Skrevet av Emne: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)  (Lest 43239 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

peacock

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #270 på: Januar 14, 2008, 23:45:44 »
Enig i at vi ikke slo så mye langt i dag. Jeg synes vi spiller oss greit frem til 25-30 meter. Men, den siste avgjørende pasningen blir feil gang på gang. Innleggene er også for dårlige, kun et par unntak fra Sweeney. Ser ut som om han har en OK fot.

soumoh

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #271 på: Januar 14, 2008, 23:51:07 »
Hm. En merkelig kamp på mange måter. Vi kunne fort ha drept kampen etter 20 minutter, men virker litt uinteressert. Vi gjør en helt grei kamp. Synes Flo var banens desidert dårligste Leeds-spiller. Richardson er heller ikke noe å skryte av. Vi trenger en god spiss til. Flo er ferdig etter denne sesongen. Anyway.

Vi sliter med den berømte siste touch'en. Mye dårlige avslutninger, og det er jo ikke noe tvil om at vi er bare et L1 lag.

De som imponerte meg i dag var:

Ankergren
Parker
Huntington
Sweeney
Kilkenny
Hughes
Beckford
Prutton
We'll be back.

isak

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #272 på: Januar 14, 2008, 23:56:43 »
Synes Flo var banens desidert dårligste Leeds-spiller. Richardson er heller ikke noe å skryte av. Vi trenger en god spiss til. Flo er ferdig etter denne sesongen. Anyway.
Personleg syns eg ikkje Flo var så galen eg. Klart, han er ikkje i toppslag enno, men med nokon kampar skadefri til så kan han verta viktig. Teknikk har han som det held. Kandol derimot, bør halda seg på benken.....

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28963
  • Total likes: 2655
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #273 på: Januar 15, 2008, 00:08:38 »
Synes Flo var banens desidert dårligste Leeds-spiller. Richardson er heller ikke noe å skryte av. Vi trenger en god spiss til. Flo er ferdig etter denne sesongen. Anyway.
Personleg syns eg ikkje Flo var så galen eg. Klart, han er ikkje i toppslag enno, men med nokon kampar skadefri til så kan han verta viktig. Teknikk har han som det held. Kandol derimot, bør halda seg på benken.....

Tore spilte sin 2. kamp fra start på ... flere sesonger. Syns han klarte seg bra, jeg. Selvfølgelig har han ingenting å stille opp med når der utfordres på fart, men Tore er smart og hjelper lagkameratene, han  :)

Lenge leve Flo  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Milou

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #274 på: Januar 15, 2008, 00:09:14 »
Eg syns korkje Flo eller Kandol gjorde seg bort i dag, utan at dei imponerte spesielt heller. Flo var god som oppspelspunkt, men gjorde også ein del enkle feil innimellom. Kandol spelte seg til eit par nestensjansar.

B-m

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #275 på: Januar 15, 2008, 00:17:46 »
Ã…hhhh deilig
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28963
  • Total likes: 2655
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #276 på: Januar 15, 2008, 00:18:42 »
Ã…hhhh deilig
...er "fruen" i nærheten???  :D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sheridan

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #277 på: Januar 15, 2008, 00:28:04 »
Kandol syntes jeg virket helt på bærtur fra samme sekund som han entret banen.
Flo var ok så lenge kreftene holdt.
Teknikken sitter, men det går s a k t e nå...

Dæven steike som han steg til værs på goalen Becks!  :)

Vil ellers berømme Parker.
Villig til å fosse fremover. Solid bakover.
Ett frikst pust i laget!
Sats på denne gutten, Dennis!

Syntes også at Huntington tok vare på sjansen,
og viste at det er han som bør spille sammen med Rui!
« Siste redigering: Januar 15, 2008, 00:45:05 av Sheridan »

Runar

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #278 på: Januar 15, 2008, 00:41:38 »
Parker virker bunnsolid værgang han spiller. Han spiller ikke noen stor kamp, men han spiller aldri en feilpassning. Han vinner løpsdueller og starter endel gode angrep. Men først å fremst så har han veldig liten feilprosent i alt han gjør.

Jeg synes vi mangler gjennombruddskraft på midtbanen. Spesielt det at vi har to kanter som ikke akkurat er drible vinner. Skulle gjerne ha byttet Prutton mot Carole å sett om det kunne bedre spillet. Men alt i alt er jeg rimelig fornøyd, synes vi kanskje er litt svake på defensive dødball.
 

Sheridan

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #279 på: Januar 15, 2008, 00:42:45 »












sportcarl1

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #280 på: Januar 15, 2008, 00:53:49 »
Jag tror på det (nya) Leeds, de vårdar bollen och kämpar som ett lag, alla är hyfsat bollskickliga,tror mycket på Kilkenny och sweeney som kreativa mittfältare, Parker och Huntington unga och lovande i försvaret, beckfords mål var ett klassmål, Flo och Kandol har potentialen väntar på att det lossnar där. då kan de scora 2-3 mål i en match, richardson är bra framåt men litar inte på honom defensivt, Ankergren hur pålitlig som helst. Känns som det är ett 3-racelopp nu
 

sportcarl1

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #281 på: Januar 15, 2008, 01:07:17 »
är mycket nöjd med första timmen, tycker de spelade ut crewe totalt och skulle ha avgjort matchen, sista halvtimmen glömmer jag, innerbackarna i LEEDS dominerar definitivt inte i luftrummet
 

baste

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #282 på: Januar 15, 2008, 01:18:02 »
Tapte på oddsbomben..hadde Crewe 0,1 Leeds 2,3,4..de andre to kampene gikk inn..tapte vel 1500-2000,-,,, men Who gives a...    (penger er bare papir)

På tribunene så er det rapportert flg.

But at least the supporters, who packed two sides of Gresty Road to capacity are looking upwards rather than backwards. Last night, they chorused: '15 points, who gives a f***? We're super Leeds and we're going up.'


Kickthemdown

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #283 på: Januar 15, 2008, 01:39:46 »
Hm. En merkelig kamp på mange måter. Vi kunne fort ha drept kampen etter 20 minutter, men virker litt uinteressert. Vi gjør en helt grei kamp. Synes Flo var banens desidert dårligste Leeds-spiller. Richardson er heller ikke noe å skryte av. Vi trenger en god spiss til. Flo er ferdig etter denne sesongen. Anyway.

Vi sliter med den berømte siste touch'en. Mye dårlige avslutninger, og det er jo ikke noe tvil om at vi er bare et L1 lag.

De som imponerte meg i dag var:

Ankergren
Parker
Huntington
Sweeney
Kilkenny
Hughes
Beckford
Prutton

8 spillere som imponerte i 1-0 seieren over Crewe?   ::)

Alta-White fornøyd med 3 poeng....  :)

GeirO

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #284 på: Januar 15, 2008, 07:27:09 »
Synes ærlig talt Flo var helt OK. Et oppspillspunkt med teknikk til å motta og holde på ballen. Kjørte noen raid på vingen som var farlig, jfr. nestenstraffen. Noen feilpasninger trekker ned. Gir ham 6 på børsen.
MOT

asLeeds

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #285 på: Januar 15, 2008, 07:44:11 »
flo får godkjent av meg!!
DALHEIM WHITES

BERGH

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #286 på: Januar 15, 2008, 08:05:35 »
kort oppsummert :  Endel bra spill og vi har toppscoreren i L1, men det må gjøres noe med det defansive ved dødballer.

Manageren til Derby på tribunen !!!  Jeg la merke til at Beckford ønsket å vise seg frem også defensivt.  Var det pga at Jewell var på tribunen  ???  Jeg frykter det.
 

Robert

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #287 på: Januar 15, 2008, 08:17:33 »
Slo for mye langt?  ???

Jeg ble faktisk overrasket over hvor mye vi spilte gjennom midten.

Må si meg enig, hadde trodd det skulle være alt for mye langballer, men ble overrasket.
Dessuten synes jeg kampen var forholdsvis underholdene, og ble egentlig imponert over det også.
Men, kanskje det bare er fordi sist gang Leeds var på tv gjorde de noe av det dårligste jeg noengang har sett?
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

flynn

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #288 på: Januar 15, 2008, 09:10:48 »
Mange, og varierende oppfatninger her inne tydeligvis. Med forbehold om at jeg ikke så den første halve timen; ingen synes å gi kred til Frazer? Jeg mener han var en av våre beste i går, og med Parker på motsatt side har vi faktisk et par sidebacker som bidrar offensivt også. I går skapte særlig Frazer (og noen ganger Parker) overtallsituasjoner ute på sidene gang etter gang.
Om jeg ikke så feil var det vel Frazer som glapp markeringa når Crewe headet i tverrliggeren? Det trekker selvsagt ned, men alt i alt er jeg godt fornøyd med både Frazer "I don't do tap-ins" Richardson og Parker !

flynn

auren

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #289 på: Januar 15, 2008, 09:13:10 »
kort oppsummert :  Endel bra spill og vi har toppscoreren i L1, men det må gjøres noe med det defansive ved dødballer.

Manageren til Derby på tribunen !!!  Jeg la merke til at Beckford ønsket å vise seg frem også defensivt.  Var det pga at Jewell var på tribunen  ???  Jeg frykter det.

Dette tror jeg er noe han ofte gjør. Litt i Alan Smith ånd. Pådrar seg ofte frispark og unødige gule kort, men det er alltid deilig å se en spiss løpe 30 meter feile veien for å sette inn en sugende takling.

Likte heller ikke synet av Jewell på tribunen. Wise haterne må vel håpe Becks blir solgt nå. Da tar jo han også sin hatt og går...

auren, fornøyd med 3 poeng og 6 poeng i season long :)
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #290 på: Januar 15, 2008, 09:30:30 »
Kjempegøy å se gutta i aksjon igjen! Deilig med seier, men det spilles med altfor stor risisko defensivt! Vi hadde egentlig flaks med linjemannen et par ganger, vinket gudskjelov offside på et par som godt kunne vært oversett. Ellers er jeg enig i at Frazier spilte en god kamp, synes også Kenton er tøff! Parker og Huntington...så der!
Flo grei nok synes jeg, men en del rust i mottaksfasen. Kandol fikk ikke mange minuttene, men jeg synes jeg rakk å se hvorfor! Helt ute av form!
Blir spennende med Becks og Derby ryktet nå. Han er uvurderlig for oss.
MOT!!!!
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #291 på: Januar 15, 2008, 09:32:11 »
Enig i at vi ikke slo så mye langt i dag. Jeg synes vi spiller oss greit frem til 25-30 meter. Men, den siste avgjørende pasningen blir feil gang på gang. Innleggene er også for dårlige, kun et par unntak fra Sweeney. Ser ut som om han har en OK fot.

Veldig viktig poeng! Innleggskvaliteten er for dårlig. Synes faktisk Crewes få innlegg ble farlige nettopp fordi det var god fart og bue på de!
Yeboahs vitne

Svend Anders

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #292 på: Januar 15, 2008, 09:47:43 »
Jeg ser mange er bekymret for Beckford til Derby - er det ingen som fikk med seg hva han sa til Sky etter kampen?!

-Are you serious, bruv? Don't you see what shirt I'm wearing?!
Beckford blir, i alle fall hva gjelder Derby.

Jeg ser mange hyller Parker, og jeg er enig i at han var positiv fremover på banen - MEN han sviktet totalt på to meget sentrale markeringer (blant annet tverrligger-headingen). DET var ikke bra.

Prutton synes jeg løper mye, men innleggene er for upresise.
Flo var god(kjent) i en time, og han brukes fremdeles mye som oppspillspunkt. Når startet han sist to kamper på rad? Vi må vel nesten tilbake til Siena-perioden hans? Gi han noen kamper til så kommer han for fullt!
Jeg synes det også får være grenser for å slakte Kandol for 13 minutter på banen i en periode vi "sikrer seieren" og ikke gir angrepet voldsomt med backup.

Forsvaret litt rustent inni mellom, det er vel en blanding av at Kenton ikke har spilt med de andre før og at Huntington spiller litt på grensen hva gjelder offside, etc. På midten var Kilkenny mer synlig mot Northampton, og Hughes virket litt mer stressa denne gangen. Tror likevel de to - sammen med kantene - vil få dominere mer igjen i neste hjemmekamp.

SA

soumoh

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #293 på: Januar 15, 2008, 10:12:43 »
Ja, det var en grei, kollektiv innsats mot Crewe som gjorde at vi vant.

Hm. En merkelig kamp på mange måter. Vi kunne fort ha drept kampen etter 20 minutter, men virker litt uinteressert. Vi gjør en helt grei kamp. Synes Flo var banens desidert dårligste Leeds-spiller. Richardson er heller ikke noe å skryte av. Vi trenger en god spiss til. Flo er ferdig etter denne sesongen. Anyway.

Vi sliter med den berømte siste touch'en. Mye dårlige avslutninger, og det er jo ikke noe tvil om at vi er bare et L1 lag.

De som imponerte meg i dag var:

Ankergren
Parker
Huntington
Sweeney
Kilkenny
Hughes
Beckford
Prutton

8 spillere som imponerte i 1-0 seieren over Crewe?   ::)

Alta-White fornøyd med 3 poeng....  :)

We'll be back.

AndyMathie

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #294 på: Januar 15, 2008, 10:29:41 »
Parker var veldig veldig god og har han som min MOM. Skjønner ikke hvis vi nå henter en ny venstreback som skal spille fast på hans plass. Hvis vi henter inn en venstreback, bør det i så fall være et cover for våre gode venn Spidey på backen.

Ellers er det til tider veldig gøy å se på guttan våres. Vi tør å bruke ballen sammen i laget og det er veldig bra. Eneste jeg savner er flere helhjertete løp i bakrom fra vår midtbane. De eneste som alltid kommer på løp er Frazer og Parker.

We are Leeds and we are proud of it!

Dennis

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #295 på: Januar 15, 2008, 10:38:20 »
Kampen mot Crewe var i seg selv langt i fra noe høydepunkt. Det sendes ukentlig mange dårlige fotballkamper fra engelsk jord og dette var en av dem. Derimot syns jeg det var mange lyspunkt for oss Leeds-fans likevel!

For det første: Tre poeng! For det andre: Null baklengs og det i en bortekamp! Og atpåtil i en dårlig formperiode. Stopp sytet om at vi ikke underholdt nok! Nær sagt alt spillet i første omgang befant seg på Crewes banehalvdel og i store deler av andre omgang - med 0-1 å gå på - la vi press på jernbanemennene. At de har et par farlige kontringer er helt naturlig, men jeg syns ikke Crewe hadde perioder hvor de rystet oss, foruten headingen i tverrliggeren. Denne seieren var fullt fortjent og 1-1 ville vært flatterende for Crewe.

Vi startet veldig positivt og mante på, uten å komme til mange store sjanser. Noen hadde vi og Flo burde strengt tatt, tatt bedre vare på sitt skudd med venstrebeinet fra cirka 10 meter. Vi ble også snytt for klar straffe og rødt kort, noe Leeds-fansen gjorde både dommerne og spiller Rix oppmerksom på. Ironien ble nesten fullkommen da Rix på det påfølgende angrepet kun ble avverget av en meget god Ankergren. Den mannen har reddet oss alene mot keeper ofte i år! Beckford knuser en dårlig Williams på et presist Sweeney innlegg og det holdt inn.  :D

Ellers syns jeg Parker var god, men kun offensivt som SA påpekte. Frazer var også villig fremover og utfyller Prutton veldig bra. Der Prutton ikke kan gå av backene, kommer Fraze ofte på overlap og gjør at vi faktisk kan bruke mer hardtarbeidende Prutton på høyrekant, fremfor en ving som kanskje mangler defensive fibre. Syns Prutton og Frazer gjorde en god jobb, tross at innleggene ikke fant frem. Sweeney var meget god i første omgang, men ble borte i andre. Litt motsatt med Kilkenny, som var usynlig i første, men som prøvde mer i andre. Dessverre ble mange potensielt farlige ballbrytninger på midten avblåst for frispark for både han og Hughes, uten at jeg syns de fortjente det.  >:(

Og til pasningskvalitet: Leeds spilte slik jeg ønsker det, de spilte verken kun langt eller kun kort. De spilte variert, noe som er helt essensielt for å score mange mål. Vi slo langt, vi slo kort og vi kontret hurtig. De fleste angrepene var uten hell, men jeg syns vi spilte på et bredt register og involverte både høyrekant, venstrekant og møtende spisser. Beckford var meget bevegelig og aktiv, mens Flo absolutt får godkjent fra meg. To-tre år med skademareritt og folk forventer bedre i den andre kampen fra start? Denne mannen må absolutt være god i så tilfelle!  ;)

Kandol får som vanlig tyn, men jeg tror faktisk han hadde gjort seg bedre i første omgang. Flo er oppsiktsvekkende svak på hodet i forhold til størrelsen, mens Beckford er en god hodespiller. Kandol derimot er mye sterkere i hodedueller og slik vi tettpakket Crewe i førsteomgang, tror jeg et fyrtårn i feltet ville betalt seg. Syns likevel det var korrekt å starte med Flo, spesielt i en bortekamp der vi egentlig kunne forventet et Crewe som lå høyere enn de gjorde.

Syns absolutt vi fortjente seieren tross litt få sjanser, men det skyldes nok delvis et veldig lavtliggende Crewe og en del nye spillere. Forsvaret klarte seg forholdsvis bra synes jeg, men Maynard var småskummel p.g.a. sin fart. Uansett syns jeg de utfyller luftstyrke og hurtighet på en god måte. Det var tankevekkende (positivt sådan) å se hvor stor forskjell det var på lagene rent fysisk og teknisk. Da ser jeg bortifra at avslutningsfasen ikke helt satt for Leeds. Det er ikke rart at vi over en halv sesong er såpass langt foran dette laget, for det eneste som minte om talent var nettopp Nicky Maynard. Spennende spiller!

Prøver meg på en aldri så liten børs.

Ankers - 8- Redder oss ved et par anledninger. Sikker og god. BB
Fraze - 6 - Villig fremover, men ligger noen ganger på feil side av mann i forsvar.
Hunty - 7 - Forholdsvis sikker, men 'sjefen' mangler.
Kenton - 7 - Rask! Uten han, hadde Maynard fått fler sjanser.
Parker - 7 - Villig fremover, noen store feil hjemover.
Prutton - 7 - Ønsket mye ball!
Hughes - 6 - Til tider usynlig.
Kilkenny - 6 - Dårlig i første, mer med i annen. Litt skuffende med tanke på forrige kamp.
Sweeney - 7 - Meget god i første, mer borte i andre.
Beckford - 8 - Scorer og jobber iherdig for å få ball og defensivt.
Flo - 6 - Prøver og beveger seg mye. Mangler form, men tror det kommer!

Gir Ankers banens beste-tittelen grunnet sin redning alene med keeper og på en heading (som han strengt tatt skal ta.) Beckford var også mer enn brukbar, men han brenner et par sjanser han burde satt på mål.
Marching on together!

samadhi

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #296 på: Januar 15, 2008, 10:43:25 »
Synes kampen er bra undeholdning. Er selvsagt subjektiv, men dette er det man kan regne med å få når det spilles L1.

Vi var best i 1.omg, men vi lot Crewe komme litt inn i kampen i 2.omg, og helt på slutten er vi jo griseheldige som ikke får en i mot.

Synes at vi har en klassekeeper i Ankergren. Utrolig på strek, og gir helt sikkert den bakre firer den trygghet de trenger.
Richardson og Parker er begge solide på bakcene. Begge utnytter sin hurtighet, og er livlige fremover.
I midten bak imponerer Kenton med sin styrke. Er ikke like imponert over Huntington, synes han virker veldig usikker, og ikke er han så rask som jeg hadde håpet på. Kanskje han kommer seg med litt kamptrening?
På midten ser det ut som Hughes med sin arbeidsinnsats utfyller den mer kreative Kilkenney ganske bra. Synes fremdeles vi mangler en skikkelig ving i startoppstillingen. Hverken Sweeney eller Prutton har den farten, eller evnen til å utfordre som en klassisk ving skal ha. Her bør Carole eller Sorsa inn.
På topp gjør Flo en ok jobb, virker noe rusten, men tror han kommer med litt mer kamptrening.
Beckford er forsatt en uslepen diamant for meg. Med sin fart og styrke er han ett konstant uromoment, men han gjør også en del merkleige ting, og har mye å gå på avslutningen. Ikke moden for PL!

Utrolig morsomt å se spilleren i aksjon, og håper det ikke blir lenge til neste gang!
marching on together,
derudaf forever...

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #297 på: Januar 15, 2008, 10:45:35 »
Jeg ser mange er bekymret for Beckford til Derby - er det ingen som fikk med seg hva han sa til Sky etter kampen?!

-Are you serious, bruv? Don't you see what shirt I'm wearing?!
Beckford blir, i alle fall hva gjelder Derby.

Jeg ser mange hyller Parker, og jeg er enig i at han var positiv fremover på banen - MEN han sviktet totalt på to meget sentrale markeringer (blant annet tverrligger-headingen). DET var ikke bra.

Prutton synes jeg løper mye, men innleggene er for upresise.
Flo var god(kjent) i en time, og han brukes fremdeles mye som oppspillspunkt. Når startet han sist to kamper på rad? Vi må vel nesten tilbake til Siena-perioden hans? Gi han noen kamper til så kommer han for fullt!
Jeg synes det også får være grenser for å slakte Kandol for 13 minutter på banen i en periode vi "sikrer seieren" og ikke gir angrepet voldsomt med backup.

Forsvaret litt rustent inni mellom, det er vel en blanding av at Kenton ikke har spilt med de andre før og at Huntington spiller litt på grensen hva gjelder offside, etc. På midten var Kilkenny mer synlig mot Northampton, og Hughes virket litt mer stressa denne gangen. Tror likevel de to - sammen med kantene - vil få dominere mer igjen i neste hjemmekamp.

SA

Godt å høre uttalelsen til Becks! Han skjønner nok at for sin egen utviklings del bør han bli med Leeds opp - hvis vi greier det!

Det var Hughes og ikke Parker som misset markeringen på tverrliggerepisoden. Parker selv burde vært ved stolpen, men var ikke der. Han kom inn i situasjonen senere og klarerte ballen til slutt. Jeg synes Parker var god i det meste han foretok seg, og rask til bens. Han ble aldri utspilt eller fraløpt. Han har ikke mange kampene på dette nivået.

Flo var vel god en halv time, da tok nok kreftene slutt og touchen forsvant. Hadde vært gøy å få ham opp mot gammelt nivå. Men faktisk var Kandol frekkere de få minuttene han var med...

Kilkenny var egentlig en skuffelse. Han gikk tom for krefter etter 25 minutter og peste som en hvalross resten av kampen. Blir nok litt egentrening for ham fremover...

Jeg synes pasningskvaliteten var jevnt over bra i 1.omgang, men Crewe presset oss inn i sitt spor etter pause. Det er litt rart at vi ikke stoler mer på egne ferdigheter, når vi har så mange teknisk gode spillere (på dette nivået).

Jeg er godt fornøyd med vår første tre-poenger på bortebane siden Bournemouth den 6.november. Det er hele to måneder det!!!

Høydepunktet: Det er nok Kentons fantastiske løp etter en håpløs ball og medfølgende taklingen ved Crewes 16-meter som ga ham gult kort......og Becks mål da!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #298 på: Januar 15, 2008, 10:47:25 »
Ã… gi åttere til noen på en såpass middelmådig dag er jeg uenig i.
Men så er jeg generelt euenig i den "britiske" måten å gi poeng på.
10 mener jeg skal være forbeholdt prestasjoner a la Diego Maradona i Mexico 1986.
Verdensklasse, med andre ord.
5 er helt grei innsats.

1-3 er skalaen man kunne vurdere Foxe etter på høyrebacken.

Opplysner mest for at folket skal forstå at mine egne poeng lenger oppe ikke er fullstendig slakt, noe de vel framstår for om man tar inflasjonen utover i tråden med i betraktningen.
- Leif Olav

Dennis

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #299 på: Januar 15, 2008, 10:50:50 »
Ã… gi åttere til noen på en såpass middelmådig dag er jeg uenig i.
Men så er jeg generelt euenig i den "britiske" måten å gi poeng på.
10 mener jeg skal være forbeholdt prestasjoner a la Diego Maradona i Mexico 1986.
Verdensklasse, med andre ord.
5 er helt grei innsats.

1-3 er skalaen man kunne vurdere Foxe etter på høyrebacken.

Opplysner mest for at folket skal forstå at mine egne poeng lenger oppe ikke er fullstendig slakt, noe de vel framstår for om man tar inflasjonen utover i tråden med i betraktningen.

Jeg har gitt to 8, lojo, men er faktisk helt enig med deg! Grunnen til at jeg gir høye karakterer, grunnes for mye FM-spilling oppigjennom er jeg redd. Liker Dagbladets vurdering av spillere, der, som du sier, 5 er godkjent osv.
Marching on together!