Størrelse på Leeds-drakten 2010/11

Started by Espen E, November 22, 2010, 14:43:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Espen E

Vurderer nå sterkt å gå til innkjøp av ny Leeds-drakt. Hører rykter om at de nye 10/11 draktene er store i str. Er det noen som har noe erfaring med det her. Greit å kjøpe drakt og ikke kjole.

SDalen

Jeg hadde L i den forrige, men på den nye var M mer enn stort nok :)
Rogaland whites!

Joe Jordan

Kjøpte Medium i sjappa på ER men skulle tatt Small.....
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

kalle_92

Hei! Jeg kjøpte meg Leeds drakt i sommer, i størrelse M. Dette var mer enn nok for meg. Det står nemlig inne i drakten og shortsen UK - M, EU - L. Så jeg regner med at om du bestiller for eksempel L, vil du få en som er XL i EU størrelser. Jeg bruker til vanlig M, og det passet meg utmerket med denne drakten, selv om den var litt større en du kan vente av en M. Det var forøvrig den gule bortedrakten jeg kjøpte. Husk at du får 20% på alt i superstore om du kjøper den 2. Desember! ;) MOT

Espen E

Husk at du får 20% på alt i superstore om du kjøper den 2. Desember!

Gjelder det for alle drakter, eller bare for den gule bortedrakten?

Espen E

Skjønner ut i fra hva dere skriver at jeg burde gå ned en størrelse. Takk for god hjelp  :)

kalle_92

Quote from: Espen E on November 22, 2010, 15:41:59

Det gjelder alt i hele butikken =) Jeg vurderer selv å gå til innkjøp av den blå bortedrakten, men de har ikkje shortsen til den, såvidt jeg forstår.

Hobben

Quote from: kalle_92 on November 22, 2010, 20:21:25

Det gjelder alt i hele butikken =) Jeg vurderer selv å gå til innkjøp av den blå bortedrakten, men de har ikkje shortsen til den, såvidt jeg forstår.

Ahh, siere dere det, 20 % vil jeg da itilleg få mine 10 for member? Altså 30 %??
Rogaland Whites

jackbauer68

Quote from: hobberst on November 22, 2010, 21:11:06
Quote from: kalle_92 on November 22, 2010, 20:21:25

Ahh, siere dere det, 20 % vil jeg da itilleg få mine 10 for member? Altså 30 %??

nei