Drillo for Norge

Started by Dennis, January 15, 2009, 16:27:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lojosang

HVA! Kommer Drillo-isen tilbake?
Da har hans comeback allerede en suksess! Hurra! ;D
- Leif Olav

Budda

Quote from: fjellhaugen on February 01, 2009, 12:34:32
Quote from: Budda on January 31, 2009, 16:13:13
Quote from: fjellhaugen on January 31, 2009, 16:01:31
Quote from: Budda on January 30, 2009, 17:25:23
Har allerde mistet trua på Drillo. Makan til idiotisk uttak skal man lete lenge etter. Aarøy på landslaget? Hvor er Trond Olsen? Regner med at Tarek er skadet siden han ikke er med. Blir nok ikke mange kampene jeg gidder å se når Drillo skal spille den gampefotballen sin

til info skal sies at trond olsen er rbk sitt nye 8 millioners kjøp. men det bryr vel ikke du deg om som er opptatt av å velte utav deg på flest mulig topics her inne på forum hvor mye du misliker aarøy.  ::)

og by the way; tarik er tatt ut på u21.

Hva mener du? Selvsagt vet jeg at Trond Olsen er solgt til RBK. Skjønner ikke hvor du vil hen.  Den må du utdype.

Veltet ut av meg? Det er å ta hardt i. Jeg ytret en mening, så kom andre med meldinger om at jeg ikke viste hva jeg snakket om og at jeg burde skjerpe meg. Derfor måtte jeg utdype min ytring. At Aarøy er på landslaget har mer med signalene for type fotball han kommer til å spille. Har ikke noe med mislik å gjøre. 

Ok, Tarek er tatt ut på U-21, burde vært tatt ut på a-laget, i følge meg.

så du spør: hvor et trond olsen men vet svaret og jeg må utdype den? hmm...

klippet fra en annen artikkel: (veltet utav var vel gjerne litt drøyt men..)Sitat fra: Budda på Januar 30, 2009, 17:55:35
Sitat fra: JacobScreek på Januar 30, 2009, 17:47:05
Sitat fra: Budda på Januar 30, 2009, 15:32:51
Sitat fra: h.b på Januar 30, 2009, 15:23:41
Nå er jo Aarøy på landslaget da

Så vi bør hente han? Aarøy til Leeds, grøsser bare ved tanken. Makan til usympatisk idiot skal du lete lenge etter

Skjerp deg! Tror ikke du kjenner Aarøy bedre enn jeg kjenner Messi...

Tor-Hogne Aarøy er selvsagt ikke aktuell for Leeds, men han gjør en formiddabel jobb for AaFK og kan bli et spennende innslag for landslaget så lenge Drillo skal lede det.

Uansett skivebom og veldig off topic...

Vet ikke hvor godt du kjenner Messi, men Ã...lesund og Møre og Romsdal er ikke så stort, så av og til treffer du spillere. Han har ikke gitt så bra inntrykk da. I tillegg, så har han hatt mange idiotisk utsagn om Molde i media. Men nok om det. Er offtopic, skal innrømme det

Tror ikke aarøy har hatt noe mer idiotiske utsagn om molde enn noen av molde spillerne har hatt om AAfk og sunnmøringer! f,eks frøken Hoseth!!! Aarøy er grei han, men noen leeds spilller skal han aldri bli!!!!!!! MOT..

du får søke på jobben etter drillo da, så får du ta ut en spiller som omtrent ikke har spilt for klubben sin i år til en betydningsløs treningskamp i februar.
og for å rette opp i flisespikke tråden var det nok 2009 som var menigen å skrive av peacock

nuff said fra meg...

Grunnen til at jeg spurte om du kunne utdype var at jeg ikke forstå hva du mente. Trudde det var ganske åpenlyst at jeg spurte om hvorfor han ikke var i troppen, og ikke hvilket lag han spilte for, når jeg diskutere landslagsuttaket og han var fraværende. 

Får nesten gjøre det. Problemet er at det går dårlig med FM om dagen, så det vil være mange kandidater som slår meg  :)
Endre

Per-Stian

Basert på tysdagens trening på LTU Arena skal dette mannskapet ha ein "fair" sjanse mot Tyskland. Makan til intensitet og entusiasme har eg ikkje opplevd med landslaget på lang, lang tid. Spesielt Braaten varta opp med fantastisk spel på trening og transformerte fleire til saltstøtter. Egil er edrueleg i forhold til forventningar og resultat, men hevdar det er mykje fin kvalitet i laget. Torstein (Helstad) er ein fin fyr. Veksla nokre få ord om vårt kjære LEEDS UTD under lunsj.

Basert på det lille eg har sett, tippar eg på følgjande lag:

Jarstein
Høgli - Hangeland -Wæhler - Bertelsen
Andresen
Braaten - Grindheim - Ciljan - Gamst
Helstad

Dennis

Ikke for å være vrang, Per-Stian, men ble ikke det laget annonsert som startellever i går?  :)
Marching on together!

Per-Stian

Quote from: Mr Kaizer on February 11, 2009, 10:41:25
Ikke for å være vrang, Per-Stian, men ble ikke det laget annonsert som startellever i går?  :)

Meget mogleg at laget vart offentleggjort tidlegare på dagen, men det fekk eg i så fall ikkje med meg. Var uansett ikkje vrient å "tippe" laget ut frå den siste gjennomkøyringa.

Budda

Ja, nå ble jeg nesten litt glad i Drillo etter begrunnelsen for vrakingen av Aarøy: John Carew er tilbake igjen, og jeg har også snakket med Kjetil Rekdal. I tillegg har vi sett han spille. Det er grunnen til at Aarøy ikke er med nå. Ikke hadde han fått plass på turistklasse ned til Sør-Afrika heller, fleiper Drillo.

Men synes det er litt merkelig at Trond Olsen ikke er med denne gangen heller. Trudde Drillo likte spillere med ekstreme ferdigheter. Det har jo Olsen til de grader. Martin Andresen kunne gjerne ha vært utelatt også

Endre

Dennis

Quote from: Budda on March 12, 2009, 13:48:17
Ja, nå ble jeg nesten litt glad i Drillo etter begrunnelsen for vrakingen av Aarøy: John Carew er tilbake igjen, og jeg har også snakket med Kjetil Rekdal. I tillegg har vi sett han spille. Det er grunnen til at Aarøy ikke er med nå. Ikke hadde han fått plass på turistklasse ned til Sør-Afrika heller, fleiper Drillo.

Men synes det er litt merkelig at Trond Olsen ikke er med denne gangen heller. Trudde Drillo likte spillere med ekstreme ferdigheter. Det har jo Olsen til de grader. Martin Andresen kunne gjerne ha vært utelatt også

Helt enig! Trond Olsen må jo passe Drillo-fotballen som fot i hanske. Han er rask, gjennombruddshissig, har et godt skudd og full av selvtillit. Dessuten gror ikke venstrekanter på trær i norsk fotball. Den hårfine Englands-proffen burde også få all den pushingen på plassen i startelleveren han kan få, for å holde et høyt gjennomsnittsnivå, noe han ikke klarte under Ã...ge Hareide.

Når det gjelder Martin Andresen har jeg null forståelse for hvorfor han spiller. Han passer klart best som dyp midtbane i et lag som styrer kamper, slik Brann gjorde hjemme på stadion. Han er altfor statisk, treg og taklingssvak til å spille ryddeguttrollen. I det siste har vi jo også sett at lederegenskapene hans heller ikke er noe særlig.
Marching on together!

Ferre

Enig, det er for meg et mysterium at Trond Olsen ikke et tatt ut. Hva mer kan man gjøre enn prestere godt i kamper? Selv om det her er snakk om treningskamper, så har han likevel bevist at han er i god form. La oss håpe han får sjansen ved neste uttak, da han har fått dominert i Tippeligaen i noen kamper.

Bites Yer Legs

Drillo og Ståle!!  ;D To grepa karer som kan få struktur på ladslagsgutta (menn??)!!! Lukter det litt Sven-Gøran Eriksson og Lazio-nedtur av Solbakken-ansettelsen? Går det dårlig med FCK fremover blir det mildt sagt turbulens..

Merket forresten at Semb forsatt skriker når han er i nærheten av mikrofoner(ref pressekonferansen), tror Alsaker har hatt særs dårlig innflytelse på den mannen..
KEEP FIGHTING!!