La oss ikke se oss blinde på kampen i går

Started by h.b, February 04, 2010, 12:34:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rune Bergen

Nei, spilte kamper skal vi ta lærdom av, det er dagens kamp som betyr noe, den vi bør se frem mot og vinne.

kongsmo

Quote from: ollan on February 06, 2010, 12:01:55
Quote from: h.b on February 06, 2010, 11:50:44
Det er vel stort sett ingen av de positive innleggene som kan dokumenteres heller. Bortsett fra at vi er på opprykksplass.

og der skjønte ikke du en døyt av det som ble skrevet..................

men hva hadde dette forumet vært uten h.b??
da hadde det vært et forum uten diskusjoner og bare posetive tråder  :P
synes det er morsomt å lese h.b's super negative innlegg, kryddrer opp forumet  ;D

MOT
"SNIFFER"

Asbjørn

PLEASE FOLKENS,
la ikke dette personfokuset bli en debatt i debatten.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

regor

Tap er aldri noe å feire, men heller ingen grunn til å deppe formye over dette. Spurs var bedre i det meste og hadde større tempo i det de gjorde, Vi slo for mye langt og fikk problemer av den grunn. Snodgrass ble helt borte da vi ikke klarte å spille gjennom midten. men ok, vi ga dem kamp, er gode når vi spiller ball. satser på en ny god periode i serien.vært mitt lag siden 1970, trenger nye gode år nå!Har trua :)

Møderatør

Quote from: lojosang on February 06, 2010, 00:28:24
Quote from: LeedsUnited on February 06, 2010, 00:11:09
Litt pussig at forummoderatorene lot seg villig "presse" til å fjerne judas tråden om beckford, men mer enn gjerne lar personangrep som i denne tråden rammer hb uten videre få være.
Men nå er vel jeg den store stygge ulven som bemerker dette og da blir jeg vel utestengt.
Og moderatorer: please ikke send meg en PM. De er ikke vannet verdt!

Som man reder ligger man, og Håkon reder verre enn Reksten og Willhelmsen til sammen.
Falsk martyrisme kler deg forøvrig ikke.

Judastråden ble forøvrig sammenslått med de hundre andre Beckfordtrådene fordi det var hundre aktive Beckfordtråder.

Gjentar man en løgn lenge nok kan den enkelte ganger til slutt oppfattes som en sannhet.  Men det kler vel ikke en moderator å holde på på den måten?

Tom S

Quote from: Møderatør on February 06, 2010, 21:43:50
Litt pussig at forummoderatorene lot seg villig "presse" til å fjerne judas tråden om beckford, men mer enn gjerne lar personangrep som i denne tråden rammer hb uten videre få være.
Men nå er vel jeg den store stygge ulven som bemerker dette og da blir jeg vel utestengt.

Som man reder ligger man, og Håkon reder verre enn Reksten og Willhelmsen til sammen.

Judastråden ble forøvrig sammenslått med de hundre andre Beckfordtrådene fordi det var hundre aktive Beckfordtråder.

Gjentar man en løgn lenge nok kan den enkelte ganger til slutt oppfattes som en sannhet.  Men det kler vel ikke en moderator å holde på på den måten?

Welcome back LeedsUnited.
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

...for ordens skyld, ingen brukere har blitt slettet av oss moderatorer i dag.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Quote from: Møderatør on February 06, 2010, 21:43:50

For all del. Bare fordi man er paranoid trenger ikke det bety at ikke hele verden er ute etter en.  ::)
- Leif Olav

auren

Quote from: Asbjørn on February 06, 2010, 23:30:55

Har det blitt slettet brukere? Hvilke i så fall?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Quote from: auren on February 07, 2010, 19:36:05
Quote from: Asbjørn on February 06, 2010, 23:30:55

Har det blitt slettet brukere? Hvilke i så fall?

auren

De/den det gjelder har selv sletta kontoen. Som Asbjørn sier, ingen brukere er slettet av moderatorene.
Marching on together!

jarle

folk er  utrolig "barnslige"... slette sin egen konto?

Så ille er det da ikke her... og "angrep" kommer sjelden uten "provokasjon"

Litt futt i diskusjonene må vi tåle!

baste

Og kampen i går da???? he he...

Baste- som ser fram til neste L1 kamp. CCC here we come !!!!