Main Menu

Forummedlemmer

Started by Tom S, October 23, 2011, 12:00:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tom S

Ser at det er 2959 registrerte medlemmer på forumet vårt.
Vart litt forundra nå eg var innom statistikksida og såg at i perioden fra og med januar til hittil i år er det ca 3500 som har registrert seg som nye medlemmer.

Kva skjer? Er det så mange som melder seg ut etter å ha registrert seg?

Lite å gjere på ein søndag....  ::)
COME ON LEEDS !!

Robert

Dette stemmer.
Det er ikke folk som melder seg ut, men er folk som jeg sletter :)
Det som skjer, er at det er automatiske boter som registrerer seg, og som jeg sletter før de får tilgang til forumet (alle medlemmer godkjennes manuelt). Det er altså en slags "feil" i forumet, for  det 3500 medlemmer som er registrerte i år, men det er kun et fåtall av disse som faktisk er godkjent som medlemmer. 
Dette ser ut til å være ordnet nå, da jeg for en uke ca byttet ut en del av registreringsprossesen, som gjorde at det ble veldig vanskelig for bot'ene å registrere seg. Man må nå legge et lite puslespill for å kunne registrere seg som bruker!
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

h.b

Hva er de offisielle tallene for betalende medlemmer pr dags dato. Det er vel det eneste riktige å ta stilling til.
At bestemora til ..... er leeds patriot spiller ingen rolle sålenge hu ikke er en betalende medlem

Asbjørn

Jeg vil benytte anledningen til å gi masse 'cred' til Robert, som gjør en uvurderlig jobb for oss, for at forumet skal være oppe og gå.

Først når vi får problemer, ser vi at han er her for oss.

Det er ikke lite av sin fritid han sitter og manuelt sletter slike 'boot'er, oppdaterer forumet m.m.

Så thanks, mate :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Sikkert ein plausibel forklaring Robert, sjølv om eg skjønner lite av "boter" o.l. :D

Slenger meg forøvrig på Asbjørn og seier thanks, mate :)
COME ON LEEDS !!