Main Menu
Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Messages - Joe Jordan

#1
Grusom siste kamp av Leeds. Hadde ikke regnet med noe storveis men her var lyset helt skrudd av fra start...
#2
Vi blir i hvert fall dårligere for hvert bytte. Greit å få avklart.
#3
Enig i at Nmecha burde ha vært bytta ut i pausen. Men etter dobbelbytte er han mirakuløst nok fortsatt på banen.
#4
Longstaff altså. To kjempemuligheter! Skulle vært innpå mye tidligere?
#5
Quote from: Lucas the Kop Cat on May 11, 2026, 22:16:13
Quote from: GaryMac on May 11, 2026, 22:15:24
Quote from: GaryMac on May 11, 2026, 22:12:21
Quote from: Josch on May 11, 2026, 22:05:21
Quote from: lufc80 on May 11, 2026, 22:02:32
Quote from: Joe Jordan on May 11, 2026, 21:57:18Det frisparket Spurs fikk når Darlow holdt ballen i mer enn 8 sekunder. Har det blitt blåst for slikt tidligere i sesongen? Kan ikke huske å ha sett.

Tenkte noe av det samme selv..

Det er noen mektige krefter som vil beholde Tottenham i PL. Bare å følge med videre i kampen

Så ikke ...
FAEN

Skulle skrive at jeg så ikke situasjonen, men er ikke regelen at det skal gis corner, og dommeren skal vise nedtellingen de siste fem sekundene.
Var corner som ble gitt.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk



Mente corner ja...
#6
Leeds har sluppet inn mest mål av alle på overtid... Longstaff inn da!
#7
Longstaff må inn for Tanaka også.
#8
Blir stopper for stopper og samme opplegg.
#9
James blir for puslete. Hadde han hatt teknikk så hadde jeg forstått det.
#10
Det frisparket Spurs fikk når Darlow holdt ballen i mer enn 8 sekunder. Har det blitt blåst for slikt tidligere i sesongen? Kan ikke huske å ha sett.
#11
Håper ikke taktikken er å ligge så lavt i 90.
#12
Wow, det var en enkel redusering...
#13
Fortjente ingenting i dag. Når vi først hadde ballen så var det støttepasninger fra helvete. Altfor mange enkle balltap også.
#14
Tiden renner ut og støttepasningene dominerer..
#15
Nå må det tas sjanser og settes fart. Tiden renner ut og det er ingenting å tape her.
#16
Føler vi er et helt annet lag når Stach er på banen.
#17
Har mista momentumet nå. Farke må finne på noe.
#18
Okafor har våknet litt. Dessverre er alle innlegg under pari.
#19
Chelsea slipper på gassen litt men vi setter ny rekord i støttepasninger bakover.
#20
Andre gangen Okafor kunne sendt DCL rett gjennom.
#21
Mister jo ballen ved den minste kontakt. Lite og ingenting som stemmer.
#22
1-0. Det var vel litt for enkelt...
#23
Ooh, flaks at den ikke gikk stolpe inn.
#24
Blir morro med semifinale. Har litt angst for at det skal komme flere skader på nøkkelspillere og at det vil påvirke innspurten i ligaen.
#25
3 - Struijk
2 - Darlow
1 - Ampadu
#26
Deilig å stjele et poeng her. Hadde sett for meg denne våren med neglebitende angst men nå blir det bare morro, som starter på søndag.   
#27
Ran på høylys dag. 😅
#29
Nmecha, den så jeg inne...
#30
Ikke mye som stemmer fremover nå. Hadde momentum i noen få minutter men ser ikke noe som tyder på en utlikning nå.