Kven er "bankers" på midtbana?

Started by lufc86, September 23, 2008, 00:24:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jackbauer68

kanskje halleluhjakoret til douglas kan roe seg litt ned no??
i følge mange her inne e det jo umulig å tape med treplanken douglas på banen....

delph og robinson burde være i 11`ren hver gang 8)

jackbauer68

E rart vi ikkje kjører over alle i League 1,når hele forumet går rundt og tror vi har en "holding midfielder" i gattuso/makelele klasse på laget 8)

samadhi

Er vel ingen som har påstått at vi har en def.midtbanespiller i verdensklasse, men Douglas er en god spiller på dette nivået slik jeg ser det.

Uansett synes jeg ikke Douglas er problemet i dagens Leeds lag. Problemene ligger i forsvarsrekka og mangel på store sjanser...

Tror ikke vi hadde løst alle våre problemer selv med en spiller som Gattuso på laget...
marching on together,
derudaf forever...

jackbauer68

en "holding midfielder" er vel absolutt en viktig del av forsvaret???

Volda69

Quote from: Mr Kaizer on October 09, 2008, 19:32:06
Har lyst til å dytte på denne tråden! Grunnen er Andy Hughes. Var veldig overrasket da han i flere kamper ble valgt på midtbanen, på kanten atpåtil. Men ting kan tyde på at Macca har gjort feil i å vrake han fra den plassen i de siste kampene...

Har tatt utgangspunkt i hvordan vi har komponert midtbanen i ligaen, da det har vært mye utskiftninger både i mannskap og formasjoner i cupene.

Kamper med seier
Liga --- Scunthorpe (A) - 2:1 - Robinson - Howson - Prutton - Snodgrass
Liga --- Swindon (A) - 3:1 - Delph - Kilkenny - Douglas - Hughes
Liga --- Carlisle (A) - 2:0 - Delph - Kilkenny - Douglas - Hughes
Liga --- Crewe (H) - 5:2 - Delph - Kilkenny - Douglas - Hughes
Liga --- Hereford (H) - 1:0 - Delph - Howson - Douglas - Robinson

Kamper uten seier
Liga --- Oldham (H) - 0:2 - Snodgrass - Howson - Prutton - Robinson
Liga --- Yeovil (B) - 1:1 - Snodgrass - Howson - Prutton - Robinson
Liga --- Bristol R (H) - 2:2 - Delph - Kilkenny - Douglas - Hughes
Liga --- Peterborough (A) - 0:2 - Delph - Howson - Douglas - Robinson

Individuelt
seier-uavgjort-tap - gevinstprosent
Andy Hughes - 3-1-0 (75%)
Neil Kilkenny - 3-1-0 (75%)
John Douglas - 4-1-1 (66%)
Fabian Delph - 4-1-1 (66%)
Andy Robinson - 2-1-2 (40%)
Johnny Howson - 2-1-2 (40%)
David Prutton - 1-1-1 (33%)
Robert Snodgrass - 1-1-1 (33%)

Ut ifra rene oppsett på midtbanen, kommer fireren med Delph - Kilkenny - Douglas - Hughes klart best utav det med sine 3-1-0 på fire kamper. Synes også denne midtbanen - på papiret - er godt balansert, med et anker, et arbeidsjern og to kreative ballspillere.

NB! Inkludert cupen, ville nok denne statistikken bli noe forandret, men som sagt har jeg fokusert på det som tross alt er det viktigste for oss; ligaen. Med andre ord håper jeg den nevnte midtbanefireren stiller til kamp mot Brighton til lørdag. Douglas har (helt korrekt) fått mye skryt for jobben han gjør i en ellers offensiv innstilt midtbane. Likevel tror jeg han må dele den æren med Andy Hughes!

Har lyst til å ta opp igjen denne tråden. Eg har sett gjennom lagoppstillingane for heile haustsesongen, og det er nokre ting eg har merka meg:

Som Mr. Kaizer har påpeika er det midtbanekomposisjonen med Delph, Kilkenny, Douglas og Hughes som har fungert best. I september hadde Leeds "perfect record" med stort sett denne midtbanen. Dvs. i siste kamp mot Hereford i sept var Kilkenny og Hughes bytta ut med Howson og Robinson. Leeds vann denne kampen etter eit ganske seint mål av Robinson. I den første kampen i oktober valgte Macca å satse på dei som sørga for den siste seieren i sept. Oktober vart då ein månad med mykje forandring i midtbaneleddet, med tap i første kamp og til saman 3-0-3 i "record". Både Kilkenny og Hughes var i troppen i dei to kampane i månadsskiftet, men likevel valgte Macca altså å forandre på ein "winning" midtbane. Eg hugsar sjølv at eg var blenda av spelet til Robinson i innhoppa hans, men faktum er at etter at han kom inn på laget i denne perioden, vart resultata til Leeds meir varierande. Eg veljer å sjå på resultata, for eg er lei av dette pratet om å sjå "bak resultatet". Ã... sjå "bak resultatet", med uflaks, dårlege dommarar og andre omstende, er det som har ført Leeds i den situasjonen dei er i no. Det som i bunn og grunn betyr noko er poeng, poeng og poeng!!!!

Sjølv om  det ikkje passer heilt i denne tråden, så vil eg kort kommentere forsvarsfiraren også. Richardson, som eg sjølv har vore kritisk til, er den spelaren, saman med Telfer, som var på laget i heile september. Han var derimot der i den varierande perioden i oktober også. Telfer spelte hovudsakleg med Marques og først Sheehan, seinare White, før Parker fekk fleire kampar.
I det heile har firaren vore lite stabil. No vart Hughes brukt på backen mot Colchester, noko vi alle veit korleis det gjekk.

I tillegg veit vi alle effekten av Beckford si skade. Northampton scorte vinnarmålet ca. 10 min etter at Becks gjekk ut med skade. Etter dette har det ikkje gått Leeds sin veg i det heile tatt.
MOT