OT: Jeg forstår nå hva slags forum dette er

Started by Jebediah, April 17, 2011, 08:48:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jebediah

Min bruker vil bli slettet jeg kommer ikke tilbake.

Hobben

Tenkt deg om en gang til Jebediah!

Selv mener jeg at folk som henger deg ut pga du oppretter ein tråd i frusstrasjon er helt tåpelig, om du også hadde oprettet den uten frustrasjon hadde jeg fortsatt synest det, her på forumet er det mange som ikke kan si sin mening uten at de som har vært her en hel stund skal rakke ned å spør etter om du virkelig er Leeds-supporter!!

Kanskje vi kan stille spm til alle dere som infomerer om prett under kampene? Er prettingen mer intresangt en kampen for dere? turen i kjøleskapet er viktigere? Er dere virkelig Leeds-supporterer??

Bare for å vise til litt andre ting, jeg driter i det og vet selvsakt dere er Leeds-supporterer.

Sånne ting har irritert meg siden den dag jeg ble medlem på dette forumet, folk blir hengt ut av og til, av å bare si sin mening?? Det er idiotikst!

Regner også med at jeg blir skjelt ut nå  ::)

MARCHING ON TOGETHER!
Rogaland Whites

Sydhagen

Quote from: hobberst on April 17, 2011, 10:34:40

Selv mener jeg at folk som henger deg ut pga du oppretter ein tråd i frusstrasjon er helt tåpelig, om du også hadde oprettet den uten frustrasjon hadde jeg fortsatt synest det, her på forumet er det mange som ikke kan si sin mening uten at de som har vært her en hel stund skal rakke ned å spør etter om du virkelig er Leeds-supporter!!

Kanskje vi kan stille spm til alle dere som infomerer om prett under kampene? Er prettingen mer intresangt en kampen for dere? turen i kjøleskapet er viktigere? Er dere virkelig Leeds-supporterer??

Bare for å vise til litt andre ting, jeg driter i det og vet selvsakt dere er Leeds-supporterer.

Sånne ting har irritert meg siden den dag jeg ble medlem på dette forumet, folk blir hengt ut av og til, av å bare si sin mening?? Det er idiotikst!

MARCHING ON TOGETHER!

meget enig!!
alle har sin mening på dette forumet og har lov til å dele den!

vi har vel alle skrevet noe i ren frustrasjon på dette forumet?

kom tilbake Jebediah og del dine meninger, positive og negative. Det er det som skaper diskusjoner på et forum.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

hobberst jr.

Quote from: Sydhagen on April 17, 2011, 11:19:47
Quote from: hobberst on April 17, 2011, 10:34:40

MARCHING ON TOGETHER!

meget enig!!
alle har sin mening på dette forumet og har lov til å dele den!

vi har vel alle skrevet noe i ren frustrasjon på dette forumet?

kom tilbake Jebediah og del dine meninger, positive og negative. Det er det som skaper diskusjoner på et forum.
Støttes.
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

TK20

Carl Fisker

Da er han IKKE Leeds-supporter hvis han ikke tåler motgang.