Skal søke om billeter til bortekamper!

Started by Hobben, November 29, 2010, 17:12:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hobben

Quote from: hobberst on December 06, 2010, 18:30:29
Kortid for man svar på om man ha billet eller ikkje?

Ingen som vet dette? feks dere som har søkt før må vell kunne svare sånn ca på kor mange dager det går...........???
Rogaland Whites

fjellhaugen

Quote from: Leif Sverre on December 07, 2010, 18:55:47
Quote from: fjellhaugen on December 07, 2010, 12:14:00
har snakket med steve perryman travel i dag.
han sa jeg måtte ABSOLUTT ikke ha på leedstøy eller evt juble når vi scorer. :D
dette er jo vanlig info ved sånne salg.
jeg er dog ikke så innmari bekymeret da bilettene er i samme "kakestykke" som leedsfansen.
emirates er jo delt inn i 4 deler og både bortesupporterne og steve perrymans biletter er i south east corner.

tilleggsinfo; 350,- pr natt enkelmannstilegg på hoell 3 stjerner og 450,- pr natt på 4 stjerner.

det var solgt ca 50 av 90 biletter når jeg snakket med han

Hvor stor er sjansen for at vi skal score mot Arsenal  da ? ;D

såpass som vi putter mener jeg sjangsene er gode!!
hvor menge som kan komee andre veien derimot. ;D ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fjellhaugen

Quote from: hobberst on December 07, 2010, 19:21:35

Ingen som vet dette? feks dere som har søkt før må vell kunne svare sånn ca på kor mange dager det går...........???

snakket med bilettkontoret i dag og jeg har ikke fått ennå.
jeg fikk min bekreftelse omtrent samtidig med deg, og de var kommet til ca 1030(1130) i søknadsbunken.
regnet med at de var ferdige til onsdag neste uke :P

så det er bare å håpe og be hobberst
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Hobben

Quote from: fjellhaugen on December 10, 2010, 14:02:28

jeg fikk min bekreftelse omtrent samtidig med deg, og de var kommet til ca 1030(1130) i søknadsbunken.

Takk for svar, Fjellhaugen :)

Har ikke bestilt fly enda, venter til billeten blir klar :D  Blir den klar, betaler jeg turen uansett om den kosetr meg en hel lmnd lønn :)
Rogaland Whites

fjellhaugen

Quote from: hobberst on December 10, 2010, 19:52:47
Quote from: fjellhaugen on December 10, 2010, 14:02:28

Takk for svar, Fjellhaugen :)

Har ikke bestilt fly enda, venter til billeten blir klar :D  Blir den klar, betaler jeg turen uansett om den kosetr meg en hel lmnd lønn :)
jeg booka tidligere, var tilbud til 550 t/r så om det går i dass er jeg ikke akkurat bankerott  :)

fjellhaugen

fikk ikke bilett...

så om noen som søkte mer enn en god halvtime etter åpning har fått, er det noe muffens :-X

skuffa :'(

Hobben

ARH! Får ta søke til Millwall, Palace eller QPR kampene i London da, heller -_-!!
Rogaland Whites

Svend Anders

Ingen billett her heller, fikk bekreftet nei i dag. Søknaden kom ikke gjennom før 10.51 her.

Ser på waccoe at han som skrev han fikk billett kl 10.31 hadde ringt og fått muntlig "looks like you'll be ok" eller noe.

SA,
som har et ørlite håp om pressebillett
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders