Venables til Newcastle?

Started by Dennis, September 25, 2008, 14:23:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennis

Marching on together!

Therese

N'castle er på deep shit. Så kampen mot Tottenham i går og damn, de gutta trenger en ny manager kjapt. Ashley skulle kvitta seg med White ikke Keegan.
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Trond90

Quote from: Therese on September 25, 2008, 14:26:42
N'castle er på deep shit. Så kampen mot Tottenham i går og damn, de gutta trenger en ny manager kjapt. Ashley skulle kvitta seg med White ikke Keegan.
Wise?  ;D
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Therese

Ã... HERREGUD, var jeg rusa når jeg skrev det???? :o
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Ferre

Nå synes jeg faktisk synd på Newcastle-supporterne. Alle her kan vel skrive under på at Venables IKKE er oppskriften til suksess!

Budda

Nok en håpløs trener til Newcastle. Skjønner ikke hva de tenker med
Endre

Tony Currie

Newcastle = Leeds

først venables, deretter Peter Reid, men ikke Eddie Gray, men så Kevin Blackwell.  ;D

seriøst:

- Tror Venables ikke nødvendigvis trenger å være noe dårlig valg. El Tel har hjerne,
i motsetning til mange av de tidligere Toon-managerne, f.eks Souness og Allardyce.

Keegan har hjerne også, men det skar seg ift ledelsen og muligens Wise.

Jeg tror altså at Toon må slutte å ansette bøllete managere ala T.Nordlie.

El Tel var ingen skandale i Leeds, skandalen hadde allerede skjedd.

Dennis

Skandalen hadde nok allerede skjedd, men å jagr ut Olly Dacourt og erstatte han med stjernen Paul Okon var vel heller ingen genistrek.
Marching on together!

Tom S

eller benke Batty og Martyn...

Quote from: Mr Kaizer on September 25, 2008, 17:15:33
Skandalen hadde nok allerede skjedd, men å jagr ut Olly Dacourt og erstatte han med stjernen Paul Okon var vel heller ingen genistrek.

COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Nigerianske eigarar, El hell som trenar og Wise som sportsdirektør. Snakk om supperåd!