Most hated Leeds United player of the last decade

Started by testo, September 16, 2009, 21:24:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Per Arne

Quote from: testo on September 20, 2009, 12:07:23
Quote from: Per Arne on September 20, 2009, 08:28:14
Quote from: Erik RB on September 19, 2009, 23:28:19
Fordi jeg heter Erik Bakke, og syntes Eirik får så mye skryt, liksom:)

Det er fordi Eirik Bakke alltid har vært en sympatisk, hyggelig og lojal fyr. I tillegg til at han gjennom en årrekke har vært Norges absolutt beste fotballspiller. Kan ikke fatte og begripe at ikke Drillo skjønner at den sentrale midtbane- og kapteinrollen må bekles av Bakke. Synes han har vært supergod i år, og skulle virkelig ønske at han kunne komme tilbake til Leeds....

:)

No offend, but  :o
Tipper du er Bergenser  ;)

Nope, ikke bergenser, derimot ganske ironisk enkelte ganger...

;D

Fygle

Det er fordi Eirik Bakke alltid har vært en sympatisk, hyggelig og lojal fyr. I tillegg til at han gjennom en årrekke har vært Norges absolutt beste fotballspiller. Kan ikke fatte og begripe at ikke Drillo skjønner at den sentrale midtbane- og kapteinrollen må bekles av Bakke. Synes han har vært supergod i år, og skulle virkelig ønske at han kunne komme tilbake til Leeds....

;)
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

trondt

Quote from: id-buy on September 20, 2009, 15:03:26

;)
før vil jeg heller vekke til live Hitler og Djengis Kahn ;D