Skrevet av Emne: Billetter Millwall - Leeds  (Lest 1417 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ianbaird

Billetter Millwall - Leeds
« på: Mai 04, 2009, 23:21:46 »
Er i London til helgen og kunne tenkte meg se denne kampen live. Noen som vet om det blir noe General sale av billetter til denne kampen?

Ser på Millwalls web side at enn så lenge er det kun til medlemmer. Driter i om jeg må sitte med hjemmefansen.

Anybody?

testo

Sv: Billetter Millwall - Leeds
« Svar #1 på: Mai 05, 2009, 00:09:19 »
Er i London til helgen og kunne tenkte meg se denne kampen live. Noen som vet om det blir noe General sale av billetter til denne kampen?

Ser på Millwalls web side at enn så lenge er det kun til medlemmer. Driter i om jeg må sitte med hjemmefansen.

Anybody?

Leeds får kun 1000 billetter til sin borte kamp,og det salget begynte rett etter lørdagens kamp.
da jeg gikk forbi utsalget der etter kampen var det laaaaaaang kø der,så det tror jeg du kan glemme.
Det å få billettene fra Millwall sin side blir vel heller ikke enkelt tror jeg om du ikke er der nede nå da.

As from Tuesday 5th May, season ticket holders and members will be able to purchase an additional two tickets for the Play-Off semi final home leg with Leeds United on Saturday 9th May.
A valid TeamCard must be produced per transaction.
Tickets will be available to personal callers at the Millwall Ticket Office from 9.30am and also via Ticketmaster from 11am (booking fee applied per transaction).
The Ticket office will be open from 9.30am - 5pm Tuesday and Wednesday, plus late night openings on Thursday (9.30am - 8pm) and Friday (9.30am - 7pm).
THIS MATCH IS ALL-TICKET. THERE WILL STRICTLY BE NO TICKET SALES ON THE DAY OF THE GAME.

Kilde:  http://www.millwallfc.co.uk/page/NewsDetail/0,,10367~1647970,00.html
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Kjell Skjerven

Sv: Billetter Millwall - Leeds
« Svar #2 på: Mai 05, 2009, 09:43:12 »
Er i London til helgen og kunne tenkte meg se denne kampen live. Noen som vet om det blir noe General sale av billetter til denne kampen?

Ser på Millwalls web side at enn så lenge er det kun til medlemmer. Driter i om jeg må sitte med hjemmefansen.

Anybody?

Leeds får kun 1000 billetter til sin borte kamp,og det salget begynte rett etter lørdagens kamp.
da jeg gikk forbi utsalget der etter kampen var det laaaaaaang kø der,så det tror jeg du kan glemme.
Det å få billettene fra Millwall sin side blir vel heller ikke enkelt tror jeg om du ikke er der nede nå da.

As from Tuesday 5th May, season ticket holders and members will be able to purchase an additional two tickets for the Play-Off semi final home leg with Leeds United on Saturday 9th May.
A valid TeamCard must be produced per transaction.
Tickets will be available to personal callers at the Millwall Ticket Office from 9.30am and also via Ticketmaster from 11am (booking fee applied per transaction).
The Ticket office will be open from 9.30am - 5pm Tuesday and Wednesday, plus late night openings on Thursday (9.30am - 8pm) and Friday (9.30am - 7pm).
THIS MATCH IS ALL-TICKET. THERE WILL STRICTLY BE NO TICKET SALES ON THE DAY OF THE GAME.

Kilde:  http://www.millwallfc.co.uk/page/NewsDetail/0,,10367~1647970,00.html

Køen etter kampen var nok for billetter til heimekampen.

Side before self,every time.

lojosang

Sv: Billetter Millwall - Leeds
« Svar #3 på: Mai 05, 2009, 16:00:37 »
Blant Leedssupporterne er det kun de i Members club med flest bortekamper denne sesongen som får billett.
« Siste redigering: Mai 05, 2009, 20:04:27 av lojosang »
- Leif Olav

kiil

Sv: Billetter Millwall - Leeds
« Svar #4 på: Mai 05, 2009, 18:28:33 »
er også i London akkurat denne helgen, så hadde vært kult å fått med seg denne kampen :)

Lord-Meta

Sv: Billetter Millwall - Leeds
« Svar #5 på: Mai 06, 2009, 02:03:41 »
av erfaring er ikke det enkelt å få bilett blandt hjemme fansen heller. selv om det ikke skulle være utsolgt fra deres side. Mener å huske det va noe spesielle greier der, husker ikke helt hva det var. men sjangsen for bilett er minimal.

GeirO

Sv: Billetter Millwall - Leeds
« Svar #6 på: Mai 06, 2009, 08:12:28 »
Finnes det slike kamper uten svartebørssalg, da?
MOT