Quote from: Asbjørn on June 23, 2026, 22:36:16Charles, Brandt og Wilson inn? Gjerne. Men oppfatter at konkurransen er så hard om disse spillerne at jeg tipper vi kun får slått kloa i en av disse.Quote from: Eriksen55 on June 23, 2026, 22:14:34Da er det Charles, Brandt og Wilson som er de heteste inn på midtbane og ving.
Spennende hvordan disse transfer-forsøkene ender ja. For tidlig å konkludere i alle fall.
Mitt tips er at Charles får vi tak i så lenge vi klarer å strukturere kjøpet til å bli rundt samme nivå som det nå hintes om. Ellers meldes det om positive Wilson-samtaler. Men han er omtykt og kan fortsatt la Villa 'vinne' med sine CL-kamper. Brandt tror jeg glipper. Newcastle nevnes og kan sikkert friste med en større 'nære-historie' enn vi kan vise til.
Også mht Trafford nevnes nå Newcastle som eneste 'utfordrer' til oss, men at de har de nevnte fordelene.
Ingen hint så langt om hvem på midten som skal ut.