Oldham - Leeds FA- cup 1.runde 09/10.

Started by Trond A, October 25, 2009, 14:26:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fjellhaugen

Quote from: Tom S on November 07, 2009, 20:28:47
Grei seier på ein slapp dag.

Sjølv om Oldham får låne ballen mykje i andre slipper vi de ikkje til mange sjanser, forsvaret vårt virker bunnsolid (sjølv med Bromby og Hughes i fireren...).

Fekk sms frå ollan.
Han er i London med jobben, men har leigd taxi oppover og fekk med seg kampen live.
:D


we all love leeds


sikkert billig :o
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Hobben

Quote from: testo on November 08, 2009, 13:31:36
Quote from: hobberst on November 08, 2009, 12:37:07
Quote from: harvey on November 08, 2009, 09:26:08
Quote from: hobberst on November 07, 2009, 13:31:42
Kampen vises på Thime Station (Bryne)  :)
Håper jeg ikke er den eneste som møter opp der :)

Hvor ble du av?

Fikk beskjed om at der var 25 + for å komme inn  >:( Er bare 18 jeg, desverre.

Fikk denne beskjeden av ansette på puben, og var ikke den eneste som fikk den beksjeden.

Betviler sterkt at noen kan ha 25 års grense på en pub ell.kl 18.00 på en fotballpub.
Dette ville jeg ha undersøkt nærmere hadde jeg vært deg.

Rogaland Whites

fmtj

Dette virket som det var en grei arbeidsøkt for Leeds gutta! Til tross for bare 1-0 ledelse kontrollerte de kampen bra og Oldham var sjelden frempå. Registrerte kun ett skudd som satte Ankergren på prøve og det var litt tilfeldig hvordan den sjansen oppstod! Nesten litt arroganse over Leedslaget i måten de trillet ball på og Oldham løp litt etter egentlig. Oldham hadde noe mer ball etterhvert, men jeg følte aldri at de truet oss nevneverdig! Dette tegner egentlig bra synes jeg! Grayson så ut som han var roen selv på sidelinja og småhumret og koste seg med gutta i staben!
Yeboahs vitne

auren

Spillerkarakterer etter kampen mot Oldham:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-How-the-players.5806108.jp

Ser Beckford får karakter 6 i YEP. Alle spillerne får mellom 6 og 7. Jeg fatter ikke at han fortjener en så høy karakter. Becks bidro nada, hadde flere feilpasninger og kom til ingen muligheter. Maks en 4-er fra meg.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsulf

Beckford så vel så sint og truende ut kampen gjennom, at han i redsel ikke våget å gi noe lavere.
Men enig der, max en firer fra meg også.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973