Ingebrigt har konvertert til damefotball

Started by fmtj, October 15, 2012, 11:09:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fmtj

For de som fikk med seg sportsrevyen i går! Ingebrigt Steen Jensen heier nå på damefotball. Stabæks damer er jo i cupfinale og er fortsatt i høy grad med i CL. Kan også vinne toppserien. Stabæks herrer vet vi jo er dødsdømt. Han appellerer til LSK og VIF fans om å gjøre det samme siden damelagene der også greier seg bra.

Beklager, men jeg blir litt skadefro. Damene er helt sikkert gode de, men jeg kikket litt på Amazon vs Stabæk i cupens semifinale her om dagen og helt ærlig så var det litt kjedelig.

Ingebrigt mener fotballfans er kjønnsdiskriminerende plutselig, og han innrømmer å ha vært der sjøl. Nå, når Stabæk gutta rykker ned skal alle andre også la seg underholde av damefotball. Det er ikke så enkelt herr Steen Jensen. Han henviser til håndballjentene og Marit Bjørgen som hylles. Hvorfor ikke fotballjentene?? Vanskelig å sammenligne idretter på denne måten - og jeg minner om at det i fotballen finnes lag som Barcelona, Real Madrid og Leeds United. Stabæk, Trondheims Ørn, Amazon Grimstad og Medkila.....har ikke helt samme klangen altså...!!

Ønsker selvsagt damefotballen all mulig fremgang og lykke!
Yeboahs vitne

Håvard

;D Det er vel ikke helt bra å si hva man mener her. Sjelden jeg hører på gamle Hoff, men har har hatt ett poeng en gang...

Gambi

Damer skal lage babyer og mat - ikke svirre rundt paa en fotballbane med tempo og teknikk som en G13 spiller.
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

fmtj

Kremt, kremt, dette var vel ikke akkurat politisk korrekt Gambi..... ::)!! Du er ung og singel antar jeg, noe som tilsynelatende kan vedvare en stund..... ;D
Yeboahs vitne

Gambi

Hehe, greit...
Men at kvinnefotball er for jævlig å se på, må du da være enig i? Hver gang jeg ser en 2 minutter på en kvinnekamp, blir jeg jo trist inni meg når de der som er på samme tekniske og fysiske nivå som meg og fortsatt tror de er gode :P
Lavt tempo, dårlig teknikk, elendige keepere, dårlige langpasninger, ingen finter... totalt sett kunne det ikke vært kjipere.
Jeg spiller selv på Elite-laget til Lyn 97, og er ikke i tvil om at jeg greit kunne steppet inn på kvinnelandslaget og holdt nivået problemfritt.

Fotball er for menn!  :D
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !