Bates - Vil vi ha denne mannen som en del av vår klubb? [Avstemning]

Started by kalle_92, January 18, 2012, 19:32:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vil vi ha Kenneth Bates som eier og leder av vår klubb?

Ut med Bates!
Jeg er fornøyd med Bates.
Vi har allerede kolera. Jeg vil ikke ha pest.

kalle_92

Det kan sies mye om Kenneth Bates. gubben er forsiktig i sin satsning - ikke noe "All in"-opplegg. Men mange mener at det er manglende satsning i klubben, og at vi nå er i ferd med å bli en middelhavsfarer i nivå 2 i engelsk fotball, og at det for en såpass stor klubb er en skam. Er så Bates redningsmannen vi trenger, eller er fyren feil person? Skal vi risikere å komme i økonomisk uføre igjen?

Grunnen til at jeg oppretter denne avstemmingen er at jeg ikke er sikker på hvordan tankene er om denne saken, da det ofte er oss "grinebitere" som ytrer oss på dette temaet, og generelt på forumet. Håper dermed at flere som vanligvis ikke ytrer seg tar seg tid til å stemme. Oppfordrer til diskusjon og stemming.

RoarG

Bates er OK, men han må ansette dyktige nok folk i Leeds. Det har han ikke klart. Tviler på at han har helt den store interessen for fotball. Han bør nok selge til en som kan fotball, og som holder seg i England til daglig. Er altså ikke anti-Bates.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Denne avstemningen skjønner jeg lite av. Hva tror du resultatet blir?  ::)
Super Leeds since 1968

kalle_92

Quote from: hallghel on January 18, 2012, 19:55:18
Ordet er fritt, og statistikk interessant.

kongsmo

det er vel kun en ting alle leeds fans står sammen om i disse vanskelige dager, og det er BATES OUT!!!
"SNIFFER"

RoarG

Aner ikke ;). Jeg er i klart mindretall til nå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Quote from: kalle_92 on January 18, 2012, 19:56:43

Ja, ordet er fritt, men jeg tror du skal vente ganske lenge før du får en stemme som er FOR Bates.
Super Leeds since 1968

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

kalle_92

Quote from: hallghel on January 18, 2012, 20:04:00
Quote from: kalle_92 on January 18, 2012, 19:56:43

Ja, ordet er fritt, men jeg tror du skal vente ganske lenge før du får en stemme som er FOR Bates.
Den stemmen kom før din første post, men ser poenget nå.

Hallgeir *

Quote from: Gufrias on January 18, 2012, 20:07:23
Min stemme går til "Har vi noe valg?"

Pollen mangler definitivt noen alternativer. Ditt forslag kunne godt vært brukt.
Super Leeds since 1968

asLeeds

Handle ikkje om valg, ser poenget ditt..

Men denne pollen handler om JA/NEI
DALHEIM WHITES

kalle_92

Quote from: hallghel on January 18, 2012, 21:57:02

Pollen mangler definitivt noen alternativer. Ditt forslag kunne godt vært brukt.
Tar kritikken til meg. Du/dere får ta initiativ en annen gang da :)

Vanderlunde

Jeg lurer fælt på hvordan de 7 stykkene kan være fornøyd med bestefar-B.  ??? :P

kalle_92

Quote from: Vanderlunde on January 18, 2012, 22:36:36
Jeg lurer fælt på hvordan de 7 stykkene kan være fornøyd med bestefar-B.  ??? :P
Der må vel kanskje jeg ta kritikk og ansvar, da det kunne vært flere alternativer (Finnes ikke bedre alternativer, vi har ikke noe valg, mv.), som sagt. Men om vi kunne velge, vil vel de fleste hatt en annen eier.

Vanderlunde

Quote from: kalle_92 on January 18, 2012, 22:40:22
Quote from: Vanderlunde on January 18, 2012, 22:36:36
Jeg lurer fælt på hvordan de 7 stykkene kan være fornøyd med bestefar-B.  ??? :P
Der må vel kanskje jeg ta kritikk og ansvar, da det kunne vært flere alternativer (Finnes ikke bedre alternativer, vi har ikke noe valg, mv.), som sagt. Men om vi kunne velge, vil vel de fleste hatt en annen eier.

Regner med at om de fleste ville hatt en ny eier, så tror jeg ikke akkurat de ville valgt fornøyd akkurat :P Men men, de om det :P

lojosang

Håper ikke jeg ødelegger avstemningen med å legge til et alternativ. Visste forresten ikke at Oddvar Stenstrøm laga polls på EOF.  :D
- Leif Olav

kalle_92

kokkentor

Bates gjør mye rart om dagen men en ting må vi ha klart for oss, det er ikke mange i England / Leeds som vil invistere penger i klubben.
Har vært over nå 5 ganger siden mars 2011 og når en snakker med de som følger klubben tett der borte så skal vi være glad det er noen som vil bruke penger på Leeds.
Bare en liten tankevekker i disse tider med drittkasting mot personen som bruker penger på  klubben vår.
:-\

kongsmo

"SNIFFER"

lojosang

Han bruker nok mer TID enn penger, ja.
Tipper han i beste fall har lagt ut de fem millionene han kjøpte klubben for i 2005 eller når det nå var.

Minst like sannsnylig er det at han fikk de pengene tilbake under konkursen. Kanskje vel så det.

Quote from: kongsmo aka Allan"Sniffer"Clarke on January 19, 2012, 09:56:52
tror neppe KB bruker penger fra egen lomme på Leeds   :o
- Leif Olav