Svein Mathisen RIP

Started by trondt, January 27, 2011, 12:12:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

trondt

En av fotballens hedersmenn har forlatt oss. Aldri et gult kort, aldri et defensivt løp,
corner med yttersida høyrefoten, vi glemmer aldri Matta. RIP !

Hallgeir *

Helt enig i din beskrivelse. Trist.
Super Leeds since 1968

auren

En trist dag for norsk fotball. Tankene går til familien, venner og alle som er involvert og glade i Start Fotballklubb.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

bwirum

Fryktelig trist. En norsk fotballegende.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

fmtj

Virkelig tragisk!! Så sent som for ett og et halvt år siden spilte jeg old boys kamp mot ham. Han fornektet seg ikke og scorte to mål mot oss. De fikk likevel bare de to og vi tre...men, for ei slegge han fortsatt hadde.

Dessuten var han velsignet med en herlig sans for humor!!!
Yeboahs vitne

nebel

Svein Matta Mathisen. Hvil i fred.

Here we go again

euphor9

Ankerjon15

Som Kr.Sandsgutt og STARTfan kommer jeg alltid til å huske deg som den største STARTspilleren og gode landslagsspilleren du var. Takk for alle minnene jeg sitter igjen med etter å ha gleden av å følge med på hele karieren din.   Hvil i fred.

chief

Utrolig trist. En STOR personlighet og flott type.
Hadde selv gleden av å møte han på fotballbanen noen ganger i "old boys" sammenheng og han imponerte alltid, selv om han var blandt de eldste på banen. Han viste følelser i TV ruta, og medfølelse til de som trengte det.
"Matta" var,og er en legende blandt fotballvenner ikke bare på sørlandet, men i hele Norge.

Etterlater seg et tomrom det blir umulig å fylle.  :'(
1 4 all and all 4 1

p0ndus

Glenn K

Hallgeir *

Han skåret vel ikke så mange landslagsmål på de 25 kampene han spilte, men ett sitter som spikret i hodet mitt. Det var VM-kvalik borte mot Sveits, hvor han nettet fra omtrent død vinkel. Utrolig at han klarte det mesterstykket.
Norge vant kampen 2-1, også takket være keeperspill i verdensklasse (Tom....et eller annet) Uansett...Svein Mathisen var en stor personlighet som jeg definitivt vil savne.
Super Leeds since 1968

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Sander86

start fan og sørlands gutt. Hvil i fred matta.  En legende er borte.

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

ØBS

Slenger meg på kondolansestrømmen...

Var nedtrykt resten av dagen jeg hørte det...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Allanclarke

Dette var utrolig trist!! Er fra Kr. sand og er selvfølgelig Startfan. Ã... ta farvel med tidenes Startspiller så altfor tidlig er bare helt forferdelig. Tankene går til familien. Takk for alt Matta!
R.I.P. Svein Mathisen