for this job, and for the first time I am starting to think that they may be correct.” - See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/16s101pqe9tl01gqaoed7srfyt#sthash.KfOHre28.dpuf



Følelsesmenneske...
 

samadhi

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3978 på: November 02, 2015, 19:55:27 »
Massimo ombestemmer seg i ett sett, men dette ser da lovende ut mht et evt salg. PÃ… DEN OFFISIELLE SIDEN NETTOPP:

News A STATEMENT FROM MASSIMO CELLINO
United chairman to attend no further fixtures...



-Massimo Cellino has confirmed his intention to attend no further Leeds United fixtures. Mr Cellino said: “It pains me to make this decision as I have put my heart and soul into this club. “But what I was subjected to at the Blackburn game left me feeling like I had no other option but to take a step away. “After the time, effort and emotion I have given to the club to try and enable us to move forward, it hurt me a lot to hear the fans singing what they did on Thursday night. “The fans made it clear they believe I am no longer the best person for this job, and for the first time I am starting to think that they may be correct.” - See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/16s101pqe9tl01gqaoed7srfyt#sthash.KfOHre28.dpuf



Litt av en fyr dette.
marching on together,
derudaf forever...

Hallgeir *

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3979 på: November 02, 2015, 19:58:31 »
Utrolig nok har han tatt hintet. Vi skal være glade for at han ikke er så tykkhudet som Bates.

Jeg ser plutselig en lysning langt der framme......
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3980 på: November 02, 2015, 20:10:50 »
Jeg satt ringside på torsdag og hørte anti-Cellino chantene med en dårlig smak i munnen. Må si jeg følte med han på en måte. Tror han ville det beste for klubben og fansen, men hans måte å gjøre det på funker ikke.

Trist, rett og slett trist!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Eriksen55

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3981 på: November 02, 2015, 21:32:13 »
Nå spekulerer jeg med noen spørsmål!

Kan det være at FL utsetter suspensjonen hvis dem ser tegn på at han selger seg ut? Han kan vel ikke fullføre noe salg om han er suspendert?

Kan det være at MC spekulerer i dette for å slippe/utsette suspensjon?

Josch

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3982 på: November 02, 2015, 22:33:46 »
Nå spekulerer jeg med noen spørsmål!

Kan det være at FL utsetter suspensjonen hvis dem ser tegn på at han selger seg ut? Han kan vel ikke fullføre noe salg om han er suspendert?

Kan det være at MC spekulerer i dette for å slippe/utsette suspensjon?
Basert på tiden i Leeds , og tiden før det,  så er ingenting umulig med denne mannen. Suspensjonen gjelder vel drift av klubben, ikke forbud mot å selge sine egne aksjer?!

Jeg håper for Guds skyld at vi kan stole på det han sier denne gangen og at han selger til fansen temmelig raskt. Det er best å ta ham på ordet og få salget overstått. Cellino har vært et blindspor, selv om intensjonen og pengebruken har vært ekte nok.

En stor svakhet ved ham at trenere ikke får tid til å bygge et lag. :(

DenHviteYeboah

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3983 på: November 03, 2015, 09:51:16 »
Svakheten er vel like mye - om ikke mer - at han ikke evner å tilsette den riktige trener....
Hvem er det som har tilsatt "riktig" trener de 12 siste årene...?

Dennis

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3984 på: November 03, 2015, 09:59:12 »
Svakheten er vel like mye - om ikke mer - at han ikke evner å tilsette den riktige trener....
Hvem er det som har tilsatt "riktig" trener de 12 siste årene...?

Simon Grayson var en god match.

Tør også påstå at Cellino har hatt minst to, kanskje tre riktige trenere i løpet av sin tid på Elland Road, men det er ikke lett å vite.

Så lenge arbeidsforholdene har vært som de har vært de siste tolv årene derimot, er det nær irrelevant hvem som trener klubben. "Suksess" med den støyen som er rundt klubben til enhver tid, må være å unngå nytt nedrykk til League One.

Og at det er hva klubben skal håpe på etter så lang tid, er selvsagt bare trist.
Marching on together!

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3986 på: November 03, 2015, 21:44:40 »
@sport_simon: I'm told Cellino now regrets letting (or making) Redfearn & Thompson go

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28968
  • Total likes: 2657
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3988 på: November 03, 2015, 21:59:01 »

Signert.

 :D


...to norske navn spottet, though
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3989 på: November 03, 2015, 22:11:30 »

Signert.

 :D


...to norske navn spottet, though

Ler du?  :D

Signert med tanke på økonomisk trygghet og stabilt eierforhold, til noe bedre hostes opp står jeg for den signaturen, sportslig ustabilitet får rett og slett komme i andre rekke atm.
« Siste redigering: November 03, 2015, 22:13:18 av Rudi G. »