Liverpool vs Man Utd

Started by bwirum, March 20, 2009, 12:00:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hvem bør vinne PL 2008/09?

Liverpool
16 (41%)
Manchester United
11 (28.2%)
Men, men... erru dum eller, kan jo ikke velge en av disse!
12 (30.8%)

Total Members Voted: 39

Sleivind

Valget mellom Liverpool er ikke særlig vanskelig. Skjønner ikke helt de som ser på dette som å velge mellom pest og kolera. Jeg anser Man Utd for å være en lett hodepine, og Liverpool som en pest av verste sort.

jackbauer68

Quote from: Sleivind on March 24, 2009, 21:27:13
Valget mellom Liverpool er ikke særlig vanskelig. Skjønner ikke helt de som ser på dette som å velge mellom pest og kolera. Jeg anser Man Utd for å være en lett hodepine, og Liverpool som en pest av verste sort.

da er du på kollisjonskurs med meg og 350 000 engelske Leeds fans.......er jo heilt vanvittig å diskutere dette,Man U er Scum.....liverpool er ett ubetydelig parantes for oss 8)

Rudi G.

Quote from: jackbauer68 on March 26, 2009, 11:05:47
Quote from: Sleivind on March 24, 2009, 21:27:13

da er du på kollisjonskurs med meg og 350 000 engelske Leeds fans.......er jo heilt vanvittig å diskutere dette,Man U er Scum.....liverpool er ett ubetydelig parantes for oss 8)

Kan ikke få sagt hvor enig jeg er med deg!

Sydhagen

jeg forstår egentlig ikke hvordan det i det hele tatt går an å diskutere dette. så lenge leeds ikke befinner seg i PL, så gir jeg blanke i hvilket lag som vinner den divisjonen.

dette er en diskusjon for skap supportere av scum og pool!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Rudi G.

Quote from: Sydhagen on March 26, 2009, 11:24:02
jeg forstår egentlig ikke hvordan det i det hele tatt går an å diskutere dette. så lenge leeds ikke befinner seg i PL, så gir jeg blanke i hvilket lag som vinner den divisjonen.

Sterke og uhørte beskyldinger :o

Brian G.

Sånne beskyldninger kommer man bare ikke med på dette forumet! :o
LUSCOS 3302                           Leeds United fra vuggen til penalet

Scott N.

DUST :o
LUSCOS 7189              03.01.2010 scum - Leeds United 0-1 Beckford 19. min