Masterstudent ønsker å skrive om Leedsfans!

Started by Rudi G., June 26, 2012, 16:24:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rudi G.

Noen som vil og har anledning til å hjelpe en masterstudent?

Hei! Jeg er en norsk masterstudent ved universitetet i Loughborough i England, og skriver masteroppgave om nordmenn som en av en eller annen grunn ble supportere av en engelsk fotballklubb. Jeg ønsker i hovedsak å intervjue supportere fra 3 fotballklubber, og Leeds United er en av disse. Jeg trenger 4-5 Leedssupportere, som ønsker å fortelle sin historie om hvorfor de ble og fortsatt er supportere.... Jeg ønsker både menn OG kvinner i alderen 18-65. Hadde vært kjempeflott dersom noen har tid og lyst til å dele sin historie med meg. Vil påpeke at dere ikke vil bli navngitt i oppgaven, men vil forbli anonyme.

Jeg drar hjem til Norge i juli og er i Oslo-området 5.-8/(9).juli. Jeg kommer så til å dra nordover etter det, hvor jeg blir værende til 17.juli. I dette tidsrommet kan treffe folk både i Trondheim og Molde. Kan også gjøre intervjuet over skype hvis det er enklere for partene. Jeg blir kjempeglad hvis noen har lyst til å hjelpe meg! Kontakt meg på: m.ronningsbakk-11@student.lboro.ac.uk

Hobben

Elsker å fortelle om mitt forhold til Leeds så sendte en mail :-)!
Rogaland Whites

Leedsfan

Leste akkurat det samme, men da at han trengte Liverpool-supportere.

Scam?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

Quote from: Leedsfan on June 26, 2012, 17:45:13

Scam?

Hun, det er en jente og hun heter Marianne Rønningsbakk, hun skriver vel også at hun ønsker å intervjue fans fra tre lag så ikke usansynlig da at Liverpool er at av lagene hun har valgt ut!

Asbjørn