Hva sier vi om Grayson hvis....

Started by Leedsfan, April 24, 2011, 15:55:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leedsfan

...dette skjer?

Vi kniver om en play-off plass og vi klarer det ved å slå QPR i siste kamp.

I semifinalen i play-off'en så spiller vi mot Cardiff og slår de ut. I den andre semifinalen så spiller Reading-Swansea hvor Reading går videre.

I finalen 30. mai så slår vi Reading 2-1 og rykker opp i Premier League...

Det er verste er at dette er matematisk mulig og kan absolutt skje...

MOT!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Torpe-do

Er desverre falt til ro med at dette nå bare er en teoretisk mulighet. Desverre.

Leedsfan

Quote from: Torpedo on April 24, 2011, 15:58:09
Er desverre falt til ro med at dette nå bare er en teoretisk mulighet. Desverre.

Egentlig jeg også, men prøver å holde motet oppe. Denne sesongen har vært meget spesiell på mange måter. Det er i hvert fall aldri kjedelig å være Leedsfan.

Uansett hva som skjer i innspurten av denne sesongen så håper jeg signeringene treffer i sommer og uansett divisjon så er det fremgang å spore.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Quote from: Leedsfan on April 24, 2011, 15:55:32
...dette skjer?

Vi kniver om en play-off plass og vi klarer det ved å slå QPR i siste kamp.

I semifinalen i play-off'en så spiller vi mot Cardiff og slår de ut. I den andre semifinalen så spiller Reading-Swansea hvor Reading går videre.

I finalen 30. mai så slår vi Reading 2-1 og rykker opp i Premier League...

Det er verste er at dette er matematisk mulig og kan absolutt skje...

MOT!

For å få dette til må man ha flaks ;) noe denne klubben nesten aldri har hatt >:(

fmtj

...ja, du spør om hva vi sier om Grayson hvis dette skulle inntreffe!!! Da vil jeg si akkurat det samme s0m jeg har hevdet hele tiden om Simon; en god manager som jeg har veldig sans for!!!
Yeboahs vitne