PLAKAT av Tore Andre FLO???

Started by TonyDorigo, September 16, 2008, 13:30:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TonyDorigo

Noen som har en plakat eller bilde av Tore Andre Flo i Leeds drakt til salgs???

SveinArve

------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

TonyDorigo

He he a' du! Dette er seriøst ment. Er faktisk på jakt etter dette til en i den yngre garde som er Leeds fan og som kommer fra hjemtraktene til Flo. Så dersom noen har enten en plakat eller bilde så betaler jeg for det.

Klausen

Er vel bare å printe ut noen bilder fra verdsveven det?

h.b

Tore Andre Flo på soveromsveggen. Ã... huff og gru

TonyDorigo

Ja gjerne noen bilder som er større en 350x200 pixler.... Dersom du vet om noe sted på veven som har det så tar jeg gladelig adressen imot

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

lojosang

Artig. Hva har Tore Andre og Anne Sofie Mutter til felles?   ???

Man finner bilder av begge vet å gjøre et google billedsøk på forstnevnte. Om man begrenser søket til ekstra store bilder får man jammen meg flere Muttere enne bruttere, om dere forstår...  ::)
- Leif Olav

Therese

Jeg kan tegne Flo for femti spenn?

:D
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Asbjørn

Quote from: lojosang on September 16, 2008, 22:39:13
Artig. Hva har Tore Andre og Anne Sofie Mutter til felles?   ???

Man finner bilder av begge vet å gjøre et google billedsøk på forstnevnte. Om man begrenser søket til ekstra store bilder får man jammen meg flere Muttere enne bruttere, om dere forstår...  ::)

...min konklusjon, Lojo, må jo bli at google må være oppskrytt (noe ikke minst DU har bidratt til) Makan, Mutter & Flo  :o :o :o (blir jo mini-Flo'er av slikt :) )

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan