Skrevet av Emne: Kampen om Play Off 2017  (Lest 49397 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: Sesongavslutningen
« Svar #90 på: Mars 08, 2017, 11:51:37 »
For jævlig at vi ikke skal klare å rykke opp  >:( Hater playoff, og får helt vondt innvendig av å tenke på nok en tapt opprykksfinale :( Hvis det blir som jeg frykter, nemlig at Hudds slår oss ut, så vil det være nesten umulig å bære :(

Satser på at Hudds rykker direkte opp og at vi klår Sheffield Wednesday i play off finalen  :)

auren
Jeg tror dessverre at det ikke spiller noen rolle hvem vi møter i en eventuell finale...vi er dømt til å tape :( Sorry....

For et sytete innlegg.

Om vi møter Sheff Wed i en eventuell finale så har vi et psykisk overtak på dem.
Vi har faktisk slått dem i begge oppgjør hittil i sesongen.

Møter vi Huddersfield i en finale, så har de et psykisk overtak på Leeds.

De jeg absolutt IKKE vil møte i en finale er Brighton eller Fulham.

Uansett, i en finale vil dagsformen avgjøre.
Har du fulgt med på Leeds United og finaler de siste 40 år...?

Har vært supporter i 25 år og fått med meg 2 tapte finaler, men tar likevel ikke sorgene på forskudd. Alle gode ting er 3.
Er veldig glad for den sesongen vi er inne i nå og ser frem til et eventuelt playoff spill. Tror de andre lagene frykter oss like mye som vi frykter dem  ;)
Direkte opprykk er selvfølgelig å foretrekke, men det ser urealistisk ut nå.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Xern

Sv: Sesongavslutningen
« Svar #91 på: Mars 08, 2017, 15:43:53 »
Måtte inn å sjekke, og jeg kan bekrefte at på Wembley kan banen stormes om vi går opp  ;)

(Mange visste nok dette fra før)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Josch

Sv: Sesongavslutningen
« Svar #92 på: Mars 08, 2017, 17:59:26 »
Gamle finaler har lite å si i 2017. I 2006 var Watford et bedre lag enn Leeds . Punktum. Denne gang bør vi unngå Huddersfield i semifinale. De andre er vi på høyde med. Og vi må slå Hudds på Wembley. Da rykker vi opp.
« Siste redigering: Mars 08, 2017, 21:13:12 av Josch »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28934
  • Total likes: 2647
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongavslutningen
« Svar #93 på: Mars 08, 2017, 19:20:15 »
Ian McMullen‏ @cadillacjukebox  10m
10 minutes ago
Games v Top 7

Newcastle 3
Brighton 1
Huddersfield 1
Leeds 3
Reading 2
Sheff Weds 3
Fulham3

#lufc

Norwich play 5 of Top 7
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Josch

Sv: Sesongavslutningen
« Svar #94 på: Mars 08, 2017, 21:28:47 »
Av disse 3  skal Leeds spille  mot Brighton og  N'castle. Hittil har  vi tapt alle 4 kamper mot top 3 (2xHudds, Brighton , N'castle). Det er neppe tilfeldig.

Det blir spennende å se om Leeds klarer poeng mot disse to øverste på tabellen. Jeg vil bli veldig overrasket (og fornøyd) om vi får mer enn 2 poeng i de kampene.

RoarG

Sv: Sesongavslutningen
« Svar #95 på: Mars 08, 2017, 21:29:24 »
Skjønner ikke denne angsten for finaler. Vi går jo ikke rett opp, og da kan man ikke henge nebbet dersom vi skulle få 3 ekstra sjanser. Hvorfor denne frykten for Hudds? Herregud, rykker vi opp skal vi møte mye bedre motstand enn dem. Så, det er et fett hvem vi møter i play off. Vi må slå dem okke som.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Sesongavslutningen
« Svar #96 på: Mars 09, 2017, 07:41:47 »
Av disse 3  skal Leeds spille  mot Brighton og  N'castle. Hittil har  vi tapt alle 4 kamper mot top 3 (2xHudds, Brighton , N'castle). Det er neppe tilfeldig.

Det blir spennende å se om Leeds klarer poeng mot disse to øverste på tabellen. Jeg vil bli veldig overrasket (og fornøyd) om vi får mer enn 2 poeng i de kampene.

Brighton med key man i midtforsvaret skadet ut sesongen, hentet inn Forren denne uke.
Tøff kamp mot Derby i morgen...også oss på Elland road neste lørdag!
 

berlin

Sv: Sesongavslutningen
« Svar #97 på: Mars 09, 2017, 09:57:20 »
Skjønner ikke denne angsten for finaler. Vi går jo ikke rett opp, og da kan man ikke henge nebbet dersom vi skulle få 3 ekstra sjanser. Hvorfor denne frykten for Hudds? Herregud, rykker vi opp skal vi møte mye bedre motstand enn dem. Så, det er et fett hvem vi møter i play off. Vi må slå dem okke som.

Enig.

3 cupfinaletap på 70-tallet, ett på 90-tallet og 2 PO-tap på 2000-tallet påvirker ikke dagens Leeds.
Mulig ekstra press (fordi vi er Leeds United) spiller inn, men det tror jeg ikke. De 2 eller 3 PO-kampene
lever sitt eget liv.

Bjorn

Sv: Sesongavslutningen
« Svar #98 på: Mars 09, 2017, 10:21:28 »
Skjønner ikke denne angsten for finaler. Vi går jo ikke rett opp, og da kan man ikke henge nebbet dersom vi skulle få 3 ekstra sjanser. Hvorfor denne frykten for Hudds? Herregud, rykker vi opp skal vi møte mye bedre motstand enn dem. Så, det er et fett hvem vi møter i play off. Vi må slå dem okke som.

Enig.

3 cupfinaletap på 70-tallet, ett på 90-tallet og 2 PO-tap på 2000-tallet påvirker ikke dagens Leeds.
Mulig ekstra press (fordi vi er Leeds United) spiller inn, men det tror jeg ikke. De 2 eller 3 PO-kampene
lever sitt eget liv.

Enig. Og de tre andre lagene vil i så fall være likestillt Leeds i å være der til slutt. De 3 kampene play-off lever sitt eget liv og 3 lag vil kanskje føle seg snytt, mens ett lag er oppe skyene av glede, og vil drite langt i hvordan de klarte det, bare de gjorde det. Noen poeng til nå så er vi med i potten!
 
Marching On! 4276

auren

Sv: Sesongavslutningen
« Svar #99 på: Mars 09, 2017, 10:43:22 »
Likevel så ligger det alltids en psykologisk effekt her. Dette med at Leeds aldri lykkes i finaler får jo spillerne med seg via journalister, media og sosiale medier. At man blir litt påvirket kan tenkes. Men det kan også virke motsatt - at nå skal vi faen meg lykkes!

Uansett så ser vi lignende scenarier med bogey lag. Det er alltid noen lag som vi gjør det tradisjonelt dårlig mot. Så er spørsmålet om dette er tilfeldigheter eller den psykologiske faktoren, eventuelt andre faktorer (lang reisevei, spesiell bane, ivrige fans etc.).

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Sesongavslutningen
« Svar #100 på: Mars 09, 2017, 11:37:51 »
Likevel så ligger det alltids en psykologisk effekt her. Dette med at Leeds aldri lykkes i finaler får jo spillerne med seg via journalister, media og sosiale medier. At man blir litt påvirket kan tenkes. Men det kan også virke motsatt - at nå skal vi faen meg lykkes!

Uansett så ser vi lignende scenarier med bogey lag. Det er alltid noen lag som vi gjør det tradisjonelt dårlig mot. Så er spørsmålet om dette er tilfeldigheter eller den psykologiske faktoren, eventuelt andre faktorer (lang reisevei, spesiell bane, ivrige fans etc.).

auren
Hvis vi går ut fra at stillingen i mai er status quo, vil disse lagene havne på play off: 3) Hudds, 4) Leeds, 5) Reading, 6) Sheff Wed. Vi kommer derfor til å møte Reading. Kan ikke se at reiseavstanden Leeds-Reading er plagsomt lang. Finalen går uansett på Wembley, og dit må begge finalelagene reise til. Samme for meg hvilket av disse lagene vi møter, for vi skal opp via play off uansett.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Sesongavslutningen
« Svar #101 på: Mars 09, 2017, 11:39:45 »
Den psykologiske faktoren med tap tilbake i tid i viktige kamper er det vel først og fremst vi supportere som sliter med.
 

Sydhagen

Sv: Sesongavslutningen
« Svar #102 på: Mars 09, 2017, 11:42:35 »
Håper vi møter Reading i playoff semi og Sheff Wed i finalen.
Da er opprykket spikret.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28934
  • Total likes: 2647
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongavslutningen
« Svar #103 på: Mars 09, 2017, 12:07:20 »
Den psykologiske faktoren med tap tilbake i tid i viktige kamper er det vel først og fremst vi supportere som sliter med.
Det tror jeg du har rett i, Kato.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Sesongavslutningen
« Svar #104 på: Mars 09, 2017, 16:44:51 »
Den psykologiske faktoren med tap tilbake i tid i viktige kamper er det vel først og fremst vi supportere som sliter med.
Enda godt det ikke er vi som spiller, da.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Josch

Sv: Sesongavslutningen
« Svar #105 på: Mars 09, 2017, 19:37:49 »
Den psykologiske faktoren med tap tilbake i tid i viktige kamper er det vel først og fremst vi supportere som sliter med.

Enig. Idrettsutøvere (individuelle) kan få en psykisk sperre pga dette komplekset (stadig mislykkes i mesterskap) , eller lag der de samme spillerne mislykkes i finaler gang på gang. Dagens Leeds-spillere har ikke noe slikt med seg i kofferten.  Det beste laget pleier å vinne.

Kjell Skjerven

Sv: Sesongavslutningen
« Svar #106 på: Mars 10, 2017, 15:31:53 »
Maa ogsaa hugse paa at det er alltid 4 lag i ein play off og da er kun eit som vil rykke opp og tre som ikkje klarer det. Slik har det vaert i mange aar i Football League. Ergo har vel dei fleste klubbene som har vaert i play off ein slags negativ utteljing.
Side before self,every time.

GeirO

Sv: Sesongavslutningen
« Svar #107 på: Mars 10, 2017, 20:34:54 »
Den psykologiske faktoren med tap tilbake i tid i viktige kamper er det vel først og fremst vi supportere som sliter med.

Enig. Idrettsutøvere (individuelle) kan få en psykisk sperre pga dette komplekset (stadig mislykkes i mesterskap) , eller lag der de samme spillerne mislykkes i finaler gang på gang. Dagens Leeds-spillere har ikke noe slikt med seg i kofferten.  Det beste laget pleier å vinne.

En annen fortolkning er at dagens spillere stadig blir tutet ørene fulle med dette komplekset, og etterhvert begynner de selv å tro på det. Selvtilliten synker og et selvoppfyllende profeti inntreffer.
MOT

Josch

Sv: Sesongavslutningen
« Svar #108 på: Mars 10, 2017, 21:40:46 »
Den psykologiske faktoren med tap tilbake i tid i viktige kamper er det vel først og fremst vi supportere som sliter med.

Enig. Idrettsutøvere (individuelle) kan få en psykisk sperre pga dette komplekset (stadig mislykkes i mesterskap) , eller lag der de samme spillerne mislykkes i finaler gang på gang. Dagens Leeds-spillere har ikke noe slikt med seg i kofferten.  Det beste laget pleier å vinne.

En annen fortolkning er at dagens spillere stadig blir tutet ørene fulle med dette komplekset, og etterhvert begynner de selv å tro på det. Selvtilliten synker og et selvoppfyllende profeti inntreffer.

Spillerne ble også tutet ørene fulle at de ikke kunne nå play off før sesongen startet. Likevel har laget overasket. Så lenge de har mer tro på Garry Monk enn omgivelsene så spiller ikke historien og all verdens skriverier ikke noen rolle. Skribenter og "forståsegpåere" er overvurdert.  Her er den siste dumme spådommen  jeg har funnet:
http://championshipnorge.com/?p=10770

Kato

Kampen om Play Off 2017
« Svar #109 på: Mars 11, 2017, 07:25:56 »
Brighton og Newcastle dundrer mot PL. Bare å belage seg på nerveslitet i mai. Færre lag enn tidligere er med i denne kampen. I går forsvant Derby, som kan få maks 77 poeng om de vinner sine 9 siste. Og det gjør de ikke.

Da er det 7 lag igjen som sloss om 4 plasser.

Preston: 53 poeng. 10 kamper igjen. Maks 83 poeng. Svært liten sjanse for at de blander seg inn. Knalltøft program med 5 av de 9 fremste igjen. 3 prosent sjanse.


Norwich: 53 poeng og samme forutsetninger som over. Sparket Neil i går. Kan få en kortsiktig effekt, men rekker neppe PO. Møter tøff motstand også de med 5 av topp 9. Men det betyr også at de har mulighet å ta innpå. Har vist at de har hatt nivået inne. Gir de litt større sjanse enn Preston. 5 prosent sjanse.


Fulham: 57 poeng, kamp til gode. 2-5 poeng bak PO etter den. Møter 4 av topplagene. Kan være 8 poeng bak etter helgens bortekamp mot Newcastle. God form, ubeseiret siste 6. 25 prosent sjanse.


Sheff Wed: 62 poeng, 36 kamper. Møter 2 av topp 9, har et greit kampprogram trolig mot flere som har lite å spille om. Knallsterke sist mot Norwich, vunnet 5 av de 8 siste. 65 prosent sjanse.


Reading: 64 poeng, 36 kamper. Svak målforskjell, møter 2 av topp 9. Vunnet 1 av 4 siste, dog møtt de 3 topplagene. 70 prosent sjanse.


Leeds: 65 poeng, 36 kamper. Møter 5 av topp 9. 3-2-0 på de fem siste. Klart tøffere program enn Reading og Sheff Wed. 70 prosent sjanse.


Huddersfield: 68 poeng, 35 kamper. Greit program med Norwich og Preston igjen av topp 9. Flere andre møtes innbyrdes. 7-0-1 på de 8 siste. På det nærmeste klare. 95 prosent sjanse.


Ser for meg play-offskillet går på 75 poeng i år.
« Siste redigering: Mars 11, 2017, 07:55:53 av Kato »
 

Leedsfan

Kampen om Play Off 2017
« Svar #110 på: Mars 11, 2017, 08:21:11 »
Newcastle
Brighton
--------------------
Huddersfield
Sheffield Wednesday
Leeds United
Reading

Semifinale 1: Huddersfield - Reading
Semifinale 2 Leeds United - Sheffield Wednesday

Finale: Leeds United - Huddersfield

Bare å bestille tur til London 29 mai?
« Siste redigering: Mars 11, 2017, 14:22:17 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #111 på: Mars 11, 2017, 10:38:29 »
Eg tror vi må sikt oss inn på play off, og med de siste 15 årene i tankene vil jo det være et gigantisk steg i rett retning. Du undervurderer en mulighet i dette puslespillet, eg tror Huddersfield faktisk kan klare direkte opprykk med litt hjelp fra Leeds neste helg. Tror også Fulham kan rote seg inn i play off, på bekostning av Reading. Så blir det viktig for oss å beholde 4.plassen, hjemmekamp til slutt i semien er en kjempefordel. Så da blir dette play off:

Fulham-Brighton
Sheffield W-Leeds

Så da tar vi Wednesday i semien, men møter overmakten i finalen. Seriestart sesongen 2017/18 blir 5.august.

Kato

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #112 på: Mars 11, 2017, 10:52:12 »
Eg tror vi må sikt oss inn på play off, og med de siste 15 årene i tankene vil jo det være et gigantisk steg i rett retning. Du undervurderer en mulighet i dette puslespillet, eg tror Huddersfield faktisk kan klare direkte opprykk med litt hjelp fra Leeds neste helg. Tror også Fulham kan rote seg inn i play off, på bekostning av Reading. Så blir det viktig for oss å beholde 4.plassen, hjemmekamp til slutt i semien er en kjempefordel. Så da blir dette play off:

Fulham-Brighton
Sheffield W-Leeds

Så da tar vi Wednesday i semien, men møter overmakten i finalen. Seriestart sesongen 2017/18 blir 5.august.

Ja, har forutsatt at Brighton går direkte opp. Uansett, det laget som blir nr 3 av de to er bortimot sikret play-off.

Jeg tror play-off ser slik ut:

Sheff Wed - Huddersfield
Leeds - Reading
« Siste redigering: Mars 11, 2017, 10:55:18 av Kato »
 

Nørgaard

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #113 på: Mars 11, 2017, 11:06:19 »
Newcastle
Brighton
--------------------
Huddersfield
Sheffield Wednesday
Leeds United
Reading

Semifinale 1: Huddersfield - Reading
Semifinale 2 Leeds United - Sheffield Wednesday

Finale: Leeds United - Huddersfield

Bare å bestille tur til London 29 may?

Hvis finalen er mod Hudds, rykker vi ikke op. Alle andre modstandere og jeg tror på det.

auren

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #114 på: Mars 11, 2017, 11:11:28 »
Kamper i dag:

Villa-Wednesday: H
Brentford-Hudders: U
Leeds-QPR: H
Newcastle-Fulham: U
Norwich-Blackburn: H
Preston-Reading: U

Har indikert mine tips. Mange tøffe kamper dette og ikke enkelt for noen av topp 9 lagene. Vinner vi og Fulham taper så er vi stort sett sikret play off tror jeg.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #115 på: Mars 11, 2017, 12:04:46 »
Brighton og Newcastle dundrer mot PL. Bare å belage seg på nerveslitet i mai. Færre lag enn tidligere er med i denne kampen. I går forsvant Derby, som kan få maks 77 poeng om de vinner sine 9 siste. Og det gjør de ikke.

Da er det 7 lag igjen som sloss om 4 plasser.

Preston: 53 poeng. 10 kamper igjen. Maks 83 poeng. Svært liten sjanse for at de blander seg inn. Knalltøft program med 5 av de 9 fremste igjen. 3 prosent sjanse.


Norwich: 53 poeng og samme forutsetninger som over. Sparket Neil i går. Kan få en kortsiktig effekt, men rekker neppe PO. Møter tøff motstand også de med 5 av topp 9. Men det betyr også at de har mulighet å ta innpå. Har vist at de har hatt nivået inne. Gir de litt større sjanse enn Preston. 5 prosent sjanse.


Fulham: 57 poeng, kamp til gode. 2-5 poeng bak PO etter den. Møter 4 av topplagene. Kan være 8 poeng bak etter helgens bortekamp mot Newcastle. God form, ubeseiret siste 6. 25 prosent sjanse.


Sheff Wed: 62 poeng, 36 kamper. Møter 2 av topp 9, har et greit kampprogram trolig mot flere som har lite å spille om. Knallsterke sist mot Norwich, vunnet 5 av de 8 siste. 65 prosent sjanse.


Reading: 64 poeng, 36 kamper. Svak målforskjell, møter 2 av topp 9. Vunnet 1 av 4 siste, dog møtt de 3 topplagene. 70 prosent sjanse.


Leeds: 65 poeng, 36 kamper. Møter 5 av topp 9. 3-2-0 på de fem siste. Klart tøffere program enn Reading og Sheff Wed. 70 prosent sjanse.


Huddersfield: 68 poeng, 35 kamper. Greit program med Norwich og Preston igjen av topp 9. Flere andre møtes innbyrdes. 7-0-1 på de 8 siste. På det nærmeste klare. 95 prosent sjanse.


Ser for meg play-offskillet går på 75 poeng i år.

Interessant fremstilling, Kato.
De 4 som besitter plassene i dag gjør det også etter 46 spilte kamper, med Fulham som den sterkeste
utfordreren.
Jeg tror ikke 75 poeng holder, det er kun 10 poeng for f.eks Leeds det.
Jeg ser for meg rundt 78 poeng. Ikke mer, da er det er flust av innbyrders oppgjør totalt sett for lagene du lister.

Lundewhites

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #116 på: Mars 11, 2017, 12:22:41 »
Brighton og Newcastle dundrer mot PL. Bare å belage seg på nerveslitet i mai. Færre lag enn tidligere er med i denne kampen. I går forsvant Derby, som kan få maks 77 poeng om de vinner sine 9 siste. Og det gjør de ikke.

Da er det 7 lag igjen som sloss om 4 plasser.

Preston: 53 poeng. 10 kamper igjen. Maks 83 poeng. Svært liten sjanse for at de blander seg inn. Knalltøft program med 5 av de 9 fremste igjen. 3 prosent sjanse.


Norwich: 53 poeng og samme forutsetninger som over. Sparket Neil i går. Kan få en kortsiktig effekt, men rekker neppe PO. Møter tøff motstand også de med 5 av topp 9. Men det betyr også at de har mulighet å ta innpå. Har vist at de har hatt nivået inne. Gir de litt større sjanse enn Preston. 5 prosent sjanse.


Fulham: 57 poeng, kamp til gode. 2-5 poeng bak PO etter den. Møter 4 av topplagene. Kan være 8 poeng bak etter helgens bortekamp mot Newcastle. God form, ubeseiret siste 6. 25 prosent sjanse.


Sheff Wed: 62 poeng, 36 kamper. Møter 2 av topp 9, har et greit kampprogram trolig mot flere som har lite å spille om. Knallsterke sist mot Norwich, vunnet 5 av de 8 siste. 65 prosent sjanse.


Reading: 64 poeng, 36 kamper. Svak målforskjell, møter 2 av topp 9. Vunnet 1 av 4 siste, dog møtt de 3 topplagene. 70 prosent sjanse.


Leeds: 65 poeng, 36 kamper. Møter 5 av topp 9. 3-2-0 på de fem siste. Klart tøffere program enn Reading og Sheff Wed. 70 prosent sjanse.


Huddersfield: 68 poeng, 35 kamper. Greit program med Norwich og Preston igjen av topp 9. Flere andre møtes innbyrdes. 7-0-1 på de 8 siste. På det nærmeste klare. 95 prosent sjanse.


Ser for meg play-offskillet går på 75 poeng i år.
Jeg tenkte jeg skulle være uenig med deg og gi Fulham den siste plassen, men... Du har nok rett. Men jeg trur en må opp på minst 77 poeng.
1. Newcastle 97 poeng
2. Brighton 95 poeng
3. Huddersfield 93 poeng
4. Leeds 84 poeng
5. Sheffield W. 80 poeng
6. Fulham 79 poeng
7. Reading 79 poeng

Leeds eller Sheffield møter Huddersfield i finalen.
Jeg trur dessverre vi spiller i Championship neste sesong og.
« Siste redigering: Mars 11, 2017, 18:32:19 av Lundewhites »
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Kato

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #117 på: Mars 11, 2017, 13:04:46 »
Som dere sier, etter dagen i dag kan en god del av forutsetningene være endret. Newcastle - Fulham i så måte en svært interessant kamp for play-offen.
 

Kato

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #118 på: Mars 11, 2017, 18:15:06 »
Etter dagens resultater drister jeg meg til følgende prosentfordeling:

Huddersfield 98 prosent (95% tidligere)
Leeds 68 prosent (70% tidligere)
Reading 60 prosent (65% tidligere)
Sheff Wed 60 prosent (65% tidligere)
Fulham 50 prosent (25% tidlligere)
Preston 5 prosent (3% tidligere)
Norwich 3 prosent (5% tidligere)

Formutviklingen taler klart til Fulhams fordel. Norwich mer eller mindre ute av det. Preston dark horse med ett tap på åtte.

Leeds, Sheff Wed og Reading ikke i toppslag.

Jeg frykter formen vår og kampprogrammet. Det blir en kamp til døra om play off.
« Siste redigering: Mars 11, 2017, 18:32:22 av Kato »
 

DenHviteYeboah

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #119 på: Mars 11, 2017, 18:47:15 »
Hvor mange tråder har vi nå som omhandler playoff..? 17?