Skrevet av Emne: Manchini sparka  (Lest 1699 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Manchini sparka
« på: Mai 13, 2013, 23:45:16 »
Lurer på hva oddsen for at Ferguson tar over City er jeg

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manchini sparka
« Svar #1 på: Mai 14, 2013, 09:35:34 »
Blir nok Warnock eller Kevin Blackwell tenker jeg, med de merittlistene til de gutta..... ::)
Yeboahs vitne

Sydhagen

Sv: Manchini sparka
« Svar #2 på: Mai 14, 2013, 09:43:18 »
Blir vel h.b sin våte drøm som overtar Man City: Pellegrini
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Manchini sparka
« Svar #3 på: Mai 14, 2013, 12:24:25 »
Blir vel h.b sin våte drøm som overtar Man City: Pellegrini

Antagelig desverre

Leedsfan

Sv: Manchini sparka
« Svar #4 på: Mai 14, 2013, 15:47:47 »
Blir vel h.b sin våte drøm som overtar Man City: Pellegrini

Antagelig desverre

Hadde bare Leeds vist litt ambisjoner så kunne de lurt han foran nesa til Shitty. Hva med å lokke med en opprykksbonus til Pellegrini på 250 millioner kroner og en warchest på 1500 millioner norske kroner?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Manchini sparka
« Svar #5 på: Mai 15, 2013, 21:31:54 »
Blir nok Warnock eller Kevin Blackwell tenker jeg, med de merittlistene til de gutta..... ::)

Håper Souness tar ansvar her:)

RoarG

Sv: Manchini sparka
« Svar #6 på: Mai 20, 2013, 14:26:54 »
Blir nok Warnock eller Kevin Blackwell tenker jeg, med de merittlistene til de gutta..... ::)

Håper Souness tar ansvar her:)
Nei, Grayson må få skikk på forsvaret. Ã… slippe inn 3 mot Norwich er ikke noe annet enn en skandale. Skal vi si Peltier til City?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020