Main Menu
Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Messages - Marius81

#1
Off-Topic / Sv: bestilling fra Superstore
January 21, 2014, 12:40:40
jeg sendte nok en mail for 5 dager siden, men enda ikke fått svar... da jeg sendte første mailen, gikk det veldig kjapt med svaret, og de spurte meg om jeg ville heve kjøpet, og i det hele tatt var veldig imøtekommende..
Jeg kan ikke si jeg føler meg superviktig som kunde eller fan, selv om bestillingen kun var på 1500kr.
veldig skuffa :(
#2
Off-Topic / Sv: bestilling fra Superstore
January 16, 2014, 15:45:21
Takk førr svar, sjøl om det ikkje hjalp så veldig, da e gav de et PID-nummer :-P e sendte Mail te mosaic og spurt ka som skjedde denne gangen. Her e svaret:

"Hi Marius,
Thank you for your email.
I am sorry for the delay replying to your email.

This parcel was held at our sortation hub because the invoice was not provided by the sender, this is a customs requirement so we can cannot export the parcel without this document.

I can see that the parcel has now been returned back to the sender, I would advise you to contact them directly for further information.

I am very sorry for any inconvenience and frustration caused

If you need any further assistance, please do not hesitate to contact me on the details that appear below.
Many Thanks
Jodie Deakin
DPD Customer Service Advisor
0845 930 0350
dpd.exports@dpd.co.uk"

Det som forundrer meg nå, er om jeg er første normann som har bestilt produkter fra superstoren...


#3
Off-Topic / bestilling fra Superstore
January 14, 2014, 14:43:10
Hei!
tenkte jeg skulle høre litt om erfaringene av dere godtfolk, angående bestilling av produkter fra Superstoren.
før jul tenkte jeg å bestille draktsett til junior, for å prøve å konvertere han tilbake fra Scum (en simpel matbox i bhgen, var nok til å få han over til the dark side). Når jeg fylte ut bestillingsorderen, prøvde jeg å skrive inn koden som jeg fikk for å få rabatten fra LUSCOS, denne ble ikke registret, den utgjor i værtfall ikke noe forskjell på sluttprisen for de produktene jeg bestillte.
Tracking-nummeret jeg fikk for å følge pakken (fra mosaic), gav meg mer frustrasjon enn glede. den ble sendt etter stykke for så å bli sendt tilbake. når jeg spurte om hvorfor, fikk jeg beskjed fra en Nicky Baines i LUFC superstore, om at pakken manglet PID. (jeg kan ikke huske at det var en av feltene som skulle fylles ut, hverken når jeg registrerte meg eller når jeg bestilte pakken. men jeg gav dem personnummeret mitt, og pakken ble sendt på ny.. når jeg sjekket trackingen, kommer det ikke noen feilmelding slik som sist, bare at den er sendt tilbake igjen.. har prøvd å sende ny mail til Nicky Baines, men ikke fått noe svar.. dette er en uke siden. Dette er første gangen jeg bestiller varer fra Superstoren, og kan ikke si jeg er kjempeimponert..
er det flere her inne som har opplevd maken?

Hilsen Frustrert Lofoting...