Overgangsvinduet

Started by h.b, June 08, 2011, 14:50:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Nå åpner det jo 1 juli. Men allerede nå ser vi at store lag forsterjker med den ene eller den andre spilleren. så er det noen smutthull vi ikke har utnyttet enda

Sydhagen

Quote from: h.b on June 08, 2011, 14:50:41
Nå åpner det jo 1 juli. Men allerede nå ser vi at store lag forsterjker med den ene eller den andre spilleren. så er det noen smutthull vi ikke har utnyttet enda

En overgang er ikke gjeldende før overgangsvinduet er åpent.
Dvs du kan signere en spiller, men ikke bruke han i kamp eller trening før det er åpent.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

Den skjønner jeg også. Men siden dette er en realitet. Ja da ser vi kanskje nå allerede at Leeds ikke kommer til å satse på overgangsmarkedet denne sommeren. Leeds  venter på gratis spillere og på lånespillere

asLeeds

Du glemte; slik som gnomen vil ha det...
DALHEIM WHITES

h.b

Quote from: asLeeds on June 08, 2011, 14:59:30

Ikke min skyld at en viss mann dras inn i denne diskusjonen

torivar

Quote from: h.b on June 08, 2011, 15:02:13
Quote from: asLeeds on June 08, 2011, 14:59:30

Ikke min skyld at en viss mann dras inn i denne diskusjonen

Da har jeg skjønt det. Du kjører i gang nye tråder fordi andre forpester trådene dine med gnomepreik.

Keep it up!

B_Ød

Quote from: h.b on June 08, 2011, 14:57:39
Den skjønner jeg også. Men siden dette er en realitet. Ja da ser vi kanskje nå allerede at Leeds ikke kommer til å satse på overgangsmarkedet denne sommeren. Leeds  venter på gratis spillere og på lånespillere
det ordet redder hele innlegget...
Ups & Ups!!

jarle

h.b...

la oss si det slik... fortsetter ting som det har gjort siden Bates tok over blir det ikke mye å glede seg over... 

så ting må med andre ord forandre seg kanske mye fra normalen skal ting skje denne sommeren!

J.N

Chairman Ken Bates has told clubs making bids for United players to stick them "where the sun doesn't shine."

"We're happy with our strikers, it's the defence and the midfield we need to strengthen. Bradley Johnson and Neil Kilkenny are moving on because we need better."

Begynner å ligne på noe nå.. :P

h.b

Quote from: Nikolaos on June 08, 2011, 21:43:44
Chairman Ken Bates has told clubs making bids for United players to stick them "where the sun doesn't shine."

"We're happy with our strikers, it's the defence and the midfield we need to strengthen. Bradley Johnson and Neil Kilkenny are moving on because we need better."

Hvor sola ikke skinner. Ja det må da være på kontoen til Bates det

Glenn K

Quote from: h.b on June 08, 2011, 21:49:40
Quote from: Nikolaos on June 08, 2011, 21:43:44

Hvor sola ikke skinner. Ja det må da være på kontoen til Bates det

Hehe, det er vel mulig kontoen til Bates skinner, men der pengene som er satt av til Leeds befinner seg er det nok ganske mørkt  ::)