Sandnes Ulf - Leeds United

Started by Asbjørn, July 17, 2006, 21:08:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Robert H.

Jeg synes kampen var OK med overraskende høy temperatur. Spesielt Healy ble skikkelig sur pga hardt spill fra Sandnes i starten av kampen. Mine karakterer er som følger (1-10):

Sullivan 5 - kamp på det jevne, men har vist under Norges-oppholdet at han er bedre enn Bennett.
Kelly 6 - gjør jobben sin defensivt og har flere gode innlegg.
Butler 6 - mannen er solid!
Kilgallon 6 - mindre synlig/ruvende enn Butler, men god kontroll
Parker 5 - spiller greit, men har 3-4 grove feil på egen banehalvdel, hvorav den ene resulterte i mål i mot
Stone 5 - OK kamp, men er for treg til å spille på kant
Einarsson 7 - løp mest av samtlige og hadde flere fine avslutninger og avleveringer. Banens beste.
Bakke 6 - pasningssikker, men ikke like synlig som mot Sparta
Harding 4 - ny svak kamp. Ikke god nok.
Healy 5 - noen greie avslutninger, men lite annet
Hulse 5 - ikke sterk nok i oppspillsfasen mot et norsk 2. div lag. Skuffende, men viser bedre innsats enn Healy.

Ellers hadde Blake et godt innhopp hvor han viser tekniske finesser flere ganger. Carole grei nok, Beckford er hverken rask eller sterk nok etter min mening. Frazer viste lite i en uvant posisjon, mens Foxe var bedre pasningsmessig denne gangen.

Velkommen tilbake neste år Leeds!

kalle_92

Quote from: The Boy Eddie Gray on July 18, 2006, 03:49:47
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica," id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Jon R</i>

Parker & Bakke fremheves på YR etter de to kampene i Norge. [:)]

Jon R.

<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Forståelig. Parker imponerte meg stort idag. God til å både lese- og bryte spillet, samtidig som han er rask og pasningssikker. Takle kunne han også. Vekslet tidvis med Harding om å gå fremover langs vingen.
Eneste minuset var at han ble takla og fratatt ballen før Sandnes' scoring. Forøvrig et mål som Sullivan var sjanseløs på - en banan i lengste kryss fra 16-18 meter.
Morsomt å lese i etterkant! Jeg var på kampen, og min fetter som er også er leedsfan, som fikk spille for Ulf i første omgangen. Det var også han som taklet Parker(?), og det var denne gjenvinningen som til slutt endte opp med det ene målet til Sandnes Ulf. Morsomt!

Håper det ikke blir så lenge til neste gang Leeds kommer til Norge!
MOT

Leedsulf

Quote from: kalle_92 on June 11, 2011, 15:35:17
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica," id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Jon R</i>

Jon R.

Forståelig. Parker imponerte meg stort idag. God til å både lese- og bryte spillet, samtidig som han er rask og pasningssikker. Takle kunne han også. Vekslet tidvis med Harding om å gå fremover langs vingen.
Eneste minuset var at han ble takla og fratatt ballen før Sandnes' scoring. Forøvrig et mål som Sullivan var sjanseløs på - en banan i lengste kryss fra 16-18 meter.
Morsomt å lese i etterkant! Jeg var på kampen, og min fetter som er også er leedsfan, som fikk spille for Ulf i første omgangen. Det var også han som taklet Parker(?), og det var denne gjenvinningen som til slutt endte opp med det ene målet til Sandnes Ulf. Morsomt!

MOT

Hehe, ble nysgjerrig på hvem denne fetteren din kan være nå. :)
Husker Kjetil Norland hadde målet, men hvem andre som var innvolvert i scoringen klarer jeg ikke ta igjen.

kalle_92

Quote from: The Boy Eddie Gray on June 11, 2011, 18:53:07
Quote from: kalle_92 on June 11, 2011, 15:35:17

Jon R.

MOT

Hehe, ble nysgjerrig på hvem denne fetteren din kan være nå. :)
Husker Kjetil Norland hadde målet, men hvem andre som var innvolvert i scoringen klarer jeg ikke ta igjen.
Kenneth Pedersen, var vel en 18 år på dette tidspunktet. Sluttet på fotball grunnet div. skadeproblemer. Når speakeren (Kjartan Salvesen) presenterte spillerne, ble min fetter presentert som "Big leedsfan, nummer 19 Kenneth Pedersen". Morsomt at han fikk spille en omgang mot Leeds.

:)

Leedsulf

Svarte deg på privat melding, da dette nok har begrenset interesse hos den jevne OEF-er :)