avstemning

hvem velger vi?

chelski
13 (92.9%)
scumchester
1 (7.1%)

Stemmer totalt: 12

Avstemning er avsluttet: Januar 13, 2009, 17:02:26

Skrevet av Emne: pest eller kolera  (Lest 2177 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fjellhaugen

pest eller kolera
« på: Januar 11, 2009, 17:02:26 »
tenkte jeg skulle se litt på kampen mellom chelski og scumchester nå..
hvem heier jeg på? leeds of cours, men hvem velger jeg av disse to? det må bli romans gutter.
hva mener dere?

torbjørn som sier; rather dead than red  ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Tom S

Sv: pest eller kolera
« Svar #1 på: Januar 11, 2009, 17:50:40 »
Ingen
COME ON LEEDS !!

mac_gyver

Sv: pest eller kolera
« Svar #2 på: Januar 11, 2009, 17:54:16 »
ikke se på kampen og drit i hvem som vinner
Pride of Yorkshire

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: pest eller kolera
« Svar #3 på: Januar 11, 2009, 18:28:39 »
Spiller egentlig ingen rolle hvem som vinner, bare en av dem fratar Looserpool serieledelsen til slutt.

mac_gyver

Sv: pest eller kolera
« Svar #4 på: Januar 11, 2009, 18:32:28 »
Spiller egentlig ingen rolle hvem som vinner, bare en av dem fratar Looserpool serieledelsen til slutt.

nei. heller liverpool på tabelltopp enn manu. chelsea kan godt ligge på tabelltoppen
Pride of Yorkshire

Tom S

Sv: pest eller kolera
« Svar #5 på: Januar 11, 2009, 19:22:49 »
Det minst ekle er å sjå Arsenal på toppen.
COME ON LEEDS !!

Per Arne

  • Gjest
Sv: pest eller kolera
« Svar #6 på: Januar 11, 2009, 19:26:37 »
tenkte jeg skulle se litt på kampen mellom chelski og scumchester nå..
hvem heier jeg på? leeds of cours, men hvem velger jeg av disse to? det må bli romans gutter.
hva mener dere?

torbjørn som sier; rather dead than red  ;D

Velger??? Vi velger vel ingen av dem.... Mener du at man er nødt til å holde med et av lagene om man overværer en kamp...?

Dummeste jeg har hørt...

Mester

Sv: pest eller kolera
« Svar #7 på: Januar 11, 2009, 19:53:14 »
Velge mellom desse laga...????
bryr meg liksom ikkje kven av dei som blir ligamaster.... :-\

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: pest eller kolera
« Svar #8 på: Januar 11, 2009, 21:05:22 »
Spiller egentlig ingen rolle hvem som vinner, bare en av dem fratar Looserpool serieledelsen til slutt.

nei. heller liverpool på tabelltopp enn manu. chelsea kan godt ligge på tabelltoppen

Eneste trøsten jeg fortsatt har ovenfor de ufyselige Liverpool fansen jeg omgås er at det er lengre siden de vant toppserien enn siden Leeds vant.  Kanskje en mager trøst men noe må man glede seg over i disse dager.

Per-Stian

Sv: pest eller kolera
« Svar #9 på: Januar 11, 2009, 23:38:15 »
Pest og kolera, spør du meg. Liverpool inkludert.

Per Arne

  • Gjest
Sv: pest eller kolera
« Svar #10 på: Januar 11, 2009, 23:59:19 »
Når en stakkars unggutt startet topicer om Eirik Bakke (han skrev dog ikke mer enn akkurat det)  ;D, og noe om barcelona (husker ikke helt hva det var), ble det ramaskrik her. Modsa fikk klar beskjed om å stramme inn.... Idiotiske topicer, ble det kalt...

Hva er da dette? Skal jeg heie på ManU eller Chelsea, liksom... ?

PÃ… FORUMSIDENE TIL LUSCOS!!!

Fjellet, skam deg...

 ;D ;D ;D

fjellhaugen

Sv: pest eller kolera
« Svar #11 på: Januar 12, 2009, 08:40:31 »
ajajaj....
her kom reaksjonene som jeg regnet med ja. :D
det var vel en liten "poll" for å se hvem folk regner med vinner PL (evt håper ikke vinner), da det nok kommer til å stå mellom disse. tror nok liverpostei går på en small snart.

mye det samme som går igjen ser jeg, bare litt overrasket over at en voksen mann som deg per arne aldri har hørt verre ting enn at man velger en av to sider i et tema.
men du er vel gjerne han smartingen som på spørsmålet med ja eller nei som alt. svarer vet ikke fordi du ikke har egne meninger?

nå skal sant sies at jeg gikk på kino i stedet for å se kampen, men ble litt lei når jeg kom hjem og så hvem som vant. dette grunnet min årelange motstand mot denne klubben som suger til seg alt som vokser opp av guttunger her i landet, for så å få dem til å heie på et lag med spillere de ikke engang vet hvem er, de ligger i toppen og det er liksom nok..
nei la nå heller roman kjøpe seg opp til toppen igjen. er jo i grunn iikke verre det han gjør enn det de driver med i real madrid? eller?

fjellhaugen; som gleder seg til januar 2011 når leeds er med i avstemningen hvem vinner PL ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Per Arne

  • Gjest
Sv: pest eller kolera
« Svar #12 på: Januar 12, 2009, 10:33:46 »
Joda, har absolutt egne meninger om det meste. Kanskje derfor jeg har en mening om nettopp dette. Som jeg også ga uttrykk for, ikke sant? Og jeg ga også uttrykk for at dette var det dummeste jeg har vært ute for. Og joda, jeg er en voksen mann. Men synes det lignet veldig på hva nabogutten på 11 kunne finne på, dette med avstemningen din. Heia den som vinner, på en måte.

Jeg mener noe om det jeg har kompetanse til å mene noe om. Og jeg våger det, og står for det. Som voksne menn skal gjøre. På samme måte som voksne menn skal tåle kritikk, uten å måtte tillegge andre at de ikke har egne meninger. For det er jo nettopp mine egne meninger som gjør at jeg forkaster en slik avstemning. For meg er det totalt uinteressant hvem som vinner PL. Jeg er opptatt av fotball generelt, og Leeds spesielt, selvsagt. Ser mye annen fotball også. Men det er ikke dermed sagt at jeg sitter og holder med et av lagene av den grunn. Og om du mener at vi som ikke holder med enten ManU eller Chelsea i det oppgjøret ikke har egne meninger, så får det være din sak. Men ikke tillegg meg at jeg ikke har egne meninger av den grunn.

MOT!

 :)

fjellhaugen

Sv: pest eller kolera
« Svar #13 på: Januar 12, 2009, 12:51:24 »
fin fint.. PA.
vi er vel stort sett enige, jeg måtte bare trekke litt i deg.
jeg ser jeg skrev i beg. av tråden "heier" på, og det ver nok et relativt feil valg av ord sånn i etterklokskapens lys ;)

og jeg la vel ikke mer i å velge lag enn jeg skrev i forrige melding, som jeg forresten må kommentere at; ingen egentlig ville ut med hvem de ville velge. MEN: en hel del har jo faktisk gjort det når de har stemt...

legger denne død for min del nå, og håper alle får en strålende dag videre. :)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

lojosang

Sv: pest eller kolera
« Svar #14 på: Januar 12, 2009, 14:30:20 »
For meg er valget enkelt. Jeg har ingen spesiell grunn til å mislike ManU bortsett fra at de har vunnet desidert mest siste ti år. Arvefiender har jeg ingenting til overs for. Chelsea, derimot hadde Dennis Wise og Graemea Leså. I tillegg til en betydelig andel nazisympatisører på tribunene og en kamp hvor Leeds endte opp med ni mann og ett poeng på direktesendt TV gjorde dette Chelsea til mitt desidert minst likte fotballag på De Britiske Øyer. SWlipstvangen til Bates gjorde det ikke bedre. NEI TIL SLIPS!  ;D

Ser jo jeg er ganske alene om dette valget, men håper flere tør stå fram nå som jeg har tatt det første steget.  8)
- Leif Olav

peacock

Sv: pest eller kolera
« Svar #15 på: Januar 12, 2009, 16:02:42 »
Selvsagt skal vi hate Man Utd mest av alle, det er jo innlysende!

lojosang

Sv: pest eller kolera
« Svar #16 på: Januar 12, 2009, 16:49:10 »
Selvsagt er den flate jorda sentrum i universet, og alle som sier noe annet skal ha husarrest!  ;D
- Leif Olav

Per Arne

  • Gjest
Sv: pest eller kolera
« Svar #17 på: Januar 12, 2009, 16:53:54 »
Vi hater alle, alle hater oss.
Vi drar til ...... kun for å slåss.

Og her kan man sette inn det som passer...

 ;D