Main Menu
Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Messages - Sydhagen

#1
Elendig første omgang i Hull-Boro. Tammeste jeg har sett på lenge.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
#2
Sjukt hard straff for Soton.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
#3
Helt enig. Viktig å ha sånne i stallen utover sesongen når kortene og skadene kommer.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
#4
årsverste så langt. ufattelig tamt.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
#5
Vi hadde vel tre kamper mot Arsenal tidlig på 90-tallet. (to omkamper)
#6
Ordet er fritt / Re: Spiller: Ilia Gruev
February 07, 2026, 07:38:36
Ilia Gruev for Leeds vs Nottingham Forest is only the third player Opta has on record since 2003-04 to complete 25+ passes (43), have a passing accuracy of 98% or more and register two assists in a Premier League match. #lufc


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
#7
Litt bekymret etter 2 omg mot Everton, og kampen i dag. Er det en trend? Er spillerne slitne?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
#8
Flau omgang. Her må det hårføner og endringer til!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
#9



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
#10
Ordet er fritt / Re: Spiller: Pascal Struijk
January 10, 2026, 18:41:21
Quote from: HåvardK on January 10, 2026, 17:14:23Syns Pascal har blitt mye mer besluttsom i år, bl a ved at han ofte bryter foran og dermed unngår løpsdueller. Kler ham så absolutt.

Tror det nye systemet med tre bak passer han utmerket.
#11
Ordet er fritt / Re: Spiller: Brenden Aaronson
January 09, 2026, 16:18:57
Hvor lang kontrakt har Aaronson?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
#12
Kan vi for en gangs skyld komme oss lenger enn 3-4 runde??


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
#13
Ordet er fritt / Re: Spiller: Lucas Perri
January 08, 2026, 10:13:15
Er det noe jeg vil kritisere Farke for den siste tiden så er det den offentlige kritikken av Perri. Det er ikke sånn man bygger opp en spiller. Håper at dette ikke går ut over sammenholdet i laget.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
#14
Savnet av Ampadu som spiller og leder er tydelig i første omgang. Midtbanen sliter veldig.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
#15
Forsvart oss godt første omg.
Unngå tidlig baklengs i andre, så bare kjøre på siste minuttene


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
#16



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
#17



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
#18
Aaronson
DCl
Ampadu


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
#19
Ordet er fritt / Re: Spiller: Joel Piroe
December 20, 2025, 11:37:56
Har også trua på Piroe i et tospann i front.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
#20
Ja, dette er coaching i verdensklasse etter at forsvaret driter seg ut på første to baklengs.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
#21
Veldig bra etter formasjonsendring. En formasjon som kan funke ellers også?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
#22
Forventet tap i denne, men det er skremmende å se hvor svake vi fremstår. Tror nesten at Farke har mistet støtten i spillergruppen


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
#23
Ordet er fritt / Re: Manager: Daniel Farke
November 26, 2025, 20:28:24
Quote from: rd1 on November 26, 2025, 19:53:51Ryker Farke ikveld?

https://www.teamtalk.com/leeds-united/49ers-meet-discuss-daniel-farke-sack-cost-axing-manager-revealed

Brendan Rodgers inn?

Tror vi rykker ned uansett, stallen holder ikke mål.

Tviler. Det er meldt at han skal holde pre match pressekonferansen i morgen.
#24
Råtips:
Eddie Howe tar over i Leeds


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
#25
Greia med Bielsa er at han brenner ut spillerne sine, og der vil være et behov for større utskiftninger enn det som var tilfelle. Og når kvaliteten på det som ble hentet inn ikke var god nok, så ble det som det ble.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
#26
Årsverste av Leeds. Dette er stygt mot et middels Brighton.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
#27
Brighton er vel poenget foran oss, Asbjørn?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
#28
Driter i alt annet enn at vi fikk tre poeng og det var fullt fortjent!
Rodon, Bijolnog Ampadu er enorme defensivt!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
#29
Litt utur i dag, men er likevel først etter denne kampen jeg har en uggen følelse med tanke på nedrykk. Burnley er et møkkalag og dkal slåes ti av ti ganger.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
#30
Noe sted man kan få sett målene? Gikk glipp av kampen...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro