Masterstudent ønsker å skrive om Leedsfans!

Started by Rudi G., June 26, 2012, 16:24:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rudi G.

Noen som vil og har anledning til å hjelpe en masterstudent?

Hei! Jeg er en norsk masterstudent ved universitetet i Loughborough i England, og skriver masteroppgave om nordmenn som en av en eller annen grunn ble supportere av en engelsk fotballklubb. Jeg ønsker i hovedsak å intervjue supportere fra 3 fotballklubber, og Leeds United er en av disse. Jeg trenger 4-5 Leedssupportere, som ønsker å fortelle sin historie om hvorfor de ble og fortsatt er supportere.... Jeg ønsker både menn OG kvinner i alderen 18-65. Hadde vært kjempeflott dersom noen har tid og lyst til å dele sin historie med meg. Vil påpeke at dere ikke vil bli navngitt i oppgaven, men vil forbli anonyme.

Jeg drar hjem til Norge i juli og er i Oslo-området 5.-8/(9).juli. Jeg kommer så til å dra nordover etter det, hvor jeg blir værende til 17.juli. I dette tidsrommet kan treffe folk både i Trondheim og Molde. Kan også gjøre intervjuet over skype hvis det er enklere for partene. Jeg blir kjempeglad hvis noen har lyst til å hjelpe meg! Kontakt meg på: m.ronningsbakk-11@student.lboro.ac.uk

Hobben

Elsker å fortelle om mitt forhold til Leeds så sendte en mail :-)!
Rogaland Whites

Leedsfan

Leste akkurat det samme, men da at han trengte Liverpool-supportere.

Scam?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

Quote from: Leedsfan on June 26, 2012, 17:45:13

Scam?

Hun, det er en jente og hun heter Marianne Rønningsbakk, hun skriver vel også at hun ønsker å intervjue fans fra tre lag så ikke usansynlig da at Liverpool er at av lagene hun har valgt ut!

Asbjørn

Quote from: Leedsfan on June 26, 2012, 17:45:13

Scam?

Jeg ønsker i hovedsak å intervjue supportere fra 3 fotballklubber, og Leeds United er en av disse.

;)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Skal lese bedre neste gang, sorry. Ble bare skeptisk når det var samme tekst, men Liverpool var byttet ut med Leeds.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Here we go again

Quote from: Leedsfan on June 26, 2012, 20:32:57
Skal lese bedre neste gang, sorry. Ble bare skeptisk når det var samme tekst, men Liverpool var byttet ut med Leeds.

Ser den, jeg blir alltid skeptisk når Liverpool blir nevnt!  :D

HåvardK

Er i Portugal på den tida. Men hadde jeg vært hjemme. Ja da hadde jeg garrantert stilt opp på dette.

Håvard

Quote from: Here we go again on June 26, 2012, 20:49:43
Quote from: Leedsfan on June 26, 2012, 20:32:57

Ser den, jeg blir alltid skeptisk når Liverpool blir nevnt :D

;D

fmtj

Håper hun klarer å finne såpass mange fra L `pool da, mye lettere å finne Leedsfans antagelig, lykke til Rønningsbakk.
Yeboahs vitne