20 "Ja" stemmer og h.b gjør comeback på Forumet!

Started by Rudi G., October 26, 2010, 18:41:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vil vi h.b skal gjøre comeback på Forumet?

Ja
20 (74.1%)
Nei
6 (22.2%)
Jeg har, som moderator, ikke meninger, kun forumregler. :D
1 (3.7%)

Total Members Voted: 27

Rudi G.

h.b gjør comeback på Forumet hvis han får 20 "Ja" stemmer!

NB! Du h.b, kan ikke avgi stemme!

lojosang

Sånn. Da kunne jeg også stemme.  ;D

Som moderator kan man ikke ønske seg selv så vondt at man aktivt søker å få h.b tilbake på aktivitetsnivået han hadde for noen år siden. Hjelp!  8)
Men jeg får meg ikke til å si nei heller.
- Leif Olav

testo

Man vet ikke hva man kan miste i mange tilfeller før man har mistet det.
Diskusjonenen dine inneholdt allt fra irriterende / nøkterne /vitende og innteressante diskusjoner som stod i taket til tider..... men jeg savner de av en eller annen årsak..... ;)

Om batteriene skulle lyse grønt så er tiden inne til å tøye grensa til 10000 nå. 8)

MOT
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsulf

Et rungende ja fra meg. Savner innleggene hans, selv om innholdet stort sett var rettet mot Bates.
Oppnås det 20 ja-stemmer, ja da regner jeg med at det blir comeback som lovet. Bunner det i at han skulle han gi seg på 10000 innlegg, ja da mener jeg moderatorene må skru tilbake innleggstelleren et par tusen.

Rudi G.

Slik Håkon, her har du de 20 "Ja" stemmene du forlangte for å gjøre et etterlengtet comeback. Forumets tråder ligger foran deg, kjør på og lag litt liv og røre igjen 8)

ØBS

Jeg synes du kunne laget et "vet ikke" alternativ...

Men de som vil fortsette å krangle med ham om han da ikke dukker opp igjen, kan gjøre det her:

http://www.foto.no/cgi-bin/diskusjon/lesTraadHier.cgi?id=433549

;D

LUSCOS-hilsen
ØBS

ollan

Ollan