Heller Bates enn......

Started by Cbas10an, March 18, 2010, 21:56:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cbas10an

MOT

Joachim

auren

Tenk å hørt ham lage Marching on together om til en rap låt. Grøss og gru!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

Tror ikke dere skal være bekymret. Han har sikkert kjøpt seg et krypinn i London og da er det jo greit å ha et fotballag og leke seg med så lenge det er morro ::)

p0ndus

Enig huff av meg med han som Leedseier. Hva med en ny tråd. Hvilken rockestjerne ser man helst som ny Leedseier.
Foreslår selv Bruce Springsteen. Med alle sine milliarder.

Per Arne

Hvorfor skulle Sean Combs være så ille som Leedseier? Hva legger dere til grunn for det? Er det fordi dere ikke liker musikken hans?

Personlig hadde jeg faktisk godtatt hvem som helst som var interssert i spillet, klubben, og hadde nok penger til å realisere våre drømmer.

Cbas10an

Quote from: Per Arne on March 18, 2010, 23:47:05
Hvorfor skulle Sean Combs være så ille som Leedseier? Hva legger dere til grunn for det? Er det fordi dere ikke liker musikken hans?

Personlig hadde jeg faktisk godtatt hvem som helst som var interssert i spillet, klubben, og hadde nok penger til å realisere våre drømmer.

Det har absolutt ikke noe med musikken hans å gjøre.  For det første har han ingen erfaring fra fotball, og det å drive en fotballklubb.

For det andre synes jeg at det å ha en slik eier gir et feil bilde av Leeds United sine verdier..

Altså, jeg ønsker ikke han som eier i klubben vår!!
MOT

Joachim

fmtj

Quote from: auren on March 18, 2010, 22:08:01
Tenk å hørt ham lage Marching on together om til en rap låt. Grøss og gru!

auren

....mye heller det enn Donkyboy.....!!   ;)
Yeboahs vitne