Hvis fortsatt League 1- hva da?

Started by DenHviteYeboah, May 10, 2009, 09:59:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andersen

Jeg vil ha mitt LEEDS opp en div. i Ã...R !!! Det har vært så nære nå flere sesonger, men det virker som om vi ikke takler all virakken rundt disse kampene som da virkelig gjelder!  Men som mange sier : DET ER JO BARE FOTBALL, ..........  ::)  MEN DET ER NETTOPP DET SOM GJELDER, DET ER LEEDS OG DET BETYR MYE >:(  LEEDS4EVER. 

lojosang

Quote from: olsen leeds on May 11, 2009, 14:43:36
Quote from: Tom S on May 10, 2009, 10:52:38
Hvis vi ikkje rykker opp i år, så er det sesongstart i august i L1.
Da bretter vi opp armene og går for direkte opprykk våren 2010.
MOT!

Men, dette slipper vi siden vi rykker opp 24/5-2009.

Eg har trua!!
Ja, enig med hva er vitsen å spille i denne dritt divisjonen neste år når vi kan rykke opp NÃ...!!!!!!!!!!!!

Vis meg en Leedsfan som mener det er bedre å ikke rykke opp og jeg skal kalle vedkommende en raring, peke og le av vedkommende. Og så vurdere å kalle inn fagpersonale som kan vurdere om psykosen kan få voldelige utfall.  ;D

Nå er det vel ikke akkurat noen motsetning mellom å ønske opprykk i år og å hevde at ragnarokk ikke nødvendigvis inntreffer den 25. mai hvis det skulle gå ad undas.  :)
- Leif Olav

baste

Ett underlig spørsmål synes nå jeg, det er bare å riste av seg nok en skuffelse. Bruke penger på å beholde spillerne og forsterke. Så er et soleklart mål for neste sesong en 1. plass i L1...

Leeds4ever