Hvilke lag avskyr du?

Started by Mats-, June 03, 2012, 21:10:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mats-

Litt dødt om dagen, da passer det fint med en slik en.

1. Galatasaray - Trengs ingen forklaring. Dagen etter tragedien var det en som våget å møte opp på den lokale skolen jeg gikk på med en Galatasaray jakke. Disgrace...

2. The Scum - Fansen er vel de som irriterer meg mest. Plastikk supportere som kler seg opp som juletrær. De kan to sanger Glory Glory (som egentlig er Spurs sin sang) og Solskjær sangen. De er med på å ødelegge fotballen.

3. Cardiff - Tapet mot Cardiff i 2002 føler jeg var vendepunktet, etter den kampen har det vært mer eller mindre en kontinuerlig nedgang. Møkkaklubb, burde holdt seg i den walisiske serien. Håper han nye eieren gjennomfører endringene sine og dermed må de spille i rødt fra nå av.

Post i vei, håper på ett par spenstige alternativer fra dere der ute.

kalle_92

Scum, Galatasaray og L'pool.

Eriksen55

Vålerengen, Barcelona og Bayern München!

Ozzy96

scum på ein klar første plass  ;D ;D ;D akkuratt so nemd før plastikk supportara beståande av turista og andre jalla folk  ::)

om det e noken andre eg hata så e det Bayern og Galataseray  :-\

Glenn K

SindreWikre

Man utd , viking , norwich !
Pontus ❤

Rudi G.

scum, millwall, alt fra tyrkia og selvgode liverpoolfans som ikke innser realitetene her i livet!

Hobben

1. Manchester United
2. Viking
3. Millwall

Ellers avskyr også Cardiff og Galataseray (all tyrkisk fotball).

Watford har jeg heller ingen god sans for etter Playoff finalen, vi ble utspilt ja men slik de dro ut tiden irriterte meg!!!
Rogaland Whites

RoarG

Skal vel til Off Topic, denne tråden?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Bournemouth, Aston Villa, Breiðablik.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kalle_92

Quote from: Eriksen55 on June 03, 2012, 21:28:31
Vålerengen, Barcelona og Bayern München!
en skam at scum ikke er her ;) Til gjengjeld er det vel kanskje en skam at jeg ikke har bayern på lista mi.

ollan

Ollan

Torpe-do

Scum, Millwall og Galatasaray  >:(

Torpe-do

Quote from: auren on June 03, 2012, 21:53:47
Bournemouth, Aston Villa, Breiðablik.

auren

Hæh?  ???
Snodig liste!  :D

Gufrias

Jeg har mest lyst til å si at jeg hater ingen, for det finnes ålreite mennesker i alle klubber - for ikke å si fanklubber. Men når jeg går dypt inn i min sjels mørkeste kroker, finner jeg disse følelsene jeg helst ikke vil kjennes ved.

Det gleder meg alltid å se Chelsea tape. Flere hendelser opp igjennom historien tyder på at man mener rubler er verdt mer enn regler, og legg til at de har forsynt oss med Kenneth Bates og Dennis Wise, så er begeret nådd.

AC Milan blir nummer to på min liste, ene og alene på grunn av Silvio Berlusconi. Nuff said.

Flere er det ikke.

Manchester United, sier du? For meg er ikke rivalisering det samme som hat. Sorry.

Liverpool? Kanskje litt misunnelig på alle titlene og all oppmerksomheten, men de har oppnådd det på relativt ærlig vis.

Galatasaray, Millwall? Jeg blir kvalm av fotballvold og typer som skal være tøffe, men hater vel synden mer enn synderen.

Bayern München? Jeg vil ikke gi klubben, spillerne og fansen skylda for en horribel dommer i en kamp for mangeogtretti år siden. Her må jeg allikevel legge til at Franz Beckenbauer har framstått i media som en arrogant *****sekk, både da han syntes Rosenborg og sånne var for små for Champions League, og da han har idiotforklart hver eneste av sine etterfølgere som tysk landslagstrener. Du er lite verdt når du ikke unner andre den suksessen du selv har hatt.
Hekta på Leeds siden 1974

KingHowson

Scum- Trenger jeg og si mer? 40 tusen japanere som står og tar bilde i 2*90 på old toilet annenhver uke. Gjeng med jalla supportere som ikke har gjort ant i hele år enn og klage over hvor mye sjel og sjarm de har og at pengene vant PL i år. For en dritt klubb med avskum supportere.

Barca- Norske medier gjør jo ikke ant enn og skrive om dette spanske vidunderet og de greiene over. Verdens beste fotball.. Ja, jo sykt fint til tider når de angriper. Men det er jo ikke før etter 300 passninger på tvers. Lite pluss på denne kåringen for at de stjeler noen trofeer fra scum.

Liverpool- Liverpool supportere som lever i en boble og tror de fortsatt er et topp 3 lag i england. Kansje enda dårligere enn leeds på overgangsmarkedet, planløs fotball og ellers bare nitrist.

Franskmennene i Arsenal og drapsmennene i tyrkia burde også vært på denne listen.

Dennis

"Hatet" til andre fotballklubber har dabbet delvis av etterhvert. Prøver å bruke min energi på Leeds utelukkende, men det er neimen ikke lett. Rivalisering er da også en viktig del av fotballen.

De lagene jeg misliker mest er Scum, Chelsea, Liverpool (dette har visnet, da de ikke er "å regne med" for tiden), Cardiff og Real Madrid (the original kjøpelag). Sistnevnte er det likevel noe estetisk med og de hører hjemme i toppen. Det er kanskje ikke akkurat klubben Real Madrid jeg har noe i mot, derimot de usannsynlig filmete og ekle spillerne, samt den motbydelige lederen for saueflokken. Og jeg må innrømme at selv om jeg er svak for Barcelona grunnet mine gamle helter i Koeman, Romario, ekte Ronaldo og ikke minst Hristo Stoichkov (og selvsagt Messi), var det sunt for fotballen at Real vant i år. Bare så synd at de to har et duopol i den spanske serien, som er veldig artig!

Er kanskje en typisk "medgangsmotstander" av lag. Dvs at jeg irriterer meg over lag som jeg i utgangspunktet ikke liker, men at de ikke betyr noe når de ikke er daglige Leedsrivaler eller ikke er i nærheten av å vinne. Husker feks for mange år siden da jeg var stor fan av Van Basten*, min første helt på fotballbanen, og var enormt motstander av Sampdoria og Juventus.

Neida, fotball"hat" er gøy, det! :)

* Edit: Skrev først Van BATES !!!!  :o :o :o
Marching on together!

fmtj

Min mislikerliste er ikke overaskende;

1) Luserpul
2) Scum

Utover disse to er det ikke mange lag jeg gidder å føle så mye i forhold til. Hender forresten at jeg misliker Arsenal en del, men da henger det ofte sammen med det gretne tryne til Wenger hver gang en dommer blåser mot Gunners.

Har dessuten lite til overs for Cardiff, Chelsea, Millwall, Sheffield United, Derby County, Stoke og Middlesborough, selv om det ikke tar mye energi akkurat.

Cardiff på grunn av det samme som andre her inne, Chelsea fordi de har Cole på backen og forøvrig er et fordømrade bortskjemt kjøpelag, Millwall fordi det er en skikkelig møkkagjeng med supportere, Sheffield United fordi de er rivaler, Derby fordi de var tøffe motstandere tidlig 70-tall, Stoke fordi de er gørrkjedelige og det samme om Boro....
Yeboahs vitne

ØBS

Jeg orker ikke kaste bort meget energi på ting jeg ikke liker.  Men når spørsmålet nå engang er stilt:

Nesten alle land har et usympatisk ufordragelig drittlag i sin toppserie...

Real Madrid (ref. CL 2001)
ManUre
Rosenborg
Bayern München
Galarasssatay og gjerne hele resten av jævla Tyrkia...
Pananthenaikos
AC Milan
Porto

...er noen av de som umiddelbart skaper avsky i undertegnedes mellomgulv...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Bellini

Finnes kun et lag som jeg virkelig avskyr

Manchester United AKA Scum

Av lag som er mislikt er det flere
- Lillestøm
- Fenerbcch
- Galatasaray
- Millwall
- IFK Gøteborg
- Molde

Har ellers alltid likt Real Madrid fremfor Barca :-)

GeirO

Liverpool.

Forklaring unødvendig.

Også Bayern München da.
MOT

lojosang

Galatasaray.

Og så misliker jeg alt av italienske lag. Finnes det noen klubb der siste femti år som ikke har kjøpt og dopet seg til tittelen? Og med kjøpt mener jeg da ikke Chelski og Manchâ,¬$ter City-kjøp men bestikkelser og kampfiksing. a

Ellers har jo Haugesun adoptert Brann som sin erkerival, og etter brosteinkasting fra noen apekatter i rødt for noen år siden kan ikke en gang sukkersøte blondiner i rødt omvende meg der. Så har vi jo Skjold da. Erkefienden til Stegaberg. Men selv sleit jeg mer med Vard. De spiller jo i rødt. Fysj. Ingen fotballag bør spille i rødt.
- Leif Olav

Lazy

Avskyr er ikke samme som å hate, mange som skriver at de hater. Bruke ikke energi på hat!

Min liste:
1.Laget til sir red nose
2.Real Madrid
3.Bayern Munchen
4. Italienske og tyrkiske lag generellt

I bunn og grunn avskyr jeg alle andre lag enn Leeds United som supporter, for vi skal ikke leke supportere for lag over hele verden. Holder meg til et lag, men er snill og gir deg støtte til å ha et norsk lag i tillegg. ;)

MOT

Lazy

Here we go again

Jeg hater/avskyr liverf**kingpool.  Ikke på grunn av meritter, ikke på grunn av misunnelse.  Bare på grunn av den store mengde kvalmende fans klubben har tilegnet seg.  You never wank alone gjengen som en annen så fint kalte dem her inne. ;)

p0ndus

1. Scum. (mye på grunn av den nedlatenheten og arrogansen de utviser).
2. Millwall. Vet ikke hvorfor, føler bare avsky.
3. Inter. Får bare defensive destruktive følelser når tenker på det laget.

Dennis

Quote from: Lazy on June 06, 2012, 11:25:17
Avskyr er ikke samme som å hate, mange som skriver at de hater. Bruke ikke energi på hat!

Er det ikke gitt at det ikke snakkes om virkelig HAT her? Jeg hater faktisk ingenting, men bruker ordet likevel. Det er jo selvsagt feil, men i en fotballdiskusjon sier jeg sjelden: "Liverpool? Ã... herregud, de liker jeg ikke skikkelig hardt!" ;) ;)
Marching on together!

Mats-

Quote from: Mr Kaizer on June 09, 2012, 13:09:44
Quote from: Lazy on June 06, 2012, 11:25:17

Er det ikke gitt at det ikke snakkes om virkelig HAT her? Jeg hater faktisk ingenting, men bruker ordet likevel. Det er jo selvsagt feil, men i en fotballdiskusjon sier jeg sjelden: "Liverpool? Ã... herregud, de liker jeg ikke skikkelig hardt!" ;) ;)

Få ting jeg hater i verden, nesten ingenting. Hater ingen lag i Norge, dog jeg misliker Molde sterkt. I England avskyr jeg The Scum, jeg godter meg over tap og deres misery. Dog ønsker jeg ingen fysisk harme.

Men Galatasaray ønsker jeg alt vondt. De er verdens avskum, og ingenting ville gjort meg mer tilfreds enn at de gikk konken, ble utestengt eller at de på en eller annen måte opphører å eksistere. Selvsagt har jeg en forakt pga UEFA cupen. Men det er ikke bare med de hendelsene, til vanlig er  de plyndrere,  rasistister og står for alt fotballen er i mot. Ikke en tåre felles hvis de går på tryne. Det samme gjelder de andre tyrkiske lagene, de er en disgrace til fotballen. Tyrkia - Sveits kampen var en skam, de skulle blitt utestengt for livstid.

Tommel opp til han som sa at han misliker Barca. Totalt enig, de får altfor mye skryt og er "alles" yndling. De fortjener en nedtur. ;D

ibster

Hater SCUM for alle grunnene nevnt ovenfor..

bwirum

gala, manu, pool, bayern, enga.

ser med generell misbilligelse på lag som spiller i rødt.

og ingen kan vel med hånden på hjertet si at de liker millwall?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)