Leeds må lære av "den ekleste klubben i verden"

Started by h.b, April 27, 2012, 11:54:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Uansett hvor mye jeg er imot den klubben. Ja da ser jeg allikevel på den klubben med beundring. Spillerne føler de er i en familie osv. Kanskje kan dette samenlignes med Don Revie æraen. I Manu så er det ikke snakk om at spillerne ikke vil signere kontrakter. Nei her gjør de gladelig det, og spillere som har forlatt klubben går offentlig ut og sier de savner klubben.
Spillerne får et forhold til klubben som igjen gjenspeiles på fotballbanen. Laget står sammensveisa i tykt og tynt.
Så her mener jeg at vi har noe å lære av denne klubben. Barcelona har også en slik filosofi i likhet med Ajax og Bayern Munchen.
Så for å tenke fremover. Her har Leeds noe å jobbe med. Leeds må få på plass en familiestruktur innad i klubben, for til slutt å lykkes med det som er målet. Nemlig det å bli det ledende laget i landet. Og denne familiebygginga må begynne nå. På den måten er den der når vi er i Premier League og vi lettere kan begynne vår ferd mot heder og ære

Redigerte tittelen, orker ikke se det navnet i en trådtittel på OEF
-Dennis

B_Ød

vel..nå kommer vel snart "Pappa" Diouf..så da er vel farsrollen i familien besatt  ;)
Ups & Ups!!

Leedsfan

Pogba? Rooney + alle de andre som har blitt sparket ut? Familiebedrift kanskje, men det er vel Glazers..:)

Det er alltid lett å skrive kontrakter med spillere når man er best og rikest, at det skulle komme som en overraskelse er jo litt underlig.

Ajax har solgt sine beste spillere i ALLE år for å finansiere driften...

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

De vi bør lære av er klubber som mer eller mindre er i vår situasjon (eller deromkring) rent kjøpekraftsmessig: Norwich, Swansea og Southampton.

Disse klubbene har edruelig og med langsiktig tenkning tilegnet seg PL-status (og beholdt den) etter ett eller et par år i nPC etter opprykk fra L1.

Dette er en skarp kontrast til kjøpelag som Leicester og West Ham! Jeg elsker det!
Marching on together!