Skrevet av Emne: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2  (Lest 3999 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« på: April 24, 2024, 22:03:30 »
47 timer til avspark i sesongens viktigste kamp. Her må vi nesten vinne for å ha mulighet til å klare direkte opprykk. QPR sliter i bunnstriden og vil nok si seg godt fornøyd med ett poeng. Forventer derfor et kampbilde der vi har ballen klart mest. Håper bare at vi setter sjansene, som sist mot Boro.

Laget blir nok det samme som mot Boro tenker jeg. Tidlig tips: 0-2 (Summerville og Rutter).

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #1 på: April 25, 2024, 08:48:43 »
Snakk om thriller-finish da! 
Her kan vi lage en 4 poengs luke til Ipswich, og vi har mye bedre målforskjell...noe som også er verdt ett poeng ;).
Vi så klart mere pigge`ut på mandag, spilte mer i lengderetning - da Boro`også spilte offensivt.
Som du skriver her auren, QPR vil nok ligge lavere- jeg vil bare ha godt balltempo og stor bevegelse fremover ...slik at det blir mange av stikkerne`fra Rutter og Gruev til våre der foran.  Tidlig mål for oss hadde vært gromt!

Tips : 1-3 Leeds

Dennis

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #2 på: April 25, 2024, 09:51:39 »
Noen som har sett QPR under Cifuentes? Jeg har kun sett klipp, men i tida i Sandefjord så var det til tider forsøk på å være et mer spillende lag.

Derfor spent på om de kommer til å ligge i blokka eller prøve noe mer på eget spill også.

Det skal også veldig mye til for at QPR rykker ned. Det er fire poeng ned med to kamper igjen og to av lagene under har kamp mot hverandre. La inn kun resultater med ugunst for QPR i en predictor og da kan de ende opp med å gå ned med to poengs margin, men da gav jeg også H'field seier mot Ipswich.

Poenget er at QPR ikke er sikret å holde seg, men det skal mye til. Om det betyr høye eller lave skuldre, prøve å ri på ett poeng og kontringer eller et forsøk på å spille fin fotball i siste hjemmekamp - det får vi først vite i morra kveld. Med andre ord, en øvelse helt uten effekt. ;D
« Siste redigering: April 25, 2024, 09:59:53 av Dennis »
Marching on together!

Dennis

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #3 på: April 25, 2024, 10:03:21 »
47 timer til avspark i sesongens viktigste kamp. Her må vi nesten vinne for å ha mulighet til å klare direkte opprykk. QPR sliter i bunnstriden og vil nok si seg godt fornøyd med ett poeng. Forventer derfor et kampbilde der vi har ballen klart mest. Håper bare at vi setter sjansene, som sist mot Boro.

Laget blir nok det samme som mot Boro tenker jeg. Tidlig tips: 0-2 (Summerville og Rutter).

auren

Selv om situasjonen ikke var lik sist vi gikk opp, så kan faktisk seier i morra ende med direkte opprykk før neste kampdag. På samme tid kan tap i morra ende med at sjansen for direkte opprykk er borte mot Southampton.

Jeg holdt på å skrive at dette er typisk Leeds, men det stemmer jo på ingen måte. Vi har vela rundt i store deler av de siste to tiårene og hatt absolutt ingenting å spille for på denne tida av sesongen i et stort antall av de sesongene. Det er jo dette som er grunnen til at man holder med et fotballag. Problemet er limboen det også er, for utfallet har ganske mye å si for om spenningen var god eller ikke. :D
Marching on together!

auren

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #4 på: April 25, 2024, 10:22:00 »
47 timer til avspark i sesongens viktigste kamp. Her må vi nesten vinne for å ha mulighet til å klare direkte opprykk. QPR sliter i bunnstriden og vil nok si seg godt fornøyd med ett poeng. Forventer derfor et kampbilde der vi har ballen klart mest. Håper bare at vi setter sjansene, som sist mot Boro.

Laget blir nok det samme som mot Boro tenker jeg. Tidlig tips: 0-2 (Summerville og Rutter).

auren

Selv om situasjonen ikke var lik sist vi gikk opp, så kan faktisk seier i morra ende med direkte opprykk før neste kampdag. På samme tid kan tap i morra ende med at sjansen for direkte opprykk er borte mot Southampton.

Jeg holdt på å skrive at dette er typisk Leeds, men det stemmer jo på ingen måte. Vi har vela rundt i store deler av de siste to tiårene og hatt absolutt ingenting å spille for på denne tida av sesongen i et stort antall av de sesongene. Det er jo dette som er grunnen til at man holder med et fotballag. Problemet er limboen det også er, for utfallet har ganske mye å si for om spenningen var god eller ikke. :D

Selv uavgjort i morgen kveld kan ende med at vi mister sjansen på direkte opprykk, hvis Ipswich vinner sine neste to kamper. Men uavgjort i morgen kan også gi oss pole position hvis Ipswich ikke vinner sine neste to og f.eks. spiller uavgjort. Fryktelig mye hvis om. Det eneste jeg slår meg litt til ro med er at hvis vi vinner, så skal det mye til at Ipswich vinner sine to neste. Men først må vi vinne da...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #5 på: April 25, 2024, 10:25:58 »
47 timer til avspark i sesongens viktigste kamp. Her må vi nesten vinne for å ha mulighet til å klare direkte opprykk. QPR sliter i bunnstriden og vil nok si seg godt fornøyd med ett poeng. Forventer derfor et kampbilde der vi har ballen klart mest. Håper bare at vi setter sjansene, som sist mot Boro.

Laget blir nok det samme som mot Boro tenker jeg. Tidlig tips: 0-2 (Summerville og Rutter).

auren

Selv om situasjonen ikke var lik sist vi gikk opp, så kan faktisk seier i morra ende med direkte opprykk før neste kampdag. På samme tid kan tap i morra ende med at sjansen for direkte opprykk er borte mot Southampton.

Jeg holdt på å skrive at dette er typisk Leeds, men det stemmer jo på ingen måte. Vi har vela rundt i store deler av de siste to tiårene og hatt absolutt ingenting å spille for på denne tida av sesongen i et stort antall av de sesongene. Det er jo dette som er grunnen til at man holder med et fotballag. Problemet er limboen det også er, for utfallet har ganske mye å si for om spenningen var god eller ikke. :D

Selv uavgjort i morgen kveld kan ende med at vi mister sjansen på direkte opprykk, hvis Ipswich vinner sine neste to kamper. Men uavgjort i morgen kan også gi oss pole position hvis Ipswich ikke vinner sine neste to og f.eks. spiller uavgjort. Fryktelig mye hvis om. Det eneste jeg slår meg litt til ro med er at hvis vi vinner, så skal det mye til at Ipswich vinner sine to neste. Men først må vi vinne da...

auren

Ja.

Det blir mye kalkulator mot slutten, men uansett vil en seier i morra sette veldig sterkt press på Ipswich. De har fortsatt dette i sine hender, men tre Leeds-poeng på Loftus Road i morra betyr i det aller minste at kampen mot Southampton er spennende før start. 
Marching on together!

auren

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #6 på: April 25, 2024, 11:21:27 »
47 timer til avspark i sesongens viktigste kamp. Her må vi nesten vinne for å ha mulighet til å klare direkte opprykk. QPR sliter i bunnstriden og vil nok si seg godt fornøyd med ett poeng. Forventer derfor et kampbilde der vi har ballen klart mest. Håper bare at vi setter sjansene, som sist mot Boro.

Laget blir nok det samme som mot Boro tenker jeg. Tidlig tips: 0-2 (Summerville og Rutter).

auren

Selv om situasjonen ikke var lik sist vi gikk opp, så kan faktisk seier i morra ende med direkte opprykk før neste kampdag. På samme tid kan tap i morra ende med at sjansen for direkte opprykk er borte mot Southampton.

Jeg holdt på å skrive at dette er typisk Leeds, men det stemmer jo på ingen måte. Vi har vela rundt i store deler av de siste to tiårene og hatt absolutt ingenting å spille for på denne tida av sesongen i et stort antall av de sesongene. Det er jo dette som er grunnen til at man holder med et fotballag. Problemet er limboen det også er, for utfallet har ganske mye å si for om spenningen var god eller ikke. :D

Selv uavgjort i morgen kveld kan ende med at vi mister sjansen på direkte opprykk, hvis Ipswich vinner sine neste to kamper. Men uavgjort i morgen kan også gi oss pole position hvis Ipswich ikke vinner sine neste to og f.eks. spiller uavgjort. Fryktelig mye hvis om. Det eneste jeg slår meg litt til ro med er at hvis vi vinner, så skal det mye til at Ipswich vinner sine to neste. Men først må vi vinne da...

auren

Ja.

Det blir mye kalkulator mot slutten, men uansett vil en seier i morra sette veldig sterkt press på Ipswich. De har fortsatt dette i sine hender, men tre Leeds-poeng på Loftus Road i morra betyr i det aller minste at kampen mot Southampton er spennende før start.

Hvis ikke Ipswich taper mot Hull og taper/spiller uavgjort mot Coventry. Da er vi faktisk oppe før siste kamp mot Soton!

Men det scenariet ser jeg på som lite sannsynlig...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28934
  • Total likes: 2648
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #7 på: April 25, 2024, 13:33:16 »
Bamford en doubt. Ville nok rukket den om kampen var lørdag evt søndag
All the players came through Monday. Few hits and knocks causing late decisions. Only major doubt is Bamford because he got a big bruise on his knee.

Bamford fit if it was Saturday or Sunday?
Probably yes.

Presseren
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/daniel-farke-press-conference-live-29057785
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #8 på: April 25, 2024, 13:35:14 »
Litt sårhet på kneet går bra Bambi. Forventer samme ellever som sist. 31 timer og 25 minutter igjen. Nervøs bare å tenke på det...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

rd1

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #9 på: April 25, 2024, 19:14:29 »
Om 26 timer
Bamford avsvimer?
Når vi trenger mål?
Cifuentes glatt som en ål?
Men Farke er smart
Vinneroppskriften han har spart
når det mot slutten butter
Scorer Georgino Rutter
"Who needs Cantona??"

GaryMac

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #10 på: April 26, 2024, 11:36:41 »
Ser optimistisk på det jeg satser på er sesongens nest siste kamp 😀
Samme lag som på mandag?
Evt noe omrokkering på Byram / Gray / Kamara

Fantasyland

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #11 på: April 26, 2024, 11:38:11 »
Vinner vi denne tror jeg vi spiller PL neste sesong. Magefølelsen ? Hårfint. Kanskje 1-2, muligens 1-1.

Eriksen55

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #12 på: April 26, 2024, 12:57:29 »
Håper dette laget

Meslier

Gray, Rodon, Ampadu, Firpo - Gruev, Kamara - Rutter, Summerville, Gnonto - Joseph

Killa

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #13 på: April 26, 2024, 13:46:52 »
Om 26 timer
Bamford avsvimer?
Når vi trenger mål?
Cifuentes glatt som en ål?
Men Farke er smart
Vinneroppskriften han har spart
når det mot slutten butter
Scorer Georgino Rutter

Herlig lyrisk tilnærming!! ;D

Josch

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #14 på: April 26, 2024, 15:18:10 »
Lagene har samme form siste 7 kamper. Identisk lik V-U-T siste 5.

Slo dem i London under TC i 2017/2018
Tapte begge to med Bilesa i London da han var coach.
Tapte vel også der i premieren til Garry Monk.
Husker også at vi tapte da vi ble seriemestre i 1992.

Jeg kan ikke huske at vi har hatt godt tak på QPR på Loftus Road.

jaho

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #15 på: April 26, 2024, 15:58:57 »
Lagene har samme form siste 7 kamper. Identisk lik V-U-T siste 5.

Slo dem i London under TC i 2017/2018
Tapte begge to med Bilesa i London da han var coach.
Tapte vel også der i premieren til Garry Monk.
Husker også at vi tapte da vi ble seriemestre i 1992.

Jeg kan ikke huske at vi har hatt godt tak på QPR på Loftus Road.

Tapte der under Bielsa i lenge før korona. Så kampen på pub i Berlin. Nakhi Wells ordnet 1-0 seier..mener han handset med seg ballen i forkant.. Bamford bomma på straffe.. Hvis ikke husken spiller meg et skikkelig puss her.. ;D

Hallgeir *

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #16 på: April 26, 2024, 16:02:26 »
Eirik Aase sin kampvurdering:  https://championshipnorge.com/2024/04/26/for-kamp-queens-park-rangers-leeds-united/

Queens Park Rangers – Leeds United
Kampstart: 21.00

Queens Park Rangers sikret seg en ekstremt viktig 1-0 seier hjemme mot Preston North End, og ser nå ut til å være tilnærmet sikret en ny sesong i Championship. Det har egentlig sett ganske lovende ut hele våren, men før Preston-kampen hadde QPR plutselig bare ett poeng på de tre siste kampene. Pulsen økte hos QPR-fansen, men det hele roet seg betraktelig da Lyndon Dykes og gjengen fikset tre poeng forrige runde. Foran helgens runde har QPR fire poeng til nedrykksplass, samt tre lag mellom seg selv og Birmingham City på den første nedrykksplassen. Det er derfor vanskelig å se for seg at Marti Cifuentes & Co skal rykke ned. Jeg tror de kan tape begge sine to siste kamper og likevel holde seg. Det som er sikkert er at QPR uansett vil kunne sikre fornyet Championship-kontrakt foran egne supportere dersom de vinner fredagens kamp mot Leeds United. Det vil nok derfor være et heltent QPR-lag som entrer gresstappet på herlige Loftus Road fredag kveld. På motsatt banehalvdel kommer de til å møte et annet heltent lag i Leeds United. Leeds har hatt skuffende resultater den siste tiden, og hadde i likhet med QPR tre kamper på rad uten seier før møtet med Middlesbrough mandag kveld. Kampen på Riverside Stadium ble et eneste langt fyrverkeri, og det var Leeds som stod igjen med tre poeng da den siste raketten eksploderte. Seieren var helt nødvendig for å holde liv i håpet om å klare direkte opprykk, og nå ligger hvittrøyene på andreplassen som vil gi direkte opprykk ved sesongslutt. Leeds har 90 poeng, mens serieleder Leicester City har 94 poeng. Bak Leeds følger Ipswich Town på 89 poeng. Ipswich har dog én kamp mindre spilt enn Leeds. Dersom Leeds taper fredagens kamp, vil dermed Leicester kunne feire opprykk til Premier League uten å spille selv. Leicester kan samtidig sikre opprykk i sin egen kamp mandag dersom de leverer samme eller bedre resultat enn hva Leeds klarer fredag. I tillegg har Leeds et Ipswich-lag å bekymre seg for, og som er nødt til å avgi poeng i minst en av de tre siste rundene for at Leeds skal klare direkte opprykk. Fredagens kamp gir dog Leeds en glimrende mulighet til å legge litt ekstra press på sine opprykksrivaler. På bortebane har Daniel Farke & Co 11-4-7 denne sesongen, mens QPR har 6-6-10 på hjemmebane. De er ligaens nest svakeste hjemmelag, men det skal sies at de har bedret seg flere hakk på eget gress den siste tiden.

QPRs siste kamper:
QPR – Preston 1-0 (Dykes)
Hull – QPR 3-0
Plymouth – QPR 1-1 (Dykes)
QPR – Sheff Wed 0-2
Swansea – QPR 0-1 (Cook)

Leeds siste kamper:
Boro – Leeds 3-4 (Summerville x2, Gnonto, Bamford)
Leeds – Blackburn 0-1
Leeds – Sunderland 0-0
Coventry – Leeds 2-1 (Piroe)
Leeds – Hull 3-1 (James, Summerville, Byram)

Vurdering: For en deilig TV-kamp vi får servert fredag kveld! Queens Park Rangers sikrer fornyet Championship-kontrakt med seier, mens Leeds United trenger desperat en trepoenger for å sette seg i en god posisjon med tanke på direkte opprykk. QPR-seier vil samtidig kunne gi oss sesongens første opprykk, ettersom Leicester City rykker opp ved et Leeds-tap her. Jeg tror at Leicester-fansen blir nødt til å vente til sin egen kamp. Leeds kommer til å få det tøft mot QPR, men likevel har de nok kvalitet i laget til å kunne dra i land tre poeng fra denne duellen. Magefølelsen min taler til gjestenes fordel. Akkurat som den gjorde i mandagens kamp mot Middlesbrough. Jeg prøver en knepen borteseier, men blir ikke overrasket dersom QPR finner på noe her.

Tips: Borteseier
Super Leeds since 1968

GaryMac

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #17 på: April 26, 2024, 19:21:49 »

GeirO

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #18 på: April 26, 2024, 19:32:35 »
Lagene har samme form siste 7 kamper. Identisk lik V-U-T siste 5.

Slo dem i London under TC i 2017/2018
Tapte begge to med Bilesa i London da han var coach.
Tapte vel også der i premieren til Garry Monk.
Husker også at vi tapte da vi ble seriemestre i 1992.

Jeg kan ikke huske at vi har hatt godt tak på QPR på Loftus Road.

Tapte der under Bielsa i lenge før korona. Så kampen på pub i Berlin. Nakhi Wells ordnet 1-0 seier..mener han handset med seg ballen i forkant.. Bamford bomma på straffe.. Hvis ikke husken spiller meg et skikkelig puss her.. ;D
Husker ennå jeg var og så denne kampen i mars 1992.
Det året vi vant serien. Og hvordan gikk det? Tapte 1-4. Grusomt var det. Så det holder.
MOT

auren

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #19 på: April 26, 2024, 20:01:41 »
Bamford ute dessverre.




auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28934
  • Total likes: 2648
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #20 på: April 26, 2024, 20:02:17 »
Vi får klare oss uten Lord Pat då. Uansett, tre poeng er det viktige…
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Fantasyland

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #21 på: April 26, 2024, 20:10:56 »
Liten og trang bane, kan være fint med JP sine avslutteregenskaper. Make us proud boys!

Carl Fisker

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #22 på: April 26, 2024, 20:24:05 »
Usikker på Meslier, ellers solid startoppstilling.

NT

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #23 på: April 26, 2024, 20:34:39 »
Liten og trang bane, kan være fint med JP sine avslutteregenskaper. Make us proud boys!
Det var mitt inntrykk også, såpass at jeg måtte sjekke fakta. Den er 3 meter kortere og 2 meter smalere enn Elland Road. Blir jo noen kvadratmeter, tror det forsterkes veldig av tribunen så tett på.

NT

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #24 på: April 26, 2024, 20:57:05 »
Stille på forumet før vinn eller forsvinn. Konsentrasjon og fokus nå, penner kvesses. Lykke til folkens, MOT

Forever Whites

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #25 på: April 26, 2024, 20:59:01 »
Lykke til i dag.  Håper Piroe overrasker oss.  Seier som teller nå.

MOT
Medlem 94237

Hallgeir *

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #26 på: April 26, 2024, 21:10:34 »
Her skjer det ikke mye. Tipper en lite severdig kamp, men det er jo ikke det som betyr noe.

1-0, ja.
Super Leeds since 1968

auren

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #27 på: April 26, 2024, 21:12:28 »
Svakt forsvar. Alt for enkelt. Nå bare venter jeg på at Meslier var for svak…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sleivind

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #28 på: April 26, 2024, 21:12:30 »
Vi lar han spasere inn på 18 meter. Håpløst.

auren

Sv: Kamp vs QPR @ Loftus Road 26.4.2024 kl 21:00 - Viasport 2
« Svar #29 på: April 26, 2024, 21:13:23 »
Ikke påskrudde i dag. Minner om Coventry og Watford kampene.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.