KAMP: vs WATFORD 16/4 2011, kl 16.00

Started by Promotion 2010, April 15, 2011, 23:25:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DaGa

Quote from: Sydhagen on April 19, 2011, 07:44:45
Quote from: DaGa on April 19, 2011, 00:55:38
Quote from: Sleivind on April 18, 2011, 01:26:50
Quote from: DaGa on April 18, 2011, 00:00:14
Quote from: auren on April 17, 2011, 19:41:10
Becchio misser en "sitter" på 1-0, noe som nok ville avgjort kampen

Det er dette som er så utrolig irriterende med Becchio, han brenner altfor mange sjanser med beina. Frustrerende >:(

God på hodet, rett og slett ræva med beina!

Du verden! Hva må egentlig Becchio gjøre for å tilfredsstille folk? Jada, han er langt i fra en komplett spiss. Men 19 mål på 34 kamper fra start, er mer enn godkjent. Han har i tillegg en imponerende scoringsratio i forhold til antall skudd på antall scorte mål.

Vi hadde tapt i dag om det ikke hadde vært for Becchio. Kan ikke fatte og begripe hvorfor så mange skal "gnage" på det offensive spillet når vi har scoret klart mest i ligaen.

Det finnes enkelte andre ting man heller bør "gnage" på etter min mening!

Selvfølgelig, når Becchio bommer på en sjanse som kunne gitt oss seieren (en sjanse alle her på forumet + min gamle bestemor i tøffler hadde puttet), så blir jeg skuffet og forbannet, blir ikke du?

Hva resultatet hadde vært uten Becchio, vet hverken du eller jeg. Uavgjort da han kom innpå, uavgjort da kampen var ferdig!

og bomme på sjanser gjør ikke andre spisser?

ehm jo, men jeg som supporter kan og blir forbannet når en spiller bommer på en 110% sjanse, som hadde gitt oss seieren (ok, det er Leeds vi snakker om) i en såpass viktig kamp som denne var. Da gir jeg blanke f hvordan den spilleren har prestert gjennom sesongen!

Men ikke misforstå, synes Becchio er en knall spiller med herlig innstilling, selv om etter min mening brukes han feil. Men avslutningene med beina kan/må/bør forbedres.
We all LOVE LEEDS!