Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15  (Lest 176976 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Stifler

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #180 på: Mai 24, 2010, 13:54:11 »
Beckford- Blackpool ;D ;D

Er jo ikke akkurat så håpløst som du vil ha det til. Dem er jo en PL klubb ::)
-Nr 2 er den første taperen-

olsen leeds

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #181 på: Mai 24, 2010, 14:53:36 »
Neil Kilkenny (Midtbane, Leeds):
Burnley, sammen med QPR og Middlesbrough er forstått å være på jakt etter underskriften til 24-åringen. Midtbanespilleren har ett år igjen av kontrakten sin med Leeds og er verdsatt til ikke mindre enn £3m av de hvite.

asLeeds

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #182 på: Mai 24, 2010, 14:54:31 »
Beckford- Blackpool ;D ;D

Er jo ikke akkurat så håpløst som du vil ha det til. Dem er jo en PL klubb ::)

sant nok,men hva med Everton?
var sikker på at det var der JB skulle til!!
DALHEIM WHITES

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #183 på: Mai 24, 2010, 14:55:51 »
Beckford- Blackpool ;D ;D

Er jo ikke akkurat så håpløst som du vil ha det til. Dem er jo en PL klubb ::)

I ganske nøyaktig en sesong!

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #184 på: Mai 24, 2010, 15:34:40 »
Billy Sharp is a done deal, has been for a few weeks.

Dare Vrsic move to Leeds will be on a seasons–loan, with a view to a permanent deal. to be announce before the world cup starts


Sjølvsagt lause rykter, men likevel veldig spennande.


Dare Vrsic er slovensk landslagsspelar som til dagleg spelar for FC TimiÅŸoara i Romania. Midtbanemann.

Trulsaren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #185 på: Mai 24, 2010, 15:46:26 »
Out– Jermaine Beckford– Blackpool Free
Njaaa.. Kanskje det kan ligge noe i det? Om jeg ikke tar helt feil er Blackpool's svakeste lagdel angrepet, og med 850 mill for opprykket kan det godt hende at de har skrapt sammen litt til Becks. Synes absolutt den kan stemme...
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #186 på: Mai 24, 2010, 15:54:38 »
Out– Jermaine Beckford– Blackpool Free
Njaaa.. Kanskje det kan ligge noe i det? Om jeg ikke tar helt feil er Blackpool's svakeste lagdel angrepet, og med 850 mill for opprykket kan det godt hende at de har skrapt sammen litt til Becks. Synes absolutt den kan stemme...

I Blackpool kan han dessuten fortsatt være "stjerne". I Everton vil han trolig drukne i mengden av bedre spillere og i tillegg sannsynligvis slite benken. Men et rykte er kun et rykte..
Super Leeds since 1968

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #187 på: Mai 24, 2010, 18:42:38 »
Njaaa.. Kanskje det kan ligge noe i det? Om jeg ikke tar helt feil er Blackpool's svakeste lagdel angrepet, og med 850 mill for opprykket kan det godt hende at de har skrapt sammen litt til Becks. Synes absolutt den kan stemme...

850 millioner for opprykk til P.L, kan vel umulig være en realitet  :- :-\ :-\?

Trulsaren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #188 på: Mai 24, 2010, 18:44:53 »
http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/lille-blackpool-rykket-opp-til-premier-league-3213181.html

"Opprykket er verdt rundt 900 millioner kroner og er rene lottogevinsten for klubben som har fostret spillere som Sir Stanley Matthews, Stan Mortensen og Jimmy Armfield. "
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #189 på: Mai 24, 2010, 19:49:01 »
Grayson til Skysports: - Negotiations are ongoing



"We've had a lot of discussions with agents and players and clubs, and there are areas we need to strengthen.

Negotiations are ongoing at the moment, and I'm not going to say that we're close with this or that because until something is signed, sealed and delivered that's not my style."

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6169997,00.html
« Siste redigering: Mai 24, 2010, 19:51:47 av Per-Stian »

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #190 på: Mai 24, 2010, 20:37:48 »
Ok  :) Men sprøtt!!!

Askertiger

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #191 på: Mai 25, 2010, 09:15:33 »
Billy Sharp is a done deal, has been for a few weeks


23 May 2010 09:34:40
Dare Vrsic move to Leeds will be on a seasons–loan, with a view to a permanent deal. to be announce before the world cup starts


http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-Whites-linked-with.6314402.jp?

Iflg denne linken har Billy Sharp ikke hørt et ord fra Leeds. Neppe en done deal da....  ::)
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #193 på: Mai 25, 2010, 13:14:00 »
More on "our" (new) Billy:

http://www.thestar.co.uk/blades/Sheffield-United-star-Billy-at.6316936.jp

 :)

Bidding war....da er vel vi ferdige?  ???
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #194 på: Mai 25, 2010, 13:15:48 »
En lite spestig kommentar fra Covs nye manager Boothoyd om Doyle:

"I know all about Michael," he said, "because he played against Colchester twice last season.

http://www.coventrytelegraph.net/coventry-city-fc/coventry-city-fc-news/2010/05/25/aidy-boothroyd-happy-with-michael-doyle-s-leeds-united-move-92746-26514768/
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #195 på: Mai 25, 2010, 13:27:48 »
Jeg er redd for at Micky Doyle blir hentet til klubben i løpet av sommeren. Håper Grayson sikter høyere. Jeg blir skuffet hvis signeringer som Doyle og Collins blir gjort. To spillere som ikke blir satset på av middelmådige Championship-klubber.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Stifler

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #196 på: Mai 25, 2010, 14:28:42 »
Jeg er redd for at Micky Doyle blir hentet til klubben i løpet av sommeren. Håper Grayson sikter høyere. Jeg blir skuffet hvis signeringer som Doyle og Collins blir gjort. To spillere som ikke blir satset på av middelmådige Championship-klubber.

auren

Tror nok Doyle gjør en større jobb enn det vi ser på tv og det vi hører på Radio.
Etter det jeg har sett av han på TV virker det som Doyle er en type spiller som gir alt og jobber steinhardt. Leeds - Bristol kampen syntes jeg at han var topp 3 på Leeds laget. Slike spillere er vanskelig å legge merke til, men kan gjøre store forskjeller i kamper.
-Nr 2 er den første taperen-

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #197 på: Mai 25, 2010, 16:23:38 »
Jeg er redd for at Micky Doyle blir hentet til klubben i løpet av sommeren. Håper Grayson sikter høyere. Jeg blir skuffet hvis signeringer som Doyle og Collins blir gjort. To spillere som ikke blir satset på av middelmådige Championship-klubber.

auren

I sommer burde vi sjølsagt kun hente spillere som har en teoretisk mulighet til å mestre nivået i premier league.Det har ikkje verken Doyle eller Collins,så nei takk fra meg 8)

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #198 på: Mai 25, 2010, 16:24:11 »
Jeg er redd for at Micky Doyle blir hentet til klubben i løpet av sommeren. Håper Grayson sikter høyere. Jeg blir skuffet hvis signeringer som Doyle og Collins blir gjort. To spillere som ikke blir satset på av middelmådige Championship-klubber.

auren

Tror nok Doyle gjør en større jobb enn det vi ser på tv og det vi hører på Radio.
Etter det jeg har sett av han på TV virker det som Doyle er en type spiller som gir alt og jobber steinhardt. Leeds - Bristol kampen syntes jeg at han var topp 3 på Leeds laget. Slike spillere er vanskelig å legge merke til, men kan gjøre store forskjeller i kamper.

Er litt enig med Stifler her.
Har sett Leeds og Doyle live 3 ganger denne sesongen og vart imponert over hans innsats for laget.
Derimot om han er det defansive ankeret som tar Leeds opp til PL tviler eg på, men er trygg på at han kan gjere ein god jobb i championship.
COME ON LEEDS !!

GeirO

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #199 på: Mai 25, 2010, 16:35:39 »
No Doyle for me. Recejcted!
MOT

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #200 på: Mai 25, 2010, 17:03:16 »
25 May 2010 15:00:21
After last week annoucing that they had been in negotiations with a Eastern European footballer but had failed to agree terms, Andrija Kaluđerović has lowered his wage demands and will sign for Leeds United in the very near future. Do not know much about him except that he is a bright talent who is expected to play an important role in the Serbian National team in the future.

Andrija was spotted by Gwyn Williams and Leeds will be looking to further expand their scouting network further into the European Leagues as well..

 

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #201 på: Mai 25, 2010, 17:56:40 »
25 May 2010 15:00:21
After last week annoucing that they had been in negotiations with a Eastern European footballer but had failed to agree terms, Andrija Kaluđerović has lowered his wage demands and will sign for Leeds United in the very near future. Do not know much about him except that he is a bright talent who is expected to play an important role in the Serbian National team in the future.

Andrija was spotted by Gwyn Williams and Leeds will be looking to further expand their scouting network further into the European Leagues as well..

 
Uten å ha noe som helst kjennskap til han i det hele tatt har han en kamp for Serbia og kan være spennende! Gir denne gutten en sjanse om han skulle dukke opp!

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #202 på: Mai 25, 2010, 18:33:03 »
No Doyle for me. Recejcted!
som squadplayer är han ok, men inte som förste defensive mittfältare i CCC
 

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #203 på: Mai 25, 2010, 21:11:03 »
25 May 2010 19:37:41
LEEDS UTD NEWS

INS:
Sanchez Watt (Loan)–Arsenal
Neill Collins (Free)–PNE
Wojciech Szczesny (Loan)–Arsenal
Gary McSheffrey (Free)–Unattached
Michael Doyle (Free)–Coventry
Nick Montgomery (Free)–Sheff.Utd
Barry Conlon (Undisclosed)–Chesterfield
Marc Pugh (£450k)–Hereford

OUTS:
Casper Ankergren (Free)–Portsmouth
Rui Marques (released)
Lubomir Michalik (released)
Alan Sheehan (released)
Andrew Robinson (released)
Tresor Kandol (released)
Andrew Milne released)
Mike Whitwell (released)
Ryan Jones (released)
Sam Jones (released)
Callum Williams (released)
Adam Watson (released)
Jason Crowe (£250k)–Blackpool
Neil Kilkenny (£3m)–QPR/Burnley/Middlesbrough

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #204 på: Mai 25, 2010, 22:19:52 »
Hvis dette skulle bli fasiten på spillere inn og ut før sesongen blir jeg veldig skuffet. Vi er vel knapt nok styrket i forhold til den stallen som avsluttet sesongen. Håper og tror at Grayson klarer å trylle frem enda bedre spillere.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #205 på: Mai 25, 2010, 22:30:43 »
Ja, dette var stusselege rykter :-\ Vert dette fasiten, skal vi måtte kjempe hardt for å halde plassen.

PS! Beckford burde stå på lista over "Outs".

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #206 på: Mai 25, 2010, 23:11:06 »
uff, ja dette var veldig overraskende.. ;D ;D ;D


Evig Pint

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #208 på: Mai 25, 2010, 23:41:17 »
25 May 2010 15:00:21
After last week annoucing that they had been in negotiations with a Eastern European footballer but had failed to agree terms, Andrija Kaluđerović has lowered his wage demands and will sign for Leeds United in the very near future. Do not know much about him except that he is a bright talent who is expected to play an important role in the Serbian National team in the future.

Andrija was spotted by Gwyn Williams and Leeds will be looking to further expand their scouting network further into the European Leagues as well..

 
Uten å ha noe som helst kjennskap til han i det hele tatt har han en kamp for Serbia og kan være spennende! Gir denne gutten en sjanse om han skulle dukke opp!

Andrija Kaluđerović or Kaludjerović (Serbian Cyrillic: Aндриja Kaлуђеровић ; born 5 July 1987 in Bačka Topola) is a Serbian professional footballer, whose position is striker. He currently plays for Serbian SuperLiga club FK Rad Belgrade.

Slikt synes jeg er spennende! Bra at vi utvider horisonten vår litt. Det finnes mye kvalitet ute i den store verden. Serbia (m.fler) er et land som begynner å få et ganske godt landslag etter hvert. At han har en landskamp for dem (22 år) vitner i hvert fall om at det bor noe i ham.  :) Liker slike rykter! Mye mer spennende enn rejects fra Coventry, Preston og Derby!
Marching on together

Evig Pint

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #209 på: Mai 25, 2010, 23:41:57 »
Er det noe hold i at Casper skal til Portsmouth?
Marching on together