Leeds U - Brighton and Hove Albion 11. februar 2012

Started by dtage, January 12, 2012, 14:34:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dtage

Noen som skal over på denne? Jeg tar min nest eldste sønn med på hans jomfrutur til Leeds. Det er en konfirmasjonsgave og jeg synes jeg var smart da jeg fant på det. Med mine fem barn blir det noen turer over. Og disse kommer jo selvsagt i tillegg til de "vanlige" turene. Vi bor på Marriott denne gangen. Reiser litt kronglete med Ryanair fra Torp til Stansted og fra ...chester til Oslo tilbake.

MOT!!!
;D Always Leeds, Always Loyal! ;D

Geiremann

Jeg skal se denne og Coventry-Leeds 14. februar. Flyr Rygge-Stansted fredag ettermiddag og hjem fra det Chesterstedet-Rygge tidlig på onsdag. Reiser sammen med et par kamerater som drar hjem søndag og mandag.

Satser også på å se noen andre kamper. Søndag spiller Wolverhampton-WBA kl 13.30 og Aston Villa-Manchester C kl 16. Med en taxitur på tre mil mellom Molineux og Villa Park så skal det nesten kunne gå å rekke begge disse.
Mandag spiller Gillingham-Southend kl 19.45, og jeg har et håp om å få med meg denne også. Gillingham ligger visstnok i Kent, litt under en times togtur sørøstover fra London.

Gleder meg  :)
Member of "The Peterborough eight".

dtage

Et par tre timer igjen før vi reiser. Moro at min kjære bror(og enda større blodfan) tar turen over. Alltid greit med arbeidsgivere som legger jobbene til Yorkshire. Junior er spent på hva som møter han og jeg gleder meg selvsagt til å dra 15-åringen innom de mest strategiske stedene for oss Leedsfan!

MOT!!
;D Always Leeds, Always Loyal! ;D

Geiremann

Har akkurat våkna på Bewleys etter en god natts søvn. Skal snart stå opp og begynne å varme opp sangstemmen med et par fem Guinness. Tror det er viktig med god oppvarming på en såpass kald dag som det er spådd  :) Satser på et godt resultat i dag, dvs seier. WE ALL LOVE LEEDS!
Member of "The Peterborough eight".