EX-LÃ…NESPILLER: Barry Bannan

Started by Promotion 2010, March 07, 2011, 15:32:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

newsome

In November 2009 Bannan joined then Championship side Blackpool on loan,making his début as an 87th-minute substitute.

newsome

In Jan 2010 the loan was extended to the end of the season, and later Bannan scored his first goal for the club, with a 30-yard lob.

newsome

Bannan came on for the final two minutes at Wembley as Blackpool won the Championship play-off final against Cardiff City.

newsome

Bannan is primarily a central midfielder but also can play as a winger. He is particularly useful with his left foot.

newsome

Surprised & disappointed Villa have sent Barry Bannan on loan to LUFC. Has shown he's Premiership-ready. Another poor decision from Houllier

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Hallgeir *

Quote from: newsome on March 09, 2011, 00:05:12
Surprised & disappointed Villa have sent Barry Bannan on loan to LUFC. Has shown he's Premiership-ready. Another poor decision from Houllier

Gratulerer med x antall nye poster.... ;) :D
Super Leeds since 1968

newsome

Quote from: hallghel on March 09, 2011, 09:17:50

Vil inn i eliten hos dere på A laget  ;) ;D

Gufrias

Quote from: newsome on March 09, 2011, 12:27:11
Quote from: hallghel on March 09, 2011, 09:17:50

Vil inn i eliten hos dere på A laget  ;) ;D
Flott, så blir det plass til meg på juniorlaget! ;D ;D
Hekta på Leeds siden 1974

Hobben

Villa-spillere beklager trenerkrangel

Gérard Houllier har ertet på seg flere Aston Villa-spillere, men duoen Richard Dunne og James Collins legger seg flate etter bråk under et spaopphold.
Ifølge The News of the World var forsvarsspillerne involvert i en heftig krangel med flere ikke navngitte spillere under Aston Villas opphold på et spa i Leicestershire.
â€" Jeg beklager uten forbehold min oppførsel onsdag kveld. Det var ikke akseptabelt, og jeg er oppriktig lei meg, sier Dunne til News of the World.
Han og Collins skal være uenige i stilen til manager Houlliers trenere.
â€" Dette var galt og skulle aldri skjedd. Jeg beklager det jeg var involvert i, sier Collins til avisen.
Tidligere i sesongen ertet Houllier på seg John Carew. Det endte til slutt med at nordmannen ble leid ut til Stoke. I tillegg har franskmannen leid ut talentene Barry Bannan og Nathan Delfouneso, til manges overraskelse. Midtbanespilleren Stephen Ireland er havnet på utlån i Newcastle.
I Houlliers trenerteam finner man Gary MacAllister, Gordon Cowans, Kevin MacDonald og Robert Duverne. Aston Villa har uttalt at de vil se nærmere på saken.
------------------------------------------------------------------------------------
Kanskje vi skulle prøvd oss på Dunne nå :D
Rogaland Whites

kalle_92

Woody

Quote from: kalle_92 on March 13, 2011, 22:49:52
Bannan må starte neste kamp!

Kansje på tide å prøve Nunez og?
LIFE IS LEEDS

auren

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6812865,00.html

Både Cardiff og Forest var ute etter Bannan altså! Ønsker vi spillere, får vi dem!  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kalle_92

Quote from: Woody on March 13, 2011, 22:57:15
Quote from: kalle_92 on March 13, 2011, 22:49:52
Bannan må starte neste kamp!

Kansje på tide å prøve Nunez og?
Har du lest mine "pro-Nunez" innlegg? hehe :p Men jeg er faktisk enig i at Nunez må få prøve seg, dog fra benken.

newsome

Quote from: auren on March 14, 2011, 11:40:20
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6812865,00.html

Både Cardiff og Forest var ute etter Bannan altså! Ønsker vi spillere, får vi dem!  :)

auren
Så Bannan for Villa tidligere i sesongen.
Veldig god.
Håper han kan levere for oss!

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ollan

Ollan

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

Blank_File

Quote from: Gufrias on April 28, 2011, 15:12:17
Quote from: ollan on April 28, 2011, 15:09:04
Quote from: Leedsfan on April 28, 2011, 14:17:06
Tilbake i Aston Villa:
http://www.avfc.co.uk/page/NewsDetail/0,,10265~2348673,00.html

ikke noe stort tap desverre.....
Problemet er vel mer at han ble for lite brukt enn at han ikke holdt mål?
Enig. Han har ikke fått en ordentlig sjanse...

ollan

Quote from: Blank_File on April 28, 2011, 18:31:07
Quote from: Gufrias on April 28, 2011, 15:12:17
Quote from: ollan on April 28, 2011, 15:09:04
Quote from: Leedsfan on April 28, 2011, 14:17:06
Tilbake i Aston Villa:
http://www.avfc.co.uk/page/NewsDetail/0,,10265~2348673,00.html

ikke noe stort tap desverre.....
Problemet er vel mer at han ble for lite brukt enn at han ikke holdt mål?
Enig. Han har ikke fått en ordentlig sjanse...

Men på treningsfeltet har han vist seg frem og ikke funnet god nok?
Ollan

Leedsfan

Denne karen burde spilt oftere, i hvert fall på bekostning av Kilkenny da han er en bedre utgave.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.