Neil Warnock i møte hos Hampshire Whites fredag 24 februar...

Started by Odin, February 25, 2012, 00:54:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Odin

Jeg ble invitert med på supportermøte hos Hampshire Whites I kveld. Veldig interessant. Warnock dukket opp, ingen visste noe om det, og han var veldig positiv.

I panelet: Neil Warnock, Mick Jones (ass mgr), Peter Lorimer, Paul Connolly, Zac Thompson, Ian Baird og Gwyn Williams  I Portsmouth fredag kveld 24 februar:

Warnock:
•   De som startet mot Doncaster fortjener en sjanse mot Portsmouth
•   På bortebane får du ofte se hva som bor i en spiller
•   Vi trenger et par ledertyper på banen. De er ikke i klubben idag. Vi trenger naturlige ledere
•   Prøvde å signere 2 spillere denne uka. De kommer sannsynligvis før neste kamp.
•   Fikk tilbud om noen denne uka, men de var ikke bedre enn de vi har...
•   Dere får se endringer i neste hjemmekamp
•   Når dere ser hvem jeg bringer inn, skjønner dere hva jeg mener og er ute etter
•   Penger er ikke alt; QPR rykket opp og brukte halvparten ifht Norwich og Swansea
•   Har respekt for Bates (sikkert mer enn mange av dere...), vi hadde et kort møte og fant tonen
•   Fikk tilbud om andre jobber mens jeg satt i møte med Bates
•   Denne oppgaven motiverer meg. Jeg har 7 opprykk så langt og vil gjerne ha 8
•   Det blir hardt denne sesongen, men vi har fortsatt sjansen.
•   We will give it a go, and for sure go up next year if not successful this spring
•   De to lagene I toppen er ikke kjempegode men har vist stabilitet. Birmingham er i god form, men det er fortsatt åpning for playoff (alle slår alle)
•   Jeg har alltid vært lojal mot de klubbene jeg har vært i. Det må fungere mellom meg og the chairman.  I Sheffield U kom jeg på kant med formannen. Han ville ha inn et stort navn..B Robson...se hvor de er idag...
•   ?Får du penger til å forsterke i sommer? Har ikke tenkt så langt...
•   Viktig for klubber å gå i balanse økonomisk. Ã... signere spillere betyr ikke nødvendigvis å kjøpe dyrt. Noen av de beste i QPR var fri transfers
•   Leeds har fantastiske supportere, 30000 på tribunen ”appeal to me”
•   Fotballen går i bølgedaler. Det er på tide at Leeds får framgang og kommer opp der de hører hjemme
•   Vi må stå sammen, get behind the club
•   Vi må stabilisere laget. Starte med forsvaret. Det må fungere, du rykker ikke opp med å slippe inn mange mål. Samtidig må vi underholde, det er viktig at supporterne går hjem og har ”enjoyed the match”
•   Vi må ha spillere som vil være hos oss og er 100% ærlige, har ikke bruk for spillere som Townsend. Agenten stod bak...He was tapped up by Birmingham
•   Shaun Derry gjorde en kjempejobb for meg i Palace og QPR
•   Sønnen min bor i Leeds. Jeg er ikke på internet men det var godt å høre at fansen vil ha meg (Leeds forum)
•   Portsmouth er i trøbbel økonomisk men har fortsatt et sterkt lag på papiret

Paul Connolly:
•   Treningen og opplegget den siste uka har vært mye mer taktisk. Just what we needed...

Peter Lorimer:
•   ?: Intervjuet dere flere for managerjobben?. Snakket med Bates og det var en no brainer å få inn Warnock. Han er kjempemotivert og vil så gjerne ha 8 opprykk (Warnock og Graham Taylor har begge 7) Svarte ikke på spørsmålet...
•   ?: Billettpriser, for dyrt, vi mister ungdommen. Forferdelig svar fra Peter. Min gamle ungdomshelt er blitt en tafatt åndelig slave av Bates...
•   Vi gir bort 700 billetter til skoler og lokale myndigheter til hver hjemmekamp. Kan ikke selge til lav pris pga sesongkort holdere (forferdelig argumentasjon)

Gwyn Williams:
•   Thorpe Arch; eieren sitter med stor sigar og tror han kan tjene store penger
•   Anlegget er ikke ideelt, bare en vei inn og ut, får ikke skilt media, spiller og andre. Trenger å moderniseres
•   Vi ser oss rundt etter et nytt anlegg, kanskje på en nedlagt skole som har bane anlegg
•   Vi trodde vi hadde signert  spillere sist mai. De skulle bare på ferie først. I juni signerte 1 for Forest, 1 for Leicester og 2 for Ipswich... (han sa ingenting om hvorfor tilbudene vi gav var for dårlige)
•   Lønnsnivået i fotballen er uforsvarlig. Klubbene må holde på sin politikk. Robin van Persie signerer ikke for Arsenal uten at han får 200k i uka, så han går nok til Real Madrid eller lignende...
•   ?A White?. Håper å avklare i vår, forhandlingene har strandet så langt. Partene står langt fra hverandre. Det står om penger...
•   ?Hvorfor har vi ikke lag i reserve serien? Vi får mer ut av å spille behind closed doors på gode baner mot gode lag, enn å spille på en dårlig bane mot 45 og 16 åringer på reservelagene til Lincoln og Hartlepool. I tillegg får vi styrt kampoppsettet så manageren får sett på spillerne...

Ian Baird:
•   Ã... være manager er en kjempetøff business, alle er bare 5 kamper unna sparken
•   ? Alan Smith? : Vi skulle signert Alan Smith...Leeds boy...

Alt i alt veldig interessant og inspirerende kveld. Warnock var i kjempeform og trollbandt  forsamlingen.

Vi må vinne på lørdag! MOT

kongsmo

"SNIFFER"

Woody

Vakkert,mykje god info.Høyrest ut som Warnock gjorde eit veldig godt inntrykk.We need
Takkar for god info
LIFE IS LEEDS

Håkon

Leeds for alltid

asLeeds

DALHEIM WHITES

fmtj

Morsom lesning og interessant!! Får mere og mere sans for NW!!
Yeboahs vitne